Biržų miesto viešųjų tualetų valymo, priežiūros, nuomos ir remonto paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Biržų rajono savivaldybės administracija
188642660
Vytauto g. 38
Biržai
41143
LT
Asmuo ryšiams:
Jolanta Kevevari
Telefonas:
+370 61031230
El. paštas:
jolanta.kevevari@birzai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.birzai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/3045
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=785268Daugiau informacijos galima gauti
kitu adresu:
Biržų rajono savivaldybės administracijos Biržų miesto seniūnija
188642660
Rotušės g. 24
Biržai
41137
LT
Asmuo ryšiams:
Kristina Unzenienė
Telefonas:
+370 67136825
El. paštas:
birzai@birzai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.birzai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/3045
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Biržų miesto viešųjų tualetų valymo, priežiūros, nuomos ir remonto paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
50760000
-
Viešųjų tualetų remontas ir priežiūra
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Biržų miesto viešųjų tualetų valymo, priežiūros, nuomos ir remonto paslaugos. Paslaugų savybės ir apimtys, nurodytos konkurso sąlygų priede, techninėje specifikacijoje
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 210000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
50760000
-
Viešųjų tualetų remontas ir priežiūra
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Biržų miesto viešųjų tualetų valymo, priežiūros, nuomos ir remonto paslaugos. Paslaugų savybės ir apimtys, nurodytos konkurso sąlygų priede, techninėje specifikacijoje
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Klientas, uždelsęs sumokėti sutartyje numatyta tvarka, įsipareigoja tiekėjui pareikalavus mokėti tiekėjui 0,02 % nuo neapmokėtos sąskaitos dydžio delspinigius, už kiekvieną uždelstą dieną. Tiekėjas, uždelsęs suteikti paslaugas sutartyje numatytais terminais, moka klientui 0,02 % nuo nesuteiktų paslaugių vertės delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas deklaruodamas, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu pateikia užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD).
Atskirą EBVPD pildo tiekėjas, kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė), kiekvienas ūkio subjektas, jeigu tiekėjas remiasi jo pajėgumais pagal VPĮ 49 straipsnį. Fiziniams asmenims, kuriuos tiekėjas ketina įdarbinti pirkimo laimėjimo atveju ir kurių pajėgumais tiekėjas remiasi pagal VPĮ 49 straipsnį, EBVPD pildyti nereikia.
Užpildytą su atsakymais EBVPD formą tiekėjai turi pateikti PDF formatu. Perkančioji organizacija nereikalauja iš tiekėjo (galimo laimėto) pateikti dokumentų, patvirtinančių jo pašalinimo pagrindų nebuvimą, kai tiekėjas pateikia EBVPD. Pažymų, patvirtinančių tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą, perkančioji organizacija gali reikalauti iš tiekėjų tik turėdama pagrįstų abejonių dėl šių tiekėjų patikimumo
Atskirą EBVPD pildo tiekėjas, kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė), kiekvienas ūkio subjektas, jeigu tiekėjas remiasi jo pajėgumais pagal VPĮ 49 straipsnį. Fiziniams asmenims, kuriuos tiekėjas ketina įdarbinti pirkimo laimėjimo atveju ir kurių pajėgumais tiekėjas remiasi pagal VPĮ 49 straipsnį, EBVPD pildyti nereikia.
Užpildytą su atsakymais EBVPD formą tiekėjai turi pateikti PDF formatu. Perkančioji organizacija nereikalauja iš tiekėjo (galimo laimėto) pateikti dokumentų, patvirtinančių jo pašalinimo pagrindų nebuvimą, kai tiekėjas pateikia EBVPD. Pažymų, patvirtinančių tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą, perkančioji organizacija gali reikalauti iš tiekėjų tik turėdama pagrįstų abejonių dėl šių tiekėjų patikimumo
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymas užtikrinamas–netesybomis. Klientui nutraukus Sutartį dėl esminio sutarties pažeidimo, tiekėjas įsipareigoja sumokėti klientui 10 000 eurų dydžio netesybas (baudą). Pagal tiekėjo pateiktus mokėjimo dokumentus, bus sumokama tiekėjui, sutarties projekto 4.1 punkte nustatytomis sąlygomis. Sąskaitos teikiamos tik elektroniniu būdu. El. sąskaitos faktūros, atitinkančios EU elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, tiekėjas gali pateikti per informacinę sistemą „SABIS“ (https://sabis.nbfc.lt/) arba per kitą savo pasirinktą informacinę sistemą. Jei dalyvauja tiekėjų grupė, pateikia jungtinės veiklos sutartį, taip pat nurodo, kuris asmuo atstovauja tiekėjų grupei. Nereikalaujama, kad tiekėjų grupės pateiktą pasiūlymą pripažinus geriausiu ir pasiūlius sudaryti pirkimo sutartį ši tiekėjų grupė įgautų tam tikrą teisinę formą
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-10-29
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-10-29
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Pradinis susipažinimo su dalyvių pateiktais pasiūlymais, gautais CVP IS priemonėmis vyks viešojo pirkimo komisijos posėdyje IV.2.7 dalyje nurodytu laiku
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja pirminio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT
Telefonas:
+370 45468765
El. paštas:
panevezio.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 45468583
Interneto adresas:
https://pat.teismas.lt/
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra numatyta Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka
VI.5)
Paskelbimo data
2024-10-11
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |