Penktadienis, lapkričio 15 d.

Bankuose esančių sąskaitų aptarnavimo paslaugų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos sveikatos mokslų universitetas
302536989
A. Mickevičiaus g. 9
Kaunas
44307
LT
Asmuo ryšiams: Živilė Kasperavičienė
Telefonas: +370 37327286
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://lsmuni.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=617258
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Švietimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Bankuose esančių sąskaitų aptarnavimo paslaugų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

66110000  -  Bankų paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas – bankuose esančių sąskaitų aptarnavimo paslaugos. Pirkimo objektas yra skaidomas į 4 (keturias) pirkimo objekto dalis:
1 pirkimo objekto dalis: Visų AB SEB banke esamų Lietuvos sveikatos mokslų universiteto sąskaitų lėšoms laikyti atidarymo ir aptarnavimo paslaugos;
2 pirkimo objekto dalis: Visų AB Swedbank banke esamų Lietuvos sveikatos mokslų universiteto sąskaitų lėšoms laikyti atidarymo ir aptarnavimo paslaugos;
3 pirkimo objekto dalis: Visų Luminor AS banke esamų Lietuvos sveikatos mokslų universiteto sąskaitų lėšoms laikyti atidarymo ir aptarnavimo paslaugos;
4 pirkimo objekto dalis: Banko sąskaitų Lietuvos sveikatos mokslų universiteto lėšoms laikyti atidarymo ir aptarnavimo paslaugos.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 150000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Visų AB SEB banke esamų Lietuvos sveikatos mokslų universiteto sąskaitų lėšoms laikyti atidarymo ir aptarnavimo paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

66110000  -  Bankų paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Visų AB SEB banke esamų Lietuvos sveikatos mokslų universiteto sąskaitų lėšoms laikyti atidarymo ir aptarnavimo paslaugos.
Perkančiosios organizacijos 1 pirkimo objekto daliai, 1 lentelėje (Priedas Nr. 2) nurodytoms paslaugoms planuojama skirti ne daugiau kaip 4.000,00 Eur be PVM;
Perkančiosios organizacijos 1 pirkimo objekto daliai 2 ir 3 lentelėje (Priedas Nr. 2) nurodytoms paslaugoms skiriama minimali suma – 1000,00 Eur be PVM, o maksimali - 41.000,00 Eur be PVM.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 45000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Visų AB Swedbank banke esamų Lietuvos sveikatos mokslų universiteto sąskaitų lėšoms laikyti atidarymo ir aptarnavimo paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

66110000  -  Bankų paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Visų AB Swedbank banke esamų Lietuvos sveikatos mokslų universiteto sąskaitų lėšoms laikyti atidarymo ir aptarnavimo paslaugos.
Perkančiosios organizacijos 2 pirkimo objekto daliai, 1 lentelėje (Priedas Nr. 2) nurodytoms paslaugoms, planuojama skirti ne daugiau kaip 4.000,00 Eur be PVM;
Perkančiosios organizacijos 2 pirkimo objekto daliai 2 ir 3 lentelėje (Priedas Nr. 2) skiriama minimali suma – 1000,00 Eur be PVM, o maksimali - 41.000.00 Eur be PVM.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 45000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Visų Luminor AS banke esamų Lietuvos sveikatos mokslų universiteto sąskaitų lėšoms laikyti atidarymo ir aptarnavimo paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:  3
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

66110000  -  Bankų paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Visų Luminor AS banke esamų Lietuvos sveikatos mokslų universiteto sąskaitų lėšoms laikyti atidarymo ir aptarnavimo paslaugos.
Perkančiosios organizacijos 3 pirkimo objekto daliai, 1 lentelėje (Priedas Nr. 2) nurodytoms paslaugoms, planuojama skirti ne daugiau kaip 4.000,00 Eur be PVM;
Perkančiosios organizacijos 3 pirkimo objekto daliai 2 ir 3 lentelėje (Priedas Nr. 2) skiriama minimali suma– 1000,00 Eur be PVM, o maksimali - 41.000,00 Eur be PVM.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 45000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Banko sąskaitų Lietuvos sveikatos mokslų universiteto lėšoms laikyti atidarymo ir aptarnavimo paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:  4
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

66110000  -  Bankų paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Banko sąskaitų Lietuvos sveikatos mokslų universiteto lėšoms laikyti atidarymo ir aptarnavimo paslaugos.
Perkančiosios organizacijos 4 pirkimo objekto daliai, 1 lentelėje (Priedas Nr. 2) nurodytoms paslaugoms planuojama skirti ne daugiau kaip 1.000,00 Eur be PVM;
Perkančiosios organizacijos 4 pirkimo objekto daliai 2 ir 3 lentelėje (Priedas Nr. 2) skiriama minimali suma – 100,00 Eur be PVM, o maksimali - 14.000,00 Eur be PVM.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 15000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD).
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Šalis, dėl savo kaltės praleidusi prievolės įvykdymo terminą, kitai šaliai pareikalavus, moka už kiekvieną termino praleidimo dieną iki įsipareigojimų įvykdymo dienos 0,02 proc. delspinigius už kiekvieną pavėluotą dieną nuo neįvykdytų sutartinių įsipareigojimų dalies. Delspinigių sumokėjimas neatleidžia nuo Sutarties įsipareigojimų vykdymo.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-01-31
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-01-31
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
211 kab., A. Mickevičiaus g. 7, Kaunas
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Komisijos posėdyje, kuriame susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, galės dalyvauti ir stebėti pirkimus prižiūrinčios institucijos bei stebėtojai (valstybės ir savivaldybių institucijų ar įstaigų atstovai, LSMU atstovai).

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno Apygardos teismas
Kaunas
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-01-19
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.