Biržų rajono Kruto ir Žvejotgalos sausinimo sistemos dalies melioracijos griovių ir juose esančių hidrotechnikos statinių rekonstravimo darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Biržų rajono savivaldybės administracija
188642660
Vytauto g. 38
Biržai
41143
LT
Asmuo ryšiams:
Indrė Strelcova
Telefonas:
+370 45043163
El. paštas:
indre.strelcova@birzai.lt
Faksas:
+370 45043134
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.birzai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/3045
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=647009Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=647009&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Biržų rajono Kruto ir Žvejotgalos sausinimo sistemos dalies melioracijos griovių ir juose esančių hidrotechnikos statinių rekonstravimo darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45112320
-
Melioracijos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Biržų rajono Kruto ir Žvejotgalos sausinimo sistemos dalies melioracijos griovių ir juose esančių hidrotechnikos statinių rekonstravimo darbai
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 345000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45112320
-
Melioracijos darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Biržų rajono Kruto ir Žvejotgalos sausinimo sistemos dalies melioracijos griovių ir juose esančių hidrotechnikos statinių rekonstravimo darbai.
Darbai privalo būti atlikti pagal UAB Panevėžio HIDROPLANAS parengtą techninį darbo projektą „Biržų rajono Kruto ir Žvejotgalos sausinimo sistemų dalies melioracijos griovių ir juose esančių hidrotechnikos įrenginių rekonstravimas“.
Techniniai rodikliai: remontuojamų griovių ilgis – 23,27 km., remontuojamų vandens pralaidų skaičius – 19 vnt., remontuojamų drenažo žiočių skaičius – 231 vnt.
Darbai privalo būti atlikti pagal UAB Panevėžio HIDROPLANAS parengtą techninį darbo projektą „Biržų rajono Kruto ir Žvejotgalos sausinimo sistemų dalies melioracijos griovių ir juose esančių hidrotechnikos įrenginių rekonstravimas“.
Techniniai rodikliai: remontuojamų griovių ilgis – 23,27 km., remontuojamų vandens pralaidų skaičius – 19 vnt., remontuojamų drenažo žiočių skaičius – 231 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 345000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
16
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Lietuvos kaimo plėtros 2014-2020 metų programos priemonės ,,Investicijos į materialųjį turtą“ veiklos sritis ,,Parama žemės ūkio vandentvarkai“ (Nr. 17VD-KP-20-1-06456-PR-0001).
II.2.14)
Papildoma informacija
Darbų atlikimo terminas - 14 (keturiolika) mėnesių.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD).
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Prievolių įvykdymas užtikrinamas netesybomis. Rangovui už Sutarties neįvykdymą arba netinkamą vykdymą numatoma 34 500 Eur be PVM bauda.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-07-08
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-07-08
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Susipažinimas su CVP IS priemonėmis pateiktais tiekėjų pasiūlymais vyks 2022 liepos 8 d. 10 val. 45 min. viešojo pirkimo komisijos posėdyje.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai negali dalyvauti pirminio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, Komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Sutartis yra finansuojama Europos Sąjungos ir Savivaldybės biudžeto lėšomis.
Už atliktus Darbus Rangovui Užsakovas sumokės pagal pateiktą priėmimo-perdavimo akto pagrindu išrašytą PVM sąskaitą – faktūrą ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros ir Šalių pasirašyto darbų perdavimo-priėmimo akto gavimo dienos.
Vykdant pirkimo Sutartį, Rangovas privalo PVM sąskaitas – faktūras patekti per sistemą „E. sąskaita“ (elektroninės paslaugos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu www.esaskaita.eu).
Už atliktus Darbus Rangovui Užsakovas sumokės pagal pateiktą priėmimo-perdavimo akto pagrindu išrašytą PVM sąskaitą – faktūrą ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros ir Šalių pasirašyto darbų perdavimo-priėmimo akto gavimo dienos.
Vykdant pirkimo Sutartį, Rangovas privalo PVM sąskaitas – faktūras patekti per sistemą „E. sąskaita“ (elektroninės paslaugos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu www.esaskaita.eu).
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Panevėžys
35175
LT
Telefonas:
+370 45468765
El. paštas:
panevezio.apygardos@teismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Ginčų nagrinėjimo tvarka nustatyta Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-06-21
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |