Austėjos g. ruožo ir Plytų g. ruožo paprastojo remonto darbų pirkimas
Mažos vertės skelbimas
Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu
Darbai
I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams:
Rasa Morkūnienė
Telefonas:
+370 46030658
El. paštas:
vps@palanga.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.palanga.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6409
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=674883Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=674883&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija
II.1)
Pavadinimas
Austėjos g. ruožo ir Plytų g. ruožo paprastojo remonto darbų pirkimas
II.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45000000
-
Statybos darbai
II.3)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.5)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-11-22
Vietos laikas:
10:00
III dalis: Papildoma informacija
III.1)
Papildoma informacija
1. Pirkimas į skaidomas į dvi atskiras dalis:
I pirkimo dalis. Austėjos g. ruožo nuo Klaipėdos pl. iki įvažiavimo į sklypą Austėjos g. 36 paprastojo remonto darbai;
II pirkimo dalis. Plytų g. ruožo nuo S. Dariaus ir S. Girėno g. iki įvažiavimo į sklypą Plytų g. 55 paprastojo remonto darbai.
2. Sutartis įsigalioja, kai jas pasirašo bei patvirtina antspaudais visos sutarties šalys, rangovas pateikia užsakovui sutarties įvykdymo užtikrinimo garantiją, su užsakovu suderintą kalendorinį darbų atlikimo grafiką. Sutarties įvykdymo užtikrinimo garantija, su užsakovu suderintas kalendorinis darbų atlikimo grafikas turi būti pateikti ne vėliau nei per 5 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos.
3. Sutarties pabaiga – 2023-01-10.
4. Darbus atlikti rangovas privalo iki 2022-12-10 dienos, iš jų per 3 dienas turi būti parengti darbų aprašai. Darbai bus laikomi atliktais, kai bus atlikti visi statybos darbai bei pateiktos išpildomosios geodezinės nuotraukos.
5. Dėl nenumatytų aplinkybių (netinkamų oro sąlygų darbų atlikimui) sutarties ir darbų terminas gali būti pratęstas vieną kartą keturiems mėnesiams.
6. Už gatvių paprastojo remonto atliktus darbus užsakovas apmoka Lietuvos automobilių kelių direkcijos lėšomis, pagal iki einamojo mėnesio 21 dienos gautus atsiskaitymo dokumentus (atliktų darbų ar paslaugų aktus, atliktų darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymas, PVM sąskaitas faktūras) per 5 darbo dienas po lėšų gavimo iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos, bet ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų.
7. Tiesioginis atsiskaitymas su subtiekėjais dėl apmokėjimo pagal sutartį ypatumų (t. y. delspinigių skaičiavimo, dėl sulaikomų pinigų ir pan.) nenumatomas.
I pirkimo dalis. Austėjos g. ruožo nuo Klaipėdos pl. iki įvažiavimo į sklypą Austėjos g. 36 paprastojo remonto darbai;
II pirkimo dalis. Plytų g. ruožo nuo S. Dariaus ir S. Girėno g. iki įvažiavimo į sklypą Plytų g. 55 paprastojo remonto darbai.
2. Sutartis įsigalioja, kai jas pasirašo bei patvirtina antspaudais visos sutarties šalys, rangovas pateikia užsakovui sutarties įvykdymo užtikrinimo garantiją, su užsakovu suderintą kalendorinį darbų atlikimo grafiką. Sutarties įvykdymo užtikrinimo garantija, su užsakovu suderintas kalendorinis darbų atlikimo grafikas turi būti pateikti ne vėliau nei per 5 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos.
3. Sutarties pabaiga – 2023-01-10.
4. Darbus atlikti rangovas privalo iki 2022-12-10 dienos, iš jų per 3 dienas turi būti parengti darbų aprašai. Darbai bus laikomi atliktais, kai bus atlikti visi statybos darbai bei pateiktos išpildomosios geodezinės nuotraukos.
5. Dėl nenumatytų aplinkybių (netinkamų oro sąlygų darbų atlikimui) sutarties ir darbų terminas gali būti pratęstas vieną kartą keturiems mėnesiams.
6. Už gatvių paprastojo remonto atliktus darbus užsakovas apmoka Lietuvos automobilių kelių direkcijos lėšomis, pagal iki einamojo mėnesio 21 dienos gautus atsiskaitymo dokumentus (atliktų darbų ar paslaugų aktus, atliktų darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymas, PVM sąskaitas faktūras) per 5 darbo dienas po lėšų gavimo iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos, bet ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų.
7. Tiesioginis atsiskaitymas su subtiekėjais dėl apmokėjimo pagal sutartį ypatumų (t. y. delspinigių skaičiavimo, dėl sulaikomų pinigų ir pan.) nenumatomas.
III.2)
Paskelbimo data
2022-11-16
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |