Šeštadienis, birželio 29 d.

Biokuro katilinės įrengimas Vilniaus r. Paberžės sen. švietimo įstaigoje

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Vilniaus rajono savivaldybės administracija
188708224
Rinktinės g. 50
Vilnius
09318
LT
Asmuo ryšiams: Pavel Tondrik
Telefonas: +370 52755065
El. paštas: pavel.tondrik@vrsa.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vrsa.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=761704
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Biokuro katilinės įrengimas Vilniaus r. Paberžės sen. švietimo įstaigoje
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45251200  -  Katilinių statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Vilniaus r. savivaldybės administracija numato pirkti biokuro katilinės įrengimo Vilniaus r. Paberžės sen. švietimo įstaigoje darbus
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 400000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45251200  -  Katilinių statybos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vilniaus r. sav., Paberžės sen., Paberžės k., Mokyklos g. 1.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

CVP IS priemonėmis pateikiamas perkamų darbų techninis darbo projektas Nr. MEPCO-2018.09 „Gimnazijos (unik. Nr. 4400-0075-9057) mokslo paskirties pastato (8.11) Mokyklos g. 1, Paberžės k., Paberžės sen., Vilniaus r. sav., atnaujinimo (modernizavimo) projektas“ (pateikiama elektronine forma).
Įgyvendinant rangos sutartį, Rangovas turės atlikti rangos darbus.
Pagal įgaliojimą užvesti, administruoti, pildyti elektroninį statybos darbų žurnalą (pagal LR aplinkos ministerijos oficialiai pripažįstamą elektroninę statybos darbų žurnalo formą).
Darbai turi būti organizuojami taip, kad nekeltų aplinkiniams gyventojams (įstaigoms) nepatogumų, laikantis galiojančių triukšmo, teršimo reikalavimų. Esant poreikiui iš anksto turi būti informuota ir suderinta apie tokių darbų vykdymą.
Rangovas turi numatyti ir įvertinti visas sutarties vykdymo išlaidas (tarp jų išlaidas nurodytas šioje Techninėje užduotyje). Faktinių kiekių, gautų vykdant brėžiniuose, žiniaraščiuose ir specifikacijose aprašytus darbus, svyravimų (neatitikimų) riziką prisiima Rangovas, jeigu faktinė pirkimo dokumentuose nurodytų Darbų apimtis nesiskiria daugiau kaip 15 procentų nuo pradinės sutarties vertės.
Statinio statybos metu susidariusios statybinės atliekos turi būti išvežamos antriniam panaudojimui arba utilizavimui laikantis nustatytos tvarkos. Pateikti pažymas apie visas išvežamų atliekų kiekius ir rūšis. Atlikęs darbus, Rangovas priduoda Užsakovui teritoriją, patalpas sutvarkytus, savo lėšomis atstato pažeistas dangas, želdynus ir pan.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 400000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 5
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Galimybe pratęsti darbų atlikimo terminą vieną kartą iki 2 mėn.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą –aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujanti s Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą (OL 2016 L 3, p. 16), kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7. Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, gali naudoti s Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Pirkime taikomi tiekėjų pašalinimo pagrindai ir informacija, kokie dokumentai pagrindžia pašalinimo pagrindų nebuvimą, pateikti atviro konkurso sąlygose.
Jeigu tiekėjas pasiūlyme nurodė, kad numato pasitelkti ūkio subjektus, kurių pajėgumais remiasi, tiekėjas pasiūlyme kartu su tiekėjo EBVPD privalo pateikti ir šių subjektų (išskyrus kvazisubtiekėjus) EBVPD, patvirtinančius, kad nėra pagrindo jų pašalinti iš pirkimo dėl pirkimo dokumentuose nurodytų pašalinimo pagrindų. Kiekvienas ūkio subjektas užpildo ir pasirašo atskirą EBVPD. Kvazisubtiekėjai nebus tikrinami dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
Perkančioji organizacija nereikalauja, kad EBVPD pateiktų pasiūlymo metu žinomi subtiekėjai, kurių pajėgumais tiekėjas nesiremia, taip pat tretieji asmenys, kurie tiesiogiai nedalyvaus vykdant pirkimo sutartį . Tiekėjas, neprivalo teikti jų EBVPD ir pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Užstato vertė: 3 procentai nuo sutarties vertės (be PVM).
Rangovui neįvykdžius ar netinkamai įvykdžius nors vieną iš įsipareigojimų pvz. praleidus bet kurios pareigos įvykdymo terminą daugiau nei 90 kalendorinių dienų, nepasirašius statybvietės perdavimo akto, atsisakius Sutarti s vykdymo, nepateikus garantinio laikotarpio prievolių įvykdymo užtikrinimo dokumento ir dėl kitų esminių Sutarties pažeidimų, Užsakovas turi teisę pasinaudoti užtikrinimu.
Kiti prievolių užtikrinimo būdai: delspinigiai (0,02 %) nuo neatliktų darbų kainos dydžio už kiekvieną uždelstą dieną.
Užsakovas, pasirašęs Techninio prižiūrėtojo pavizuotus atliktų Darbų aktus ir gavęs PVM sąskaitas faktūras per informacinę sistemą „E. sąskaita“ bei, jas patikrinęs ir nenustatęs
neatitikimų, per 30 kalendorinių dienų nuo šių dokumentų gavimo dienos atsiskaito už darbus, pervesdamas lėšas į Rangovo nurodytą banko sąskaitą.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-05-17
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-05-17
Vietos laikas:  09:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis. Pirkimo dokumentai, tarp jų pranešimai, paaiškinimai, papildymai, skelbiami CVP IS. Susirašinėjimas tarp perkančiosios organizacijos ir tiekėjų taip pat vykdomas CVP IS priemonėmis.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
06299
Vilnius
06299
LT
Telefonas: +370 70668369

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2024-04-26

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.