BALDŲ ODONTOLOGIJOS SKYRIUI PIRKIMAS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
VšĮ Antakalnio poliklinika
124244035
Antakalnio g. 59
Vilnius
10207
LT
Asmuo ryšiams:
Giedrius Maluška
Telefonas:
+370 52342519
El. paštas:
giedrius.maluska@antakpol.lt
Faksas:
+370 52347160
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.antakpol.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6983
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=707037Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=707037&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
BALDŲ ODONTOLOGIJOS SKYRIUI PIRKIMAS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
39100000
-
Baldai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkami baldai odontologijos skyriui.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 22000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39100000
-
Baldai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Baldai odontologijos skyriui.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 22000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas turi pateikti užpildytą ir pasirašytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD) pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. Perkančioji organizacija pirmiausia įvertins dalyvių pateiktus EBVPD, pasiūlymus, po to tikrins, ar nėra ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio pašalinimo pagrindų, ar šio dalyvio kvalifikacija atitinka nustatytus reikalavimus ir, jeigu taikytina, ar tiekėjas laikosi kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų. Visus dokumentus, patvirtinančius pašalinimo pagrindų nebuvimą, turės pateikti tik galimas pirkimo laimėtojas.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Pardavėjas, nustatytais terminais nepristatęs kokybiškų, naujų, nenaudotų, originaliame gamykliniame įpakavime Prekių, moka Pirkėjui 0,02 proc. dydžio delspinigius, skaičiuojamus nuo nepristatytų Prekių kainos su PVM, už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną.
2. Jei Pardavėjas per 7 (septynias) kalendorines dienas nuo delspinigių mokėjimo pradžios nepristatys kokybiškų, naujų, nenaudotų, originaliame gamykliniame įpakavime Prekių, tai Pirkėjas, apie tai raštu informavęs Pardavėją prieš 5 (penkias) kalendorines dienas, gali vienašališkai nutraukti Sutartį. Tokiu atveju Pardavėjas sumoka Pirkėjui 5 proc. bendros Sutarties kainos su PVM dydžio baudą. Baudą ir delspinigius Pardavėjas sumoka Pirkėjui ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo Sutarties nutraukimo dienos.
2. Jei Pardavėjas per 7 (septynias) kalendorines dienas nuo delspinigių mokėjimo pradžios nepristatys kokybiškų, naujų, nenaudotų, originaliame gamykliniame įpakavime Prekių, tai Pirkėjas, apie tai raštu informavęs Pardavėją prieš 5 (penkias) kalendorines dienas, gali vienašališkai nutraukti Sutartį. Tokiu atveju Pardavėjas sumoka Pirkėjui 5 proc. bendros Sutarties kainos su PVM dydžio baudą. Baudą ir delspinigius Pardavėjas sumoka Pirkėjui ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo Sutarties nutraukimo dienos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-05-19
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-05-19
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-05-04
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |