Baldai (Nr.6800-2)
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
VšĮ Respublikinė Vilniaus universitetinė ligoninė
124243848
Šiltnamių g. 29, LT-04130 Vilnius
Vilnius
04130
LT
Asmuo ryšiams:
Jolanta Pukelienė
Telefonas:
+370 52040823
El. paštas:
jolanta.pukeliene@rvul.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.rvul.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6081
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=661836Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=661836&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Baldai (Nr.6800-2)
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
39150000
-
Įvairūs baldai bei įranga
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Korpusiniai baldai (darbo stalai, stalčių blokai, rūbų spintos, dokumentų spintos, komodos dokumentams, spintos su slankiojančiomis sistemomis).
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39150000
-
Įvairūs baldai bei įranga
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Korpusiniai baldai: darbo stalas ir stalčių blokas (15 vnt.), stalčių blokas (20 vnt.), rūbų spinta (3 vnt.), rūbų spinta (5 vnt.), rūbų spinta (7 vnt.), rūbų spinta (4 vnt.), dokumentų spinta (10 vnt.), dokumentų spinta (9 vnt.), komoda dokumentams (7 vnt.), spinta su slankiojančiomis sistemomis (5 vnt.) (daugiau žr. techninėje specifikacijoje).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
5
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas ir kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais jis numato remtis, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Pardavėjas savo įsipareigojimus, nurodytus Sutarties 1.1 punkte, įvykdo ne vėliau kaip per 4 mėnesius nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
2. Pardavėjas, uždelsęs pristatyti Sutarties reikalavimus atitinkančias Prekes arba įvykdyti garantinius įsipareigojimus Sutartyje numatytomis sąlygomis ir terminais, įsipareigoja Pirkėjui mokėti 0,04 % delspinigius nuo nepristatytų/ nepataisytų prekių vertės su PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
3. Sutarties įvykdymas užtikrinamas 10 % Sutarties vertės su PVM dydžio bauda (netaikoma tais atvejais, kuomet skaičiuojami delspinigiai pagal Sutarties 7.2.p.).
4. Pardavėjo garantiniai įsipareigojimai galioja visą prekių garantinį laikotarpį, nurodytą Sutarties 5.2 punkte.
Detalesnė informacija nurodyta pirkimo sąlygų priede pateiktame viešojo pirkimo sutarties projekte.
2. Pardavėjas, uždelsęs pristatyti Sutarties reikalavimus atitinkančias Prekes arba įvykdyti garantinius įsipareigojimus Sutartyje numatytomis sąlygomis ir terminais, įsipareigoja Pirkėjui mokėti 0,04 % delspinigius nuo nepristatytų/ nepataisytų prekių vertės su PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
3. Sutarties įvykdymas užtikrinamas 10 % Sutarties vertės su PVM dydžio bauda (netaikoma tais atvejais, kuomet skaičiuojami delspinigiai pagal Sutarties 7.2.p.).
4. Pardavėjo garantiniai įsipareigojimai galioja visą prekių garantinį laikotarpį, nurodytą Sutarties 5.2 punkte.
Detalesnė informacija nurodyta pirkimo sąlygų priede pateiktame viešojo pirkimo sutarties projekte.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-10-24
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-10-24
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
VšĮ Respublikinė Vilniaus universitetinė ligoninė, Šiltnamių g. 29, Vilnius.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja pirminio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Komisijos posėdžiuose stebėtojai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Kartu su pasiūlymu Tiekėjas teikia deklaraciją dėl Tarybos reglamente (ES) 2022/576 nustatytų sąlygų nebuvimo (forma pateikiama Pirkimo sąlygų 4 priede).
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Pagal LR VPĮ VII skyriuje numatytą tvarką.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-09-16
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |