B TIPO NAUJAS GREITOSIOS MEDICINOS PAGALBOS AUTOMOBILIS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Jonavos greitosios medicinos pagalbos stotis
157026510
Žeimių g. 19, Jonavos m., Jonavos
Jonava
55134
LT
Asmuo ryšiams:
Rolandas Sabatauskas
Telefonas:
+370 34960828
El. paštas:
rolandas@jonavosgreitoji.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.jonavosgreitoji.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/1690
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=633177Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=633177&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
B TIPO NAUJAS GREITOSIOS MEDICINOS PAGALBOS AUTOMOBILIS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
34114110
-
Pagalbos transporto priemonės
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas – 1 (vienas) naujas B tipo greitosios medicinos pagalbos (toliau – GMP) automobilis, perkamas finansinio lizingo būdu (toliau – automobilis arba prekė). Perkamos prekės aprašymas, savybės, komplektacija ir reikalavimai pateikiami techninėje specifikacijoje, esančioje konkurso sąlygų priede Nr. 2, kurią tiekėjas, teikdamas pasiūlymą, turi užpildyti.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34114000
-
Specialiosios transporto priemonės
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – 1 (vienas) naujas B tipo greitosios medicinos pagalbos (toliau – GMP) automobilis, perkamas finansinio lizingo būdu (toliau – automobilis arba prekė). Perkamos prekės aprašymas, savybės, komplektacija ir reikalavimai pateikiami techninėje specifikacijoje, esančioje konkurso sąlygų priede Nr. 2, kurią tiekėjas, teikdamas pasiūlymą, turi užpildyti.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
47
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prekė turi būti pristatyta ne vėliau kaip per 10 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos. Tiekėjui pateikus tinkamus įrodymus, kad ne dėl nuo jo priklausančių aplinkybių jis negalės pristatyti prekės per nustatytą terminą, prekės pristatymo terminas gali būti pratęstas ne daugiau kaip 2 mėnesius.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjas, teikdamas pasiūlymą, pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) pagal konkurso sąlygų 3 priedą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjas ir subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi, atitinka pirkimo dokumentuose nustatytus reikalavimus (pašalinimo pagrindų nebuvimą, jeigu taikytina, kvalifikacijos reikalavimus bei reikalavimus dėl kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų). EBVPD jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę, adresu http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/, o užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas kartu su pasiūlymu .Atskirą EBVPD turi pateikti:
1. tiekėjas;
2. kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė).
1. tiekėjas;
2. kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė).
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Visi mokėjimai pradedami tik po prekės perdavimo-priėmimo akto pasirašymo dienos. Pradinė įmoka – 50 proc. nuo bendros pasiūlymo vertės (Eur su PVM), atliekama tik po prekės perdavimo-priėmimo akto pasirašymo dienos, ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų po PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos. Lizingo įmokos mokamos kas mėnesį nustatytu mokėjimo grafiku ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų po PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos. Palūkanos – fiksuotos ir yra nekeičiamos visą lizingo laikotarpį. Visi mokėjimai pagal Sutartį atliekami Lietuvos Respublikos valiuta bankiniu pavedimu. Pirkėjas/Lizingo gavėjas reikalauja sutarties įvykdymo užtikrinimo - banko/kredito unijos garanto arba draudimo bendrovės laidavimo rašto, kurio suma - 5 procentai sutarties kainos (Eur su PVM) kurį Pardavėjas/Lizingo davėjas privalo pateikti Pirkėjui/Lizingo gavėjui ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo kartu su apmokėjimą patvirtinančiu dokumentu.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-05-04
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2022-07-04
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-05-04
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Su CVP IS priemonėmis pateiktais tiekėjų pasiūlymais pradinis susipažinimas vyks elektroniniu būdu Viešojo pirkimo komisijos posėdyje.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Pradiniame susipažinime su pasiūlymais tiekėjų atstovai nedalyvauja. Perkančioji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Dalyviai turi teisę pateikti pretenziją perkančiajai organizacijai Viešųjų pirkimų įstatyme numatyta tvarka ir terminais.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-04-21
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |