Ketvirtadienis, lapkričio 14 d.

Bendruomeninių vaikų globos namų Gandingos g. 11b, Plungė, statybos darbai

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Plungės rajono savivaldybės administracija
188714469
Vytauto g. 12
Plungė
90123
LT
Asmuo ryšiams: Vaida Burčikienė
Telefonas: +370 44873162
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.plunge.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=617573
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Bendruomeninių vaikų globos namų Gandingos g. 11b, Plungė, statybos darbai
Nuorodos numeris:  2022
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45000000  -  Statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Bendruomeninių vaikų globos namų Gandingos g. 11b, Plungė, statybos darbai, kurie atliekami vadovaujantis „BENDRUOMENINIŲ VAIKŲ GLOBOS NAMŲ GANDINGOS G. 11B, PLUNGĖ STATYBOS PROJEKTAS“ Nr. 2019-09-19-01-TP projektu ir technine specifikacija.
Statinio paskirtis – gyvenamasis pastatas.
Statinio pogrupis – gyvenamosios paskirties (įvairių socialinių grupių asmenims) pastatai.
Statinio kategorija – neypatingieji statiniai.
Žemės sklypo naudojimo būdas - daugiabučių gyvenamųjų pastatų ir bendrabučių teritorijos.
Projektuojamo pastato sklypas į saugomas teritorijas nepatenka.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71220000  -  Architektūrinio projektavimo paslaugos
71320000  -  Inžinerinio projektavimo paslaugos
71354300  -  Kadastrinio tyrinėjimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Plungės r. sav., Plungės miesto sen., Plungės m., Gandingos g. 11b.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimas apima:
1. Darbo projekto parengimą, išskyrus konstrukcinę darbo projekto dalį, esamų sprendinių tikslinimą, koregavimą;
2. Gyvenamosios paskirties pastato bendruomeninių vaikų globos namų Gandingos g. 11b, Plungė, statybos darbus, išskyrus jau atliktus darbus;
3. Vidaus ir lauko inžinerinių tinklų paklojimą;
4. Susisiekimo komunikacijų įrengimą;
5. Teritorijos sutvarkymo darbus;
6. Kadastrinių matavimų bylų: statinių ir žemės sklypų kadastrinių bylų atnaujinimą su VĮ „Registrų centro“ išankstinės patikros išvada pateikimą, Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos statybos užbaigimo akto/deklaracijos gavimą, defektų ištaisymą, bei paskirtų darbuotojų apmokymą naudotis įranga;
7. Informacinio stendo parengimą pagal Statybos įstatymą ir reglamento (ES) Nr. 1303/2013 nuostatas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 17
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ įgyvendinimo priemonė Nr. 08.1.1-CPVA-V-427 „Institucinės globos pertvarka: investicijos į infrastruktūrą“ įgyvendinamas projektas „Bendruomeninių vaikų globos namų tinklo plėtra Plungės rajono savivaldybėje“ Nr. 08.1.1-CPVA-V-427-10-0001.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą EBVPD turi pateikti:
1. pasiūlymą pateikęs Tiekėjas;
2. kiekvienas Tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia Tiekėjų grupė;
3. kiekvienas subrangovas ir ūkio subjektas, kurių pajėgumais Tiekėjas remiasi.
Tiekėjas ir/arba Tiekėjų grupės partneriai kartu ir/arba subrangovai ir/arba kiti ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas, turi turėti teisę verstis statybos veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti.
Tiekėjas turi teisę būti neypatingo statinio statybos rangovu.
Statinių grupė: gyvenamieji pastatai.
Statinių pogrupis – gyvenamosios paskirties (įvairių socialinių grupių asmenims) pastatai.
Pateikiama:
⦁ Lietuvos Respublikoje registruoto Tiekėjo (juridinio asmens) Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro išplėstinio išrašo kopija ar įstatų (aktualios įstatų redakcijos) atitinkamos dalies kopija;
⦁ Tiekėjo (fizinio asmens) teisę verstis statybos veikla patvirtinančių dokumentų (pavyzdžiui, verslo liudijimo) ar kitų dokumentų, kuriuose būtų nurodyta Tiekėjo vykdoma veikla, kopijos;
⦁ užsienio šalies tiekėjo teisę verstis statybos veikla patvirtinančių dokumentų (atitinkamos užsienio šalies institucijos (profesinių ar veiklos tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų, kaip yra nustatyta toje valstybėje, kurioje Tiekėjas registruotas) išduotų dokumentų ar priesaikos deklaracijos, liudijančios Tiekėjo teisę verstis statybos veikla) kopijos.
Pastaba: Tiekėjas gali pateikti ypatingojo statinio statybos darbų rangovo kvalifikacijos dokumentus, kurie taip pat įrodo teisę verstis statybos veikla neypatinguosiuose ir nesudėtinguosiuose statiniuose.
Pateikiamas (-i) skenuotas (-i) dokumentas (-ai) elektroninėmis priemonėmis.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymo užtikrinimą (banko garantiją, išduotą banko ar kitos kredito įstaigos) arba laidavimą (laidavimo sutartį), išduotą draudimo bendrovės Rangovas privalo pateikti Užsakovui ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo. Jei Rangovas per šį laikotarpį Sutarties įvykdymo užtikrinimo nepateikia, laikoma, kad Rangovas atsisakė sudaryti Sutartį. Užtikrinimo suma sudaro ne mažiau kaip 5 proc. nuo tiekėjo pasiūlymo vertės be PVM.
Sutarties įvykdymo užtikrinimas įsigalioja banko ar kredito unijos garantijos arba draudimo bendrovės laidavimo rašto išdavimo dieną ir turi galioti iki Darbų atlikimo termino pabaigos.
Jeigu Rangovas pateikia draudimo bendrovės išduotą sutarties sąlygų įvykdymo užtikrinimo laidavimo draudimo raštą, tai kartu su šiuo laidavimo draudimo raštu Rangovas turi pateikti ir draudimo liudijimo originalą bei mokestinio pavedimo kopiją, kad draudimo įmoka už išduotą laidavimo draudimo raštą yra sumokėta.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-02-14
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-02-14
Vietos laikas:  09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su pasiūlymais Komisijos posėdyje (vokų atplėšimo procedūroje) Tiekėjai nedalyvauja ir Perkančioji organizacija neteikia informacijos Tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius Tiekėjus, pasiūlytas kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Teikti pasiūlymus dėl pirkimo dokumentų patikslinimų ir kreiptis dėl pirkimo dokumentų paaiškinimo į Perkančiąją organizaciją galima ne vėliau kaip prieš 6 dienas iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos.
Atsiskaitymo tvarka:
1. Užsakovas privalo mokėti Rangovui sumą, patvirtintą Rangovo pateiktuose mokėjimo dokumentuose per 3.4 papunktyje nurodytą dienų skaičių nuo Rangovo pateiktų mokėjimo dokumentų patvirtinimo:
1.1. ne vėliau kaip per 15 dienų nuo atsiskaitymo dokumentų patvirtinimo dienos, iki kol galios Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių pakeitimas, patvirtintas LR finansų ministro įsakymu 2020 m. kovo 23 d. Nr. 1K-75 ir bus atšaukta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremaliosios situacijos paskelbimo“ paskelbta valstybės lygio ekstremalioji situacija;
1.2. ne vėliau kaip per 60 dienų nuo atsiskaitymo dokumentų patvirtinimo dienos, nustojus galioti Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių pakeitimui, patvirtintam LR finansų ministro įsakymu 2020 m. kovo 23 d. Nr. 1K-75 ir atšaukus Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 152 „Dėl valstybės lygio ekstremaliosios situacijos paskelbimo“ paskelbtą valstybės lygio ekstremaliąją situaciją.
2. Tarpiniam mokėjimui gauti, Rangovas privalo pateikti Užsakovui atliktų darbų akto du egzempliorius ir PVM sąskaitą faktūrą. Užsakovas, gavęs šiame punkte nurodytus dokumentus, per 10 dienų privalo patvirtinti pasirašydamas atliktų darbų aktą išskyrus atvejus, jeigu:
2.1. koks nors Rangovo atliktas Darbas neatitinka Sutarties. Tokiu atveju Užsakovas gali reikalauti Rangovo pateikti pakoreguotus mokėjimo dokumentus atitinkamai sumažinant to tarpinio mokėjimo sumą tokio netinkamo Darbo ištaisymo Išlaidų arba netinkamo daikto pakeitimo dydžiu; ir (arba)
2.2. Rangovas pagal Sutartį neatliko arba neatlieka kokio nors Darbo arba įsipareigojimo, apie kurį jam atitinkamai buvo pranešęs Užsakovas. Tokiu atveju Užsakovas gali reikalauti Rangovo pateikti pakoreguotus mokėjimo dokumentus, atitinkamai sumažinant tarpinio mokėjimo sumą to Darbo arba įsipareigojimo verte.
2.3. Jeigu Užsakovas per šiame punkte nustatytą terminą Rangovo pateiktų mokėjimo dokumentų nepatvirtina ir nepateikia nepatvirtinimo priežasčių, turi būti laikoma, kad Rangovo prašoma apmokėti suma yra teisinga.
Užsakovas gali tiesiogiai atsiskaityti su Subrangovais už jų atliktus darbus. Apie tai Užsakovas raštu informuoja Subrangovus per 3 darbo dienas po informacijos apie juos gavimo. Subrangovui raštu pateikus prašymą pasinaudoti tiesioginio atsiskaitymo galimybe, sudaroma trišalė sutartis tarp Užsakovo, Rangovo ir jo Subrangovo, nustatanti tiesioginio atsiskaitymo su Subrangovu tvarką, atsižvelgiant į pirkimo dokumentuose, Sutartyje ir subrangos sutartyje nustatytus reikalavimus. Rangovas turi teisę prieštarauti nepagrįstiems mokėjimams Subrangovui trišalėje sutartyje nustatyta tvarka.
Sutarties vykdymo metu Rangovas gali pakeisti Subrangovus informuodamas Užsakovą. Gavęs tokį pranešimą ir įvertinęs Rangovo siūlymą, Užsakovas, jei sutinka, kartu su Rangovu protokolu įformina susitarimą dėl Subrangovo pakeitimo.
Delspinigiai dėl darbų vėlavimo - 0,02 % nuo neatliktų darbų kainos per dieną.
Delspinigiai dėl vėluojančio mokėjimo - 0,02 % laiku neapmokėtos sumos per dieną.
Atsiskaitymo dokumentai turi būti teikiami naudojantis įvairiomis elektroninėmis sistemomis, suderintomis su informacine sistema „E. sąskaita“. Tiekėjas įsivertina visas galimas išlaidas, susijusias su šių sistemų naudojimu.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
Telefonas: +370 46390960

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra ir terminai nustatyti Lietuvos Respublikos Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-01-26
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.