Autobusų laukimo paviljono Mokyklos gatvėje statybos Palangoje techninio darbo projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų pirkimas.

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams: Vaidotas Kaklys
Telefonas: +370 46041407
El. paštas: vps@palanga.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.palanga.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=645786
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Autobusų laukimo paviljono Mokyklos gatvėje statybos Palangoje techninio darbo projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų pirkimas.
Nuorodos numeris:  1
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

71300000  -  Inžinerijos paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Projektas rengiamas vadovaujantis projektavimo technine užduotimi, patvirtinta Palangos m sav administracijos direktoriaus 2022-06-07 įsakymu Nr. A1-869, LR statybos įstatymu ir kt. įstatymais, reglamentuojančiais statinio saugos ir paskirties reikalavimus. TDP apimtis ir detalumas turi būti pakankamas statytojo sumanymui suprasti, ekspertizei atlikti, statinio statybos skaičiuojamajai kainai nustatyti, statybą leidžiančiam dokumentui gauti, rangos darbams pirkti. Pagal išduotas projektavimo sąlygas rengiamos atskiros privalomos TDP dalys: elektroninių ryšių, ESO tinklų iškėlimo, bendroji, kainos nustatymo, architektūrinė, konstrukcinės, statybos darbų organizavimo, vandentiekio, nuotekų ir kitos privalomos dalys.
Projektuojamo autobusų laukimo paviljono pagrindiniai parametrai
Projektuojamos paviljono ilgis 6–8 m, plotis 3–4 m. Paviljonas projektuojamas su šildomomis patalpomis (elektrinis šildymas), sanitariniu mazgu, apšvietimu, sėdimomis-laukimo vietomis, rakinamas.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 14049.59  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71300000  -  Inžinerijos paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Palangos miesto savivaldybės administracija, Vytauto g. 112, Palanga
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Projektas rengiamas vadovaujantis projektavimo technine užduotimi, patvirtinta Palangos m sav administracijos direktoriaus 2022-06-07 įsakymu Nr. A1-869, LR statybos įstatymu ir kt. įstatymais, reglamentuojančiais statinio saugos ir paskirties reikalavimus. TDP apimtis ir detalumas turi būti pakankamas statytojo sumanymui suprasti, ekspertizei atlikti, statinio statybos skaičiuojamajai kainai nustatyti, statybą leidžiančiam dokumentui gauti, rangos darbams pirkti. Pagal išduotas projektavimo sąlygas rengiamos atskiros privalomos TDP dalys: elektroninių ryšių, ESO tinklų iškėlimo, bendroji, kainos nustatymo, architektūrinė, konstrukcinės, statybos darbų organizavimo, vandentiekio, nuotekų ir kitos privalomos dalys.
Projektuojamo autobusų laukimo paviljono pagrindiniai parametrai
Projektuojamos paviljono ilgis 6–8 m, plotis 3–4 m. Paviljonas projektuojamas su šildomomis patalpomis (elektrinis šildymas), sanitariniu mazgu, apšvietimu, sėdimomis-laukimo vietomis, rakinamas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 14049.59  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 60
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pateikiamas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Projekto parengimo sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantija arba draudimo bendrovės laidavimo raštas 10 % dydžio nuo pasiūlytos sumos (be PVM) teikėjas pateikia per 5 d d nuo sutarties pasirašymo dienos.
2. Projekto vykdymo priežiūros paslaugos teikimo sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko garantiją ar draudimo bendrovės laidavimą 10 % dydžio nuo pasiūlytos sumos (be PVM) teikėjas pateikia per 5 d d nuo raštiško Užsakovo pranešimo apie statybos darbų pradžią.
3. Už atliktas projektavimo paslaugas bus atsiskaitoma gavus statybą leidžiantį dokumentą ne vėliau kaip per 30 k d nuo sąskaitų faktūrų gavimo dienos.
4. Už projekto vykdymo priežiūrą sumokama Teikėjui proporcingai įvykdytai darbų apimčiai per 30 k d nuo sąskaitų faktūrų ir faktiškai atliktų ir priimtų darbų aktų pateikimo dienos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-07-01
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2022-07-29
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-07-01
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Palangos miesto savivaldybės administracija, 213 kab., Vytauto g. 112, Palanga

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

1. Projekto parengimo sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo ir tinkamai patvirtina sutarties šalys ir kai paslaugos teikėjas pateikia užsakovui sutarties įvykdymo užtikrinimą, kuri galioja iki visiško šalių sutartinių įsipareigojimų įvykdymo, bet ne ilgiau kaip 6 mėnesiai nuo sutarties įsigaliojimo.
2. Projektą parengti per 5 (penkis) mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo. Į šį terminą įskaičiuotas projekto derinimas, ekspertizės atlikimas ir statybą leidžiančio dokumento gavimas. Statinio projektas laikomas parengtu, kai gaunamas statybą leidžiantis dokumentas.
Rengiamam projektui privaloma bendroji ekspertizė, kurią atliks Statytojo parinktas ekspertizės rangovas. Preliminarus bendrosios ekspertizės atlikimo procedūrų laikas numatomas apie 1 mėn. Šis laikas įskaičiuojamas į projekto parengimo terminą.
3. Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, nepriklausančioms nuo teikėjo, projekto sutarties terminas ir statinio projekto parengimo terminas gali būti pratęstas vieną kartą, bet ne ilgiau kaip 2 mėnesius.
4. Projekto vykdymo priežiūra bus atliekama Statytojui informavus apie pasirašytą statybos rangos sutartį. Statinio projekto vykdymo priežiūra atliekama visą statybos laikotarpį (iki statybos užbaigimo dokumento pasirašymo). Projekto vykdymo priežiūros paslaugos teikimo sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo ir tinkamai patvirtina sutarties šalys ir kai teikėjas pateikia užsakovui sutarties įvykdymo užtikrinimo garantiją, ir galioja iki statinių statybos užbaigimo dokumento pasirašymo, bet ne ilgiau kaip 60 mėnesių nuo sutarties pasirašymo.
5. Perkančioji organizacija gali tiesiogiai atsiskaityti su subteikėjais už jų suteiktas Paslaugas. Subteikėjui raštu pateikus prašymą pasinaudoti tiesioginio atsiskaitymo galimybe, sudaroma trišalė sutartis tarp Perkančiosios organizacijos, tiekėjo ir jo subteikėjo, nustatanti tiesioginio atsiskaitymo su subteikėju tvarką, atsižvelgiant į pirkimo dokumentuose, Sutartyje ir subteikimo sutartyje nustatytus reikalavimus. Tiekėjas turi teisę prieštarauti nepagrįstiems mokėjimams subtiekėjui trišalėje sutartyje nustatyta tvarka.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-06-16
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.