Bilietų pardavimo savitarnos terminalų ir kitos reikalingos įrangos sistemos su lydinčiomis paslaugomis pirkimas
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Akcinė bendrovė "SMILTYNĖS PERKĖLA"
140285526
Nemuno g. 8, Klaipėdos m., Klaipėdos m. sav.
Klaipėda
91191
LT
Asmuo ryšiams:
Toma Kulikauskaitė
Telefonas:
+370 46343280
El. paštas:
toma@keltas.lt
Faksas:
+370 46381842
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.keltas.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6481
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=677307Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=677307&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Uostų veikla
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Bilietų pardavimo savitarnos terminalų ir kitos reikalingos įrangos sistemos su lydinčiomis paslaugomis pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
30142000
-
Apskaitos mašinos ir kasos aparatai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos šios prekės ir paslaugos:
1) bilietų pardavimo terminalai - 6 kompl;
2) turniketų įranga - 6 kompl.;
3) Bilietų pardavimo sistemos (terminaluose, apartauose, apps, web) programinė įranga - 1 kompl.;
4) sistemos eksploatacinė priežiūra - 24 mėn.
1) bilietų pardavimo terminalai - 6 kompl;
2) turniketų įranga - 6 kompl.;
3) Bilietų pardavimo sistemos (terminaluose, apartauose, apps, web) programinė įranga - 1 kompl.;
4) sistemos eksploatacinė priežiūra - 24 mėn.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
30200000
-
Kompiuterinė įranga ir reikmenys
50316000
-
Bilietų išdavimo mašinų priežiūra ir remontas
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
72243000
-
Programavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Nemuno g. 8 ir Danės g. 1 Klaipėda
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos šios prekės ir paslaugos:
1) bilietų pardavimo terminalai - 6 kompl;
2) turniketų įranga - 6 kompl.;
3) Bilietų pardavimo sistemos (terminaluose, apartauose, apps, web) programinė įranga - 1 kompl.;
4) sistemos eksploatacinė priežiūra - 24 mėn.
1) bilietų pardavimo terminalai - 6 kompl;
2) turniketų įranga - 6 kompl.;
3) Bilietų pardavimo sistemos (terminaluose, apartauose, apps, web) programinė įranga - 1 kompl.;
4) sistemos eksploatacinė priežiūra - 24 mėn.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
37
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
iekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei paraišką pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas, dalyvaujantys pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas paraiškoje turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma tik iš to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Tiekėjas privalo užtikrinti savo pasiūlymo galiojimą ne mažesne kaip 2000 (dviejų tūkstančių) Eur suma vienu iš šių būdų:
1) pateikiant banko išduotą besąlyginę pasiūlymo galiojimo užtikrinimo garantiją;
2)pateikiant draudimo bendrovės besąlyginį ir neatšaukiamą laidavimo raštą. Jeigu tiekėjas pateikia draudimo bendrovės išduotą laidavimo draudimo raštą, kartu su šiuo raštu tiekėjas turi pateikti draudimo liudijimą (polisą) su nuoroda į taisykles, kurių pagrindu buvo nustatytos draudimo sąlygos, bei mokestinio pavedimo, patvirtinančio užtikrinimo apmokėjimą, kopiją;
3) pateikiant kredito unijos išduotą besąlyginę pasiūlymo galiojimo užtikrinimo garantiją;
4) užstatu, iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos pervesdamas nurodyto dydžio užstatą į AB “Smiltynės perkėla” (kodas 140285526) sąskaitą Nr. LT 957300010002324794 sąskaitą esančią AB Swedbank. Tokiu atveju iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos tiekėjas su pasiūlymu CVP IS priemonėmis pateikia pavedimo kopiją.
1) pateikiant banko išduotą besąlyginę pasiūlymo galiojimo užtikrinimo garantiją;
2)pateikiant draudimo bendrovės besąlyginį ir neatšaukiamą laidavimo raštą. Jeigu tiekėjas pateikia draudimo bendrovės išduotą laidavimo draudimo raštą, kartu su šiuo raštu tiekėjas turi pateikti draudimo liudijimą (polisą) su nuoroda į taisykles, kurių pagrindu buvo nustatytos draudimo sąlygos, bei mokestinio pavedimo, patvirtinančio užtikrinimo apmokėjimą, kopiją;
3) pateikiant kredito unijos išduotą besąlyginę pasiūlymo galiojimo užtikrinimo garantiją;
4) užstatu, iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos pervesdamas nurodyto dydžio užstatą į AB “Smiltynės perkėla” (kodas 140285526) sąskaitą Nr. LT 957300010002324794 sąskaitą esančią AB Swedbank. Tokiu atveju iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos tiekėjas su pasiūlymu CVP IS priemonėmis pateikia pavedimo kopiją.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Už Prekes ir/ ar Paslaugas Pirkėjas sumoka Tiekėjui per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Prekių perdavimo – priėmimo akto pasirašymo ir/ ar PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Tiekėjas per 5 (penkias) darbo dienas po Sutarties pasirašymo pateikia Pirkėjui Sutarties įvykdymo užtikrinimą – banko garantiją (toliau – Sutarties užtikrinimas), kuri turi būti savarankiškas reikalavimas arba perveda Sutarties užtikrinimo suma į Pirkėjo banko sąskaitą LT957300010002324794. Sutarties užtikrinimo vertė turi būti ne mažesnė kaip 10 (dešimt) procentų maksimalios sutarties vertės. Jei Tiekėjas nepateikia Sutarties užtikrinimo per šiame papunktyje nurodytą laikotarpį, laikoma, kad Tiekėjas atsisakė sudaryti Sutartį.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-12-22
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-12-22
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
AB Smiltynės perkėla, Nemuno g. 8 Klaipėda, Lietuva, 28 kabinetas
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai negali dalyvauti pasiūlymo susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktis pasiūlymais procedūroje. AB Smiltynės perkėla neteiks informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatytas laimėtojas.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimo dokumentai skelbiami Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau - CVP IS). pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-11-30
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |