Baldai profesiniam mokymui
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Šiaulių profesinio rengimo centras
300039668
Gardino g. 4
Šiauliai
78231
LT
Asmuo ryšiams:
Inga Meliešienė
Telefonas:
+370 41545984
El. paštas:
inga.meliesiene@sprc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.sprc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7770
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=619901Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=619901&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Baldai profesiniam mokymui
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
39151000
-
Įvairūs baldai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkami baldai profesiniam mokymui:I pirkimo dalis: stalai-38 vnt. II pirkimo dalis: kėdės-38 vnt.
Pirkimo objektas nurodytas pirkimo dokumentų II skyriuje, o prekių specifikacija - pirkimo dokumentų 2 priede: Baldų techninė specifikacija
Pirkimo objektas nurodytas pirkimo dokumentų II skyriuje, o prekių specifikacija - pirkimo dokumentų 2 priede: Baldų techninė specifikacija
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 35300.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Stalai
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39121200
-
Stalai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Stalai-38 vnt. Prekių specifikacija nurodyta pirkimo dokumentų 2 priede: Baldų techninė specifikacija
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 25000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti pratęsta 1 kartą 1 mėnesiui
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Nr. 09.1.2-CPVA-V-721-03-0001
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Kėdės
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39112000
-
Kėdės
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Kėdės-38 vnt. Prekių specifikacija nurodyta pirkimo dokumentų 2 priede: Baldų techninė specifikacija
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 10300.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti pratęsta 1 kartą 1 mėnesiui
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Nr. 09.1.2-CPVA-V-721-03-0001
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą(EBVPD)-aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančia, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. EBVPD parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 sausio 5d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Perkančiajai organizacijai atlikus EBVPD patikrinimo procedūrą, patikrinus pasiūlymus ir išrinkus galimus laimėtojus, tik iš jų bus prašomi dokumentai, patvirtinantys pašalinimo pagrindų nebuvimą. Perkančioji organizacija taip pat reikalauja, kad Tiekėjas per paskutinius 3 (tris) metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą trumpiau kaip 3 metus) iki pasiūlymo pateikimo dienos sėkmingai įvykdęs ar vykdo mažiausiai 1 baldų gamybos ir montavimo sutartį, kurios vertė – ne mažesnė kaip 45000,00 Eur be PVM I pirkimo daliai ir 20000,00 Eur be PVM II pirkimo daliai .
Perkančiajai organizacijai atlikus EBVPD patikrinimo procedūrą, patikrinus pasiūlymus ir išrinkus galimus laimėtojus, tik iš jų bus prašomi dokumentai, patvirtinantys pašalinimo pagrindų nebuvimą. Perkančioji organizacija taip pat reikalauja, kad Tiekėjas per paskutinius 3 (tris) metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą trumpiau kaip 3 metus) iki pasiūlymo pateikimo dienos sėkmingai įvykdęs ar vykdo mažiausiai 1 baldų gamybos ir montavimo sutartį, kurios vertė – ne mažesnė kaip 45000,00 Eur be PVM I pirkimo daliai ir 20000,00 Eur be PVM II pirkimo daliai .
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Tiekėjas per 5 (penkias) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos turi pateikti pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimą patvirtinantį dokumentą – pirmo pareikalavimo besąlyginę neatšaukiamą Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko, draudimo bendrovės ar kredito unijos garantiją arba užstatą, kuris pervedamas į Perkančiosios organizacijos banko sąskaitą. Sutarties įvykdymo užtikrinime privalo būti nurodyta:
1.Tikslus pirkimo pavadinimas.
2.Data, iki kurios galioja sutarties įvykdymo užtikrinimas.
3.Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė.
Užtikrinimo vertė – ne mažesnė kaip 10 (dešimt) procentų dydžio nuo sutarties kainos su PVM. Banko ar kredito unijos garantija, draudimo bendrovės laidavimas, piniginis užstatas turi garantuoti perkančiosios organizacijos patirtų nuostolių atlyginimą.
1.Tikslus pirkimo pavadinimas.
2.Data, iki kurios galioja sutarties įvykdymo užtikrinimas.
3.Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė.
Užtikrinimo vertė – ne mažesnė kaip 10 (dešimt) procentų dydžio nuo sutarties kainos su PVM. Banko ar kredito unijos garantija, draudimo bendrovės laidavimas, piniginis užstatas turi garantuoti perkančiosios organizacijos patirtų nuostolių atlyginimą.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-02-23
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-02-23
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Šiaulių profesinio rengimo centras
Gardino g. 4, Šiauliai
14 kabinetas
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Teikėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su pasiūlymais, pateiktais elektroninėmis priemonėmis.
Gardino g. 4, Šiauliai
14 kabinetas
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Teikėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su pasiūlymais, pateiktais elektroninėmis priemonėmis.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
78241
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-02-09
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |