Automatinis refraktometras-keratometras
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Druskininkų ligoninė
152114650
Sveikatos g. 30
Druskininkai
66251
LT
Asmuo ryšiams:
Inga Balčiūnienė
Telefonas:
+370 63010862
El. paštas:
i.balciuniene@druskligonine.lt
NUTS kodas:
LT0 -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.druskligonine.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7588
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=643396Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=643396&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Automatinis refraktometras-keratometras
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
33100000
-
Medicinos įranga
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Automatinis refraktometras-keratometras, 1 vnt.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33100000
-
Medicinos įranga
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT0 -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Sveikatos g. 30, LT-66251 Druskininkai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Automatinis refraktometras-keratometras, 1 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Pardavėjas turės pristatyti prekes, jas sumontuoti, instaliuoti/įdiegti bei apmokyti Pirkėjo personalą dirbti su prekėmis per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo Sutarties įsigaliojimo dienos. Pardavėjui dėl ne nuo Pardavėjo priklausančių aplinkybių minėtas terminas gali būti pratęstas 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų terminui Pardavėjui pateikus motyvuotą prašymą.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus, kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo. EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pardavėjas, nepristatęs Prekės(-ių) per Sutartyje nustatytą terminą ne dėl Pirkėjo kaltės, moka Pirkėjui 0,02 procento dydžio delspinigius nuo vėluojamų pristatyti Prekių sumos už kiekvieną termino praleidimo dieną.
Jei Pardavėjas, pasirašius Sutartį, atsisako pristatyti Pirkėjui Prekes pagal Sutarties sąlygas ir dėl šios priežasties Pirkėjas priverstas nutraukti Sutartį, Pardavėjas moka Pirkėjui 30 % (trisdešimties procentų) Sutarties vertės dydžio baudą, įskaitant delspinigius.
Jei Pardavėjas, pasirašius Sutartį, atsisako pristatyti Pirkėjui Prekes pagal Sutarties sąlygas ir dėl šios priežasties Pirkėjas priverstas nutraukti Sutartį, Pardavėjas moka Pirkėjui 30 % (trisdešimties procentų) Sutarties vertės dydžio baudą, įskaitant delspinigius.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-06-17
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-06-17
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Viešųjų pirkimų komisijos posėdyje Sveikatos g. 30, Druskininkai
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT
Telefonas:
+370 37324164
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
http://kat.teismai.lt/lt/titulinis.html
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyrius
VI.5)
Paskelbimo data
2022-06-03
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |