Automatinių kietųjų dalelių matavimo analizatorių viešasis pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Aplinkos apsaugos agentūra
188784898
A. Juozapavičiaus g. 9
Vilnius
09311
LT
Asmuo ryšiams:
Anželika Naruševičienė
Telefonas:
+370 46410450
El. paštas:
anzelika.naruseviciene@gamta.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://gamta.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5346
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=657505Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=657505&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Automatinių kietųjų dalelių matavimo analizatorių viešasis pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
38433300
-
Spektro analizatorius
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Aplinkos apsaugos agentūra perka Automatinių kietųjų dalelių matavimo analizatorius. Perkamų prekių apibūdinimas, apimtys ir kiti reikalavimai nustatyti pateiktoje techninėje specifikacijoje. Pirkimas skaidomas į 3 dalis.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 333575.66
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Automatinis kietųjų dalelių matavimo analizatorius oro kokybės vertinimui Vilniaus aglomeracijoje
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
38433300
-
Spektro analizatorius
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objekto apibūdinimas, Prekių tiekimo sąlygos, reikalaujamas rezultatas, prekių tiekimo vieta, terminai ir kiti reikalavimai nurodyti Pirkimo sąlygų 1 priede Automatinių kietųjų dalelių matavimo analizatorių techninėje specifikacijoje.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 37063.96
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
5
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prekių tiekimo terminas gali būti pratęstas tomis pačiomis sąlygomis, vieną kartą ne daugiau 1 mėnesio laikotarpiui. Sutarties trukmė su galimu pratęsimu negali būti ilgesnė nei 6 mėnesiai. Prekių tiekimo terminas su galimu 1 mėnesio pratęsimu negali būti ilgesnis nei 5 mėnesiai, nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Pirkimas vykdomas įgyvendinant projektą „Oro kokybės ir ankstyvojo perspėjimo stočių tinklo ir laboratorijų atnaujinimas bei teršalų kiekio išmetamo į aplinkos orą apskaitos tobulinimas“ Nr. 05.1.1-APVA-V-004-01-0005.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Automatinis kietųjų dalelių matavimo analizatorius oro kokybės vertinimui Kauno aglomeracijoje
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
38433300
-
Spektro analizatorius
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objekto apibūdinimas, Prekių tiekimo sąlygos, reikalaujamas rezultatas, prekių tiekimo vieta, terminai ir kiti reikalavimai nurodyti Pirkimo sąlygų 1 priede Automatinių kietųjų dalelių matavimo analizatorių techninėje specifikacijoje.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 37063.96
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
5
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prekių tiekimo terminas gali būti pratęstas tomis pačiomis sąlygomis, vieną kartą ne daugiau 1 mėnesio laikotarpiui. Sutarties trukmė su galimu pratęsimu negali būti ilgesnė nei 6 mėnesiai. Prekių tiekimo terminas su galimu 1 mėnesio pratęsimu negali būti ilgesnis nei 5 mėnesiai, nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Pirkimas vykdomas įgyvendinant projektą „Oro kokybės ir ankstyvojo perspėjimo stočių tinklo ir laboratorijų atnaujinimas bei teršalų kiekio išmetamo į aplinkos orą apskaitos tobulinimas“ Nr. 05.1.1-APVA-V-004-01-0005.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Automatinis kietųjų dalelių matavimo analizatorius oro kokybės vertinimui zonoje
Pirkimo dalies Nr.:
3
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
38433300
-
Spektro analizatorius
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objekto apibūdinimas, Prekių tiekimo sąlygos, reikalaujamas rezultatas, prekių tiekimo vieta, terminai ir kiti reikalavimai nurodyti Pirkimo sąlygų 1 priede Automatinių kietųjų dalelių matavimo analizatorių techninėje specifikacijoje.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 259447.74
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
5
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prekių tiekimo terminas gali būti pratęstas tomis pačiomis sąlygomis, vieną kartą ne daugiau 1 mėnesio laikotarpiui. Sutarties trukmė su galimu pratęsimu negali būti ilgesnė nei 6 mėnesiai. Prekių tiekimo terminas su galimu 1 mėnesio pratęsimu negali būti ilgesnis nei 5 mėnesiai, nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Pirkimas vykdomas įgyvendinant projektą „Oro kokybės ir ankstyvojo perspėjimo stočių tinklo ir laboratorijų atnaujinimas bei teršalų kiekio išmetamo į aplinkos orą apskaitos tobulinimas“ Nr. 05.1.1-APVA-V-004-01-0005.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad teikėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau -EBVPD) - aktualią redakciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra teikėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. EBVPD parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma EBVPD standartinė forma (OL 2016 L 3,p.16). Norintieji pildyti EBVPD elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma. Pirkime taikomi tiekėjo pašalinimo pagrindai ir informacija, kokie dokumentai pagrindžia pašalinimo pagrindų nebuvimą pateikiami Pirkimo sąlygose.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
utarties įvykdymo užtikrinimas įsigalioja sutarties įvykdymo užtikrinimo išdavimo dieną arba jame nurodytą vėlesnę dieną ir galioja visą Sutarties galiojimo laikotarpį.Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė ne mažiau kaip 10% nuo Sutarties kainos, Eur su PVM. Sutarties įvykdymo užtikrinimas (LR ar užsienyje registruoto banko, kredito unijos arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo liudijimas).Pateikiamas dokumento originalas. Jeigu Teikėjas Sutarties įvykdymo užtikrinimui pateikia laidavimo raštą, kartu turi būti pateiktas laidavimo draudimo liudijimas (polisas) su nuoroda į taisykles, kurių pagrindu buvo nustatytos draudimo sąlygos bei mokestinio pavedimo, patvirtinančio draudimo polise nurodytos draudimo įmokos apmokėjimą, kopija. Teikėjas galiojantį Sutarties įvykdymo užtikrinimą pateikia ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-10-19
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-10-19
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr.40/1
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
retenzijos perkančiajai organizacijai pateikimo terminas.Ne vėliau kaip per 10 k. d. nuo perkančiosios organizacijos pranešimo raštu apie jos priimtą sprendimą išsiuntimo tiekėjams dienos arba 10 k.d. nuo paskelbimo apie perkančiosios organizacijos priimtus sprendimus, jeigu Viešųjų pirkimų įstatymas nenumato reikalavimo raštu informuoti tiekėjus apie perkančiosios organizacijos priimtus sprendimus.Terminas, per kurį perkančioji organizacija privalo išnagrinėti tiekėjo pretenziją, priimti motyvuotą sprendimą ir apie jį pranešti.Ne vėliau kaip per 6 darbo dienas dienas nuo pretenzijos gavimo dienos.Ieškinio teismui (išskyrus ieškinį dėl pirkimo sutarties pripažinimo negaliojančia) pateikimo terminas.Ne vėliau kaip per 10 k.d. nuo perkančiosios organizacijos pranešimo raštu apie jos priimtą sprendimą išsiuntimo tiekėjams dienos arba per 10 k.d. nuo paskelbimo apie perkančiosios organizacijos priimtą sprendimą dienos, jeigu Viešųjų pirkimų įstatymas nenumato reikalavimo raštu informuoti tiekėjus apie perkančiosios organizacijos priimtus sprendimus.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-09-14
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |