Bendrabučio baldai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kauno technologijų mokymo centras
306139604
V. Krėvės pr.114, Kaunas
Kaunas
50315
LT
Asmuo ryšiams:
Aida Gružinskienė
Telefonas:
+370 61082409
El. paštas:
aida.gruzinskiene@kautech.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://kautech.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/94802
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=675651Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=675651&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Bendrabučio baldai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
39100000
-
Baldai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
1 pirkimo dalis: kėdės - 250 vnt.
2 pirkimo dalis: lovos - 62 vnt. vienviečių lovų ir 94 vnt. dviviečių (dviaukščių) lovų
3 pirkimo dalis: čiužiniai - 250 vnt.
4 pirkimo dalis: spintos - Vienų durų spintos 8 vnt.; Dviejų durų spintos 26 vnt.; Trijų durų spintos 32 vnt.
5 pirkimo dalis: stalai -250 vnt.
6 pirkimo dalis: spintelės prie lovos - 250 vnt.
7 pirkimo dalis: lentynos - 250 vnt.
2 pirkimo dalis: lovos - 62 vnt. vienviečių lovų ir 94 vnt. dviviečių (dviaukščių) lovų
3 pirkimo dalis: čiužiniai - 250 vnt.
4 pirkimo dalis: spintos - Vienų durų spintos 8 vnt.; Dviejų durų spintos 26 vnt.; Trijų durų spintos 32 vnt.
5 pirkimo dalis: stalai -250 vnt.
6 pirkimo dalis: spintelės prie lovos - 250 vnt.
7 pirkimo dalis: lentynos - 250 vnt.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Kėdės
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39112000
-
Kėdės
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Taikos pr. 129, 50469 Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkami bendrabučio baldai - Kėdės - 250 vnt.
Baldai (kėdės) įsigyjami kartu su jų transportavimo, pakavimo, krovimo, tranzito, muito, tikrinimo, pristatytų baldų surinkimo vietoje; aprūpinimo įrankiais, reikalingais pristatytų baldų surinkimui; naudojimo ir/ar eksploatavimo ir/ar priežiūros instrukcijų, numatytų techninėje specifikacijose; baldų garantinės priežiūros ir perdavimo naudoti Perkančiajai organizacijai, sąskaitų pateikimo per E-sąskaita sistemą, kaip visų reikalingų atliktų paslaugų visuma.
Baldai (kėdės) įsigyjami kartu su jų transportavimo, pakavimo, krovimo, tranzito, muito, tikrinimo, pristatytų baldų surinkimo vietoje; aprūpinimo įrankiais, reikalingais pristatytų baldų surinkimui; naudojimo ir/ar eksploatavimo ir/ar priežiūros instrukcijų, numatytų techninėje specifikacijose; baldų garantinės priežiūros ir perdavimo naudoti Perkančiajai organizacijai, sąskaitų pateikimo per E-sąskaita sistemą, kaip visų reikalingų atliktų paslaugų visuma.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prekių pristatymo terminas nebus pratęsiamas, išskyrus esant nenumatytoms, nuo Tiekėjo ir PO valios nepriklausančių aplinkybių, 1) naujų teisės aktų, pasikeitimas, panaikinimas ir/ar 2) pakeitimo būtinybė atsirado dėl kitų aplink., šalims raštu išreiškus tam sutikimą, numatytas Tiekėjo sutartin. įsipareigojimų įvykdymo terminas gali būti pratęsiamas ne ilgiau nei 1 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas Nr. 09.1.2-CPVA-V-721-04-0001
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Lovos
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39143110
-
Lovos, patalynė ir specialūs baldų reikmenys
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkami bendrabučio baldai - lovos:
Vienvietės lovos – 62 vnt.;
Dvivietės (dviaukštės) lovos – 94 vnt.
Baldai (lovos) įsigyjami kartu su jų transportavimo, pakavimo, krovimo, tranzito, muito, tikrinimo, pristatytų baldų surinkimo vietoje; aprūpinimo įrankiais, reikalingais pristatytų baldų surinkimui; naudojimo ir/ar eksploatavimo ir/ar priežiūros instrukcijų, numatytų techninėje specifikacijose; baldų garantinės priežiūros ir perdavimo naudoti Perkančiajai organizacijai, sąskaitų pateikimo per E-sąskaita sistemą, kaip visų reikalingų atliktų paslaugų visuma.
Vienvietės lovos – 62 vnt.;
Dvivietės (dviaukštės) lovos – 94 vnt.
Baldai (lovos) įsigyjami kartu su jų transportavimo, pakavimo, krovimo, tranzito, muito, tikrinimo, pristatytų baldų surinkimo vietoje; aprūpinimo įrankiais, reikalingais pristatytų baldų surinkimui; naudojimo ir/ar eksploatavimo ir/ar priežiūros instrukcijų, numatytų techninėje specifikacijose; baldų garantinės priežiūros ir perdavimo naudoti Perkančiajai organizacijai, sąskaitų pateikimo per E-sąskaita sistemą, kaip visų reikalingų atliktų paslaugų visuma.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prekių pristatymo terminas nebus pratęsiamas, išskyrus esant nenumatytoms, nuo Tiekėjo ir PO valios nepriklausančių aplinkybių, 1) naujų teisės aktų, pasikeitimas, panaikinimas ir/ar 2) pakeitimo būtinybė atsirado dėl kitų aplink., šalims raštu išreiškus tam sutikimą, numatytas Tiekėjo sutartin. įsipareigojimų įvykdymo terminas gali būti pratęsiamas ne ilgiau nei 1 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas Nr. 09.1.2-CPVA-V-721-04-0001
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Čiužiniai
Pirkimo dalies Nr.:
3
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39143112
-
Čiužiniai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Taikos pr. 129, 51126 Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkami bendrabučio baldai - čiužiniai - 250 vnt.
Baldai (čiužiniai) įsigyjami kartu su jų transportavimo, pakavimo, krovimo, tranzito, muito, tikrinimo, pristatytų baldų surinkimo vietoje; aprūpinimo įrankiais, reikalingais pristatytų baldų surinkimui; naudojimo ir/ar eksploatavimo ir/ar priežiūros instrukcijų, numatytų techninėje specifikacijose; baldų garantinės priežiūros ir perdavimo naudoti Perkančiajai organizacijai, sąskaitų pateikimo per E-sąskaita sistemą, kaip visų reikalingų atliktų paslaugų visuma.
Baldai (čiužiniai) įsigyjami kartu su jų transportavimo, pakavimo, krovimo, tranzito, muito, tikrinimo, pristatytų baldų surinkimo vietoje; aprūpinimo įrankiais, reikalingais pristatytų baldų surinkimui; naudojimo ir/ar eksploatavimo ir/ar priežiūros instrukcijų, numatytų techninėje specifikacijose; baldų garantinės priežiūros ir perdavimo naudoti Perkančiajai organizacijai, sąskaitų pateikimo per E-sąskaita sistemą, kaip visų reikalingų atliktų paslaugų visuma.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prekių pristatymo terminas nebus pratęsiamas, išskyrus esant nenumatytoms, nuo Tiekėjo ir PO valios nepriklausančių aplinkybių, 1) naujų teisės aktų, pasikeitimas, panaikinimas ir/ar 2) pakeitimo būtinybė atsirado dėl kitų aplink., šalims raštu išreiškus tam sutikimą, numatytas Tiekėjo sutartin. įsipareigojimų įvykdymo terminas gali būti pratęsiamas ne ilgiau nei 1 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas Nr. 09.1.2-CPVA-V-721-04-0001
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Spintos
Pirkimo dalies Nr.:
4
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39143121
-
Drabužių spintos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Taikos pr. 129, 50469 Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkami bendrabučio baldai - spintos:
Vienų durų spintos - 8 vnt.
Dviejų durų spintos - 26 vnt.
Trijų durų spintos - 32 vnt.
Baldai (spintos) įsigyjami kartu su jų transportavimo, pakavimo, krovimo, tranzito, muito, tikrinimo, pristatytų baldų surinkimo vietoje; aprūpinimo įrankiais, reikalingais pristatytų baldų surinkimui; naudojimo ir/ar eksploatavimo ir/ar priežiūros instrukcijų, numatytų techninėje specifikacijose; baldų garantinės priežiūros ir perdavimo naudoti Perkančiajai organizacijai, sąskaitų pateikimo per E-sąskaita sistemą, kaip visų reikalingų atliktų paslaugų visuma.
Vienų durų spintos - 8 vnt.
Dviejų durų spintos - 26 vnt.
Trijų durų spintos - 32 vnt.
Baldai (spintos) įsigyjami kartu su jų transportavimo, pakavimo, krovimo, tranzito, muito, tikrinimo, pristatytų baldų surinkimo vietoje; aprūpinimo įrankiais, reikalingais pristatytų baldų surinkimui; naudojimo ir/ar eksploatavimo ir/ar priežiūros instrukcijų, numatytų techninėje specifikacijose; baldų garantinės priežiūros ir perdavimo naudoti Perkančiajai organizacijai, sąskaitų pateikimo per E-sąskaita sistemą, kaip visų reikalingų atliktų paslaugų visuma.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prekių pristatymo terminas nebus pratęsiamas, išskyrus esant nenumatytoms, nuo Tiekėjo ir PO valios nepriklausančių aplinkybių, 1) naujų teisės aktų, pasikeitimas, panaikinimas ir/ar 2) pakeitimo būtinybė atsirado dėl kitų aplink., šalims raštu išreiškus tam sutikimą, numatytas Tiekėjo sutartin. įsipareigojimų įvykdymo terminas gali būti pratęsiamas ne ilgiau nei 1 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas Nr. 09.1.2-CPVA-V-721-04-0001
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Stalai
Pirkimo dalies Nr.:
5
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39121200
-
Stalai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Taikos pr. 129, 51126 Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkami bendrabučio baldai - stalai -250 vnt.
Baldai (stalai) įsigyjami kartu su jų transportavimo, pakavimo, krovimo, tranzito, muito, tikrinimo, pristatytų baldų surinkimo vietoje; aprūpinimo įrankiais, reikalingais pristatytų baldų surinkimui; naudojimo ir/ar eksploatavimo ir/ar priežiūros instrukcijų, numatytų techninėje specifikacijose; baldų garantinės priežiūros ir perdavimo naudoti Perkančiajai organizacijai, sąskaitų pateikimo per E-sąskaita sistemą, kaip visų reikalingų atliktų paslaugų visuma.
Baldai (stalai) įsigyjami kartu su jų transportavimo, pakavimo, krovimo, tranzito, muito, tikrinimo, pristatytų baldų surinkimo vietoje; aprūpinimo įrankiais, reikalingais pristatytų baldų surinkimui; naudojimo ir/ar eksploatavimo ir/ar priežiūros instrukcijų, numatytų techninėje specifikacijose; baldų garantinės priežiūros ir perdavimo naudoti Perkančiajai organizacijai, sąskaitų pateikimo per E-sąskaita sistemą, kaip visų reikalingų atliktų paslaugų visuma.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prekių pristatymo terminas nebus pratęsiamas, išskyrus esant nenumatytoms, nuo Tiekėjo ir PO valios nepriklausančių aplinkybių, 1) naujų teisės aktų, pasikeitimas, panaikinimas ir/ar 2) pakeitimo būtinybė atsirado dėl kitų aplink., šalims raštu išreiškus tam sutikimą, numatytas Tiekėjo sutartin. įsipareigojimų įvykdymo terminas gali būti pratęsiamas ne ilgiau nei 1 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas Nr. 09.1.2-CPVA-V-721-04-0001
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Spintelės prie lovos
Pirkimo dalies Nr.:
6
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39141300
-
Spintelės
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Taikos pr. 129, 51126 Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkami bendrabučio baldai - spintelės - 250 vnt.
Baldai (spintelės) įsigyjami kartu su jų transportavimo, pakavimo, krovimo, tranzito, muito, tikrinimo, pristatytų baldų surinkimo vietoje; aprūpinimo įrankiais, reikalingais pristatytų baldų surinkimui; naudojimo ir/ar eksploatavimo ir/ar priežiūros instrukcijų, numatytų techninėje specifikacijose; baldų garantinės priežiūros ir perdavimo naudoti Perkančiajai organizacijai, sąskaitų pateikimo per E-sąskaita sistemą, kaip visų reikalingų atliktų paslaugų visuma.
Baldai (spintelės) įsigyjami kartu su jų transportavimo, pakavimo, krovimo, tranzito, muito, tikrinimo, pristatytų baldų surinkimo vietoje; aprūpinimo įrankiais, reikalingais pristatytų baldų surinkimui; naudojimo ir/ar eksploatavimo ir/ar priežiūros instrukcijų, numatytų techninėje specifikacijose; baldų garantinės priežiūros ir perdavimo naudoti Perkančiajai organizacijai, sąskaitų pateikimo per E-sąskaita sistemą, kaip visų reikalingų atliktų paslaugų visuma.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prekių pristatymo terminas nebus pratęsiamas, išskyrus esant nenumatytoms, nuo Tiekėjo ir PO valios nepriklausančių aplinkybių, 1) naujų teisės aktų, pasikeitimas, panaikinimas ir/ar 2) pakeitimo būtinybė atsirado dėl kitų aplink., šalims raštu išreiškus tam sutikimą, numatytas Tiekėjo sutartin. įsipareigojimų įvykdymo terminas gali būti pratęsiamas ne ilgiau nei 1 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projekto Nr. 09.1.2-CPVA-V-721-04-0001
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Lentynos
Pirkimo dalies Nr.:
7
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39141100
-
Lentynos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Taikos pr. 129, 50469 Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkami bendrabučio baldai - lentynos - 250 vnt.
Baldai įsigyjami kartu su jų transportavimo, pakavimo, krovimo, tranzito, muito, tikrinimo, pristatytų baldų surinkimo vietoje; aprūpinimo įrankiais, reikalingais pristatytų baldų surinkimui; naudojimo ir/ar eksploatavimo ir/ar priežiūros instrukcijų, numatytų techninėje specifikacijose; baldų garantinės priežiūros ir perdavimo naudoti Perkančiajai organizacijai, sąskaitų pateikimo per E-sąskaita sistemą, kaip visų reikalingų atliktų paslaugų visuma.
Baldai įsigyjami kartu su jų transportavimo, pakavimo, krovimo, tranzito, muito, tikrinimo, pristatytų baldų surinkimo vietoje; aprūpinimo įrankiais, reikalingais pristatytų baldų surinkimui; naudojimo ir/ar eksploatavimo ir/ar priežiūros instrukcijų, numatytų techninėje specifikacijose; baldų garantinės priežiūros ir perdavimo naudoti Perkančiajai organizacijai, sąskaitų pateikimo per E-sąskaita sistemą, kaip visų reikalingų atliktų paslaugų visuma.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prekių pristatymo terminas nebus pratęsiamas, išskyrus esant nenumatytoms, nuo Tiekėjo ir PO valios nepriklausančių aplinkybių, 1) naujų teisės aktų, pasikeitimas, panaikinimas ir/ar 2) pakeitimo būtinybė atsirado dėl kitų aplink., šalims raštu išreiškus tam sutikimą, numatytas Tiekėjo sutartin. įsipareigojimų įvykdymo terminas gali būti pratęsiamas ne ilgiau nei 1 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas Nr. 09.1.2-CPVA-V-721-04-0001
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjų pašalinimo pagrindai numatyti pirkimo dokumentuose. Pateikiamas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas.
Tiekėjas, teikdamas pasiūlymą, Perkančiajai organizacijai įsipareigoja, kad sutartį vykdys tik teisę verstis atitinkama veikla turintys asmenys. Tiekėjas turės pateikti atitinkamus dokumentus, įrodančius, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys iki pirkimo sutarties sudarymo.
Tiekėjas, teikdamas pasiūlymą, Perkančiajai organizacijai įsipareigoja, kad sutartį vykdys tik teisę verstis atitinkama veikla turintys asmenys. Tiekėjas turės pateikti atitinkamus dokumentus, įrodančius, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys iki pirkimo sutarties sudarymo.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Jei Tiekėjas vėluoja vykdyti savo įsipareigojimus Sutartyje ir jos prieduose nustatytais terminais,
Pirkėjas be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų pradeda skaičiuoti 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo Tiekėjo laiku neįvykdytų įsipareigojimų dalies už kiekvieną termino praleidimo dieną, neviršijant 5 proc. bendros Sutarties kainos.
Atsiskaitymo su tiekėjais tvarka aprašyta PD 9 priedo 2.5 punkte.
Pirkėjas be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų pradeda skaičiuoti 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo Tiekėjo laiku neįvykdytų įsipareigojimų dalies už kiekvieną termino praleidimo dieną, neviršijant 5 proc. bendros Sutarties kainos.
Atsiskaitymo su tiekėjais tvarka aprašyta PD 9 priedo 2.5 punkte.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-01-13
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-01-13
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Kauno technologijų mokymo centras, V. Krėvės pr. 114, 50315 Kaunas
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-27
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |