Bešeimininkių atliekų surinkimo ir atliekų išvežimo iš bendrojo naudojimo teritorijų paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Alytaus miesto savivaldybės administracija
188706935
Rotušės a. 4
Alytus
62504
LT
Asmuo ryšiams:
Justina Puleikytė
Telefonas:
+370 31555151
El. paštas:
justina.puleikyte@alytus.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.alytus.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6763
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=623735Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=623735&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Bešeimininkių atliekų surinkimo ir atliekų išvežimo iš bendrojo naudojimo teritorijų paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
90511000
-
Atliekų rinkimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Atliekų vežimo ir pridavimo tvarkyti po miesto renginių, po talkų ir atliekų ir šiukšlių, kurių turėtojo nustatyti neįmanoma arba kuris neegzistuoja (bešeimininkių atliekų) surinkimo, vežimo ir pridavimo tvarkyti paslaugos.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 61983.47
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90512000
-
Atliekų vežimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Paslaugos teikiamos Alytaus miesto savivaldybės teritorijoje;
1. Atliekos surinktos po miesto renginių išvežamos konteineriniu būdu kiekvieną dieną iki 7 (septintos) valandos ryto, teritorija aplink konteinerius sutvarkoma 5 metrų spinduliu. Miesto renginių metu konteinerių išdėstymo laikas ir vieta derinama su Miesto ūkio skyriaus specialistais.
2. Atliekos ir šiukšlės, esančios miesto bendro naudojimo teritorijose:
2.1. surinktos talkų metu (pvz. akcija „Darom“), pakraunamos rankiniu ir mechanizuotu būdu ir išvežamos per 2 darbo dienas po užsakymo dienos. Užsakymas pateikiamas el. paštu;
2.2. kurių turėtojo nustatyti neįmanoma arba, kuris neegzistuoja (bešeimininkės atliekos), surenkamos (išrūšiuojamos pagal atliekų kodus) ir išvežamos gavus užsakymą el. paštu, per 2 darbo dienas po užsakymo pateikimo dienos.
1. Atliekos surinktos po miesto renginių išvežamos konteineriniu būdu kiekvieną dieną iki 7 (septintos) valandos ryto, teritorija aplink konteinerius sutvarkoma 5 metrų spinduliu. Miesto renginių metu konteinerių išdėstymo laikas ir vieta derinama su Miesto ūkio skyriaus specialistais.
2. Atliekos ir šiukšlės, esančios miesto bendro naudojimo teritorijose:
2.1. surinktos talkų metu (pvz. akcija „Darom“), pakraunamos rankiniu ir mechanizuotu būdu ir išvežamos per 2 darbo dienas po užsakymo dienos. Užsakymas pateikiamas el. paštu;
2.2. kurių turėtojo nustatyti neįmanoma arba, kuris neegzistuoja (bešeimininkės atliekos), surenkamos (išrūšiuojamos pagal atliekų kodus) ir išvežamos gavus užsakymą el. paštu, per 2 darbo dienas po užsakymo pateikimo dienos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 61983.47
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
37
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Perkančioji organizacija reikalauja, kad teikėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra teikėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Paslaugų teikėjas gavęs paslaugų gavėjo užsakymą el. paštu ir pažeidęs nustatytus vykdymo terminus, moka paslaugos gavėjui 50 Eur dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną kurie išskaičiuojami iš einamojo mėnesio apmokėjimo sumos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-03-18
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-03-18
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Rotušės a. 4, 403 kab., Alytuje.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi, teikėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
1. Pirkimo dokumentai skelbiami Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau CVP IS).
2. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
2. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT-44312
LT
Telefonas:
+370 37490941
Faksas:
+370 37324164
Interneto adresas:
www.kat.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Perkančioji organizacija teikėjų pretenzijas ir skundus nagrinėja vadovaudamasi Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-03-03
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |