Autobusų Temsa 12LF ir Solaris Urbino CNG elektros atsarginių dalių pirkimas
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė "Kauno autobusai"
133154754
Raudondvario pl. 105
Kaunas
47185
LT
Asmuo ryšiams:
Jolita Leimonienė
Telefonas:
+370 61859965
El. paštas:
jolita.leimoniene@kaunoautobusai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoautobusai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/9179
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=769626Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=769626&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Miesto geležinkelio, tramvajų, troleibusų ar autobusų transporto paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Autobusų Temsa 12LF ir Solaris Urbino CNG elektros atsarginių dalių pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
31670000
-
Mašinų ar aparatų elektrinės dalys
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Autobusų Temsa 12LF ir Solaris Urbino CNG elektros atsarginės dalys 18 mėnesių prekių užsakymo laikotarpiui, kurios bus perkamos pagal poreikį
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Autobusų Temsa 12LF elektros atsarginės dalys
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
31670000
-
Mašinų ar aparatų elektrinės dalys
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Raudondvario pl. 105, LT-47185 Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Autobusų Temsa 12LF elektros atsarginės dalys - preliminarus prekių kiekis 139 vnt., kuris skirtas pasiūlymų palyginimui. Perkantysis subjektas Prekių užsakymo laikotarpiui numato maksimalią pirkimo sutarties vertę (t.y. maksimaliai pirkimui skirtą lėšų sumą) – 45000 Eur be PVM ir pradinės sutarties vertė bus lygi maksimaliai pirkimui skirtai lėšų sumai be PVM pirkimo dokumentuose ir pirkimo sutartyje nurodytų prekių įsigijimui tiekėjo pasiūlyme nurodytais įkainiais be PVM. Perkantysis subjektas numato teisę įsigyti sutartyje nenumatytas, tačiau su sutarties dalyku susijusias, kurių bendra vertė per visą sutarties galiojimo laikotarpį yra iki 10 procentų nuo pradinės sutarties kainos
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
20
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Autobusų Solaris Urbino CNG elektros atsarginės dalys (1)
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
31670000
-
Mašinų ar aparatų elektrinės dalys
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Raudondvario pl. 105 ir Islandijos pl. 209, Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Autobusų Solaris Urbino CNG elektros atsarginės dalys - preliminarus prekių kiekis 174 vnt., kuris skirtas pasiūlymų palyginimui. Perkantysis subjektas Prekių užsakymo laikotarpiui numato maksimalią pirkimo sutarties vertę (t.y. maksimaliai pirkimui skirtą lėšų sumą) – 35000 Eur be PVM ir pradinės sutarties vertė bus lygi maksimaliai pirkimui skirtai lėšų sumai be PVM pirkimo dokumentuose ir pirkimo sutartyje nurodytų prekių įsigijimui tiekėjo pasiūlyme nurodytais įkainiais be PVM. Perkantysis subjektas numato teisę įsigyti sutartyje nenumatytas, tačiau su sutarties dalyku susijusias, kurių bendra vertė per visą sutarties galiojimo laikotarpį yra iki 10 procentų nuo pradinės sutarties kainos
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
20
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą. Reikalavimai nurodyti pirkimo sąlygose
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Sutarties vykdymas užtikrinamas netesybomis:
1. Jei tiekėjas ne dėl perkančiojo subjekto kaltės vėluoja pristatyti visas ar kai kurias prekes iki numatyto termino, tiekėjas įsipareigoja perkančiajam subjektui mokėti 0,05 procentų dydžio delspinigius nuo nepristatytų prekių kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną.
2. Sutartį nutraukus dėl tiekėjo kaltės perkantysis subjektas gali reikalauti sumokėti baudą, lygią 10 % Sutarties vertės.
Konkretūs reikalavimai dėl netesybų nurodyti pirkimo sąlygose pateiktame sutarties projekte
1. Jei tiekėjas ne dėl perkančiojo subjekto kaltės vėluoja pristatyti visas ar kai kurias prekes iki numatyto termino, tiekėjas įsipareigoja perkančiajam subjektui mokėti 0,05 procentų dydžio delspinigius nuo nepristatytų prekių kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną.
2. Sutartį nutraukus dėl tiekėjo kaltės perkantysis subjektas gali reikalauti sumokėti baudą, lygią 10 % Sutarties vertės.
Konkretūs reikalavimai dėl netesybų nurodyti pirkimo sąlygose pateiktame sutarties projekte
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Už tinkamas pristatytas prekes perkantysis subjektas atsiskaitys per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos pateikimo apmokėjimui dienos
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-07-04
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-07-04
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Pradinis susipažinimas su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais vyks UAB ,,Kauno autobusai” 203 kab., Raudondvario pl. 105, Kaunas, Lietuva
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Pradinio susipažinimo su elektroninėmis priemonėmis gautais pasiūlymais procedūroje tiekėjai nedalyvauja
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 37490941
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
http://www.kat.teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2024-06-14
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.4.1 papunktį (perkamas produktas, kuris patenka į orientacinį aplinkosauginių ir aplinkai palankių prekių bei paslaugų sąrašą)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |