BĮ Neįgaliųjų centras „Klaipėdos lakštutė“ maitinimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Klaipėdos miesto savivaldybės administracija
188710823
Liepų g. 11
Klaipėda
91502
LT
Asmuo ryšiams:
Loreta Urbutė
Telefonas:
+370 46445512
El. paštas:
loreta.urbute@klaipeda.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.klaipeda.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6627
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=698347Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=698347&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
BĮ Neįgaliųjų centras „Klaipėdos lakštutė“ maitinimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
55320000
-
Maisto tiekimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Maksimaliai bus užsakoma už ne daugiau kaip 160 876,80 Eur su PVM (arba 147 593,39 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar paslaugos neapmokestinamos PVM, ar dėl kitų priežasčių perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM), o minimaliai – už 144 789,12 Eur su PVM (arba 132834,06 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar paslaugos neapmokestinamos PVM, ar dėl kitų priežasčių perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM).
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 147593.39
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Klaipėda
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Paslaugos susideda iš vidutiniškai per dieną 60 suaugusių asmenų su negalia maitinimo (180 porcijų priešpiečiai, pietūs ir pavakariai).
Preliminarus maitinimo paslaugų kiekis per 24 mėn. – 30 240 maitinimų (90 720 porcijų).
Sutarties vykdymo metu, pagal perkančiosios organizacijos poreikį, preliminarūs kiekiai gali būti mažinami arba didinami. Maksimaliai bus užsakoma už ne daugiau kaip 160 876,80 Eur su PVM (arba 147 593,39 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar paslaugos neapmokestinamos PVM, ar dėl kitų priežasčių perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM), o minimaliai – už 144 789,12 Eur su PVM (arba 132834,06 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar paslaugos neapmokestinamos PVM, ar dėl kitų priežasčių perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM).
Perkančioji organizacija, nustato, kad vieno kliento vienos paros (priešpiečiai, pietūs ir pavakariai) maitinimo pasiūlytas įkainis negali būti didesnis negu 5,32 Eur (penki eurai trisdešimt du centai) įskaitant 9 % PVM. Išsamūs reikalavimai Paslaugoms pateikti šių Sąlygų priede Nr. 2 „Techninė specifikacija“.
Preliminarus maitinimo paslaugų kiekis per 24 mėn. – 30 240 maitinimų (90 720 porcijų).
Sutarties vykdymo metu, pagal perkančiosios organizacijos poreikį, preliminarūs kiekiai gali būti mažinami arba didinami. Maksimaliai bus užsakoma už ne daugiau kaip 160 876,80 Eur su PVM (arba 147 593,39 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar paslaugos neapmokestinamos PVM, ar dėl kitų priežasčių perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM), o minimaliai – už 144 789,12 Eur su PVM (arba 132834,06 Eur be PVM, jei tiekėjas yra ne PVM mokėtojas ar paslaugos neapmokestinamos PVM, ar dėl kitų priežasčių perkančiosios organizacijos galutinė tiekėjui mokėtina suma bus be PVM).
Perkančioji organizacija, nustato, kad vieno kliento vienos paros (priešpiečiai, pietūs ir pavakariai) maitinimo pasiūlytas įkainis negali būti didesnis negu 5,32 Eur (penki eurai trisdešimt du centai) įskaitant 9 % PVM. Išsamūs reikalavimai Paslaugoms pateikti šių Sąlygų priede Nr. 2 „Techninė specifikacija“.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 147593.39
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų teikimo trukmė raštišku Šalių susitarimu gali būti pratęsiama iki 12 (dvylikos) mėnesių, bet ne ilgiau kaip iki Paslaugų gavėjas nupirks Paslaugų už maksimalią Pirkimo sutarties vertę.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
1. Biudžetinė įstaiga Neįgaliųjų centras „Klaipėdos lakštutė“, toliau -(Perkančioji organizacija), numato pirkti maitinimo paslaugas.
2. Viešąjį pirkimą pagal Centralizuotų viešųjų̨ pirkimų veiklos paslaugų sutartį vykdo centrinė perkančioji organizacija – Klaipėdos miesto savivaldybės administracija
3. Sutartį sudarys su laimėjusiu Tiekėju pati Perkančioji organizacija
2. Viešąjį pirkimą pagal Centralizuotų viešųjų̨ pirkimų veiklos paslaugų sutartį vykdo centrinė perkančioji organizacija – Klaipėdos miesto savivaldybės administracija
3. Sutartį sudarys su laimėjusiu Tiekėju pati Perkančioji organizacija
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Nustatoma 500 Eur vertės bauda už nekokybiškai, pavėluotai suteiktas paslaugas, Sutarties pažeidimus. Per nustatytą terminą nepašalinus trūkumų, numatyta bauda taikoma pakartotinai.
2. Nustatoma 500 Eur vertės bauda už kiekvieną Sutarties vykdymo metu pasitelktą, tačiau Sutartyje nustatyta tvarka neišviešintą kitą ūkio subjektą, kurio pajėgumais remiamasi, ir (ar) subteikėją.
2. Nustatoma 500 Eur vertės bauda už kiekvieną Sutarties vykdymo metu pasitelktą, tačiau Sutartyje nustatyta tvarka neišviešintą kitą ūkio subjektą, kurio pajėgumais remiamasi, ir (ar) subteikėją.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-03-31
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-07-01
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-03-31
Vietos laikas:
13:45
Vieta:
Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos patalpose, Liepų g. 11, LT-91502, Klaipėda.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
1. Tiekėjai nedalyvauja susipažinimo su pasiūlymais, pateiktais elektroninėmis priemonėmis, posėdyje.
2. Stebėtojai nėra kviečiami dalyvauti komisijos posėdžiuose.
2. Stebėtojai nėra kviečiami dalyvauti komisijos posėdžiuose.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g. 26
Klaipėda
92131 LT
LT
Telefonas:
+370 46390960
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-03-21
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4. papunktį
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |