Biuro baldai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos
188601311
Švitrigailos g. 18, Vilnius
Vilnius
03223
LT
Asmuo ryšiams:
Audronė Joknienė
Telefonas:
+370 61064969
El. paštas:
audrone.jokniene@vpgt.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.pagd.lrv.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/8816
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=624274Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=624274&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Viešoji tvarka ir visuomenės apsauga
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Biuro baldai
Nuorodos numeris:
Atviras konkursas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
39130000
-
Biuro baldai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
1 pirkimo dalis: dviejų stalų junginys - 1 vnt.; posėdžių stalas - 1 vnt.; pusiau atvira kanceliarinė spinta - 2 vnt.; spausdintuvo spintelė - 1 vnt.; darbo stalas - 2 vnt.; rūbų spinta - 1 vnt. 2 pirkimo dalis: darbo kėdė su porankiais ir ratukais - 4 vnt.; posėdžių stalo kėdė - 6 vnt.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Biuro baldai
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39130000
-
Biuro baldai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Trilapio g. 12, Klaipėda
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1 pirkimo dalis: dviejų stalų junginys - 1 vnt.; posėdžių stalas - 1 vnt.; pusiau atvira kanceliarinė spinta - 2 vnt.; spausdintuvo spintelė - 1 vnt.; darbo stalas - 2 vnt.; rūbų spinta - 1 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prekių pristatymo terminas Šalių susitarimu gali būti pratęstas esant Sutartyje numatytam nenugalimos jėgos pasireiškimui, taip pat dėl aplinkybių, kurių Šalys sutarties sudarymo metu negalėjo numatyti, tačiau ne ilgesniam nei 30 kalendorinių dienų laikotarpiui. Toks pratęsimas įforminamas šalių pasirašomu susitarimu.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Lietuvos ir Rusijos bendradarbiavimo per sieną programos projektas Nr. LT- RU-2-074 "Increase Of Cooperation And Preparedness Between Lithuanian And Russian Response Of Firefighter’s HQ To Neman River Floods And Curonian Spit Forest Fires".
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Biuro baldai
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39130000
-
Biuro baldai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Trilapio g. 12, Klaipėda
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
2 pirkimo dalis: darbo kėdė su porankiais ir ratukais - 4 vnt.; posėdžių stalo kėdė - 6 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prekių pristatymo terminas Šalių susitarimu gali būti pratęstas esant Sutartyje numatytam nenugalimos jėgos pasireiškimui, taip pat dėl aplinkybių, kurių Šalys sutarties sudarymo metu negalėjo numatyti, tačiau ne ilgesniam nei 30 kalendorinių dienų laikotarpiui. Toks pratęsimas įforminamas šalių pasirašomu susitarimu.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Lietuvos ir Rusijos bendradarbiavimo per sieną programos projektas Nr. LT- RU-2-074 "Increase Of Cooperation And Preparedness Between Lithuanian And Russian Response Of Firefighter’s HQ To Neman River Floods And Curonian Spit Forest Fires".
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, deklaruodamas, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, teikiant pasiūlymą, turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD). EBVPD (pirkimo sąlygų 5 priedas, pridėtas CVP IS atskiru dokumentu) pildomas jį įkėlus į interneto svetainę http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu. Atskirą EBVPD taip pat pildo ir pateikia pasirašytą kiekvienas tiekėjų grupės (laikinosios tiekėjų grupės) narys, jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė (laikinoji tiekėjų grupė), ūkio subjektas(-ai) kurio(-ių) pajėgumais remiasi tiekėjas.
Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik pasirašytą EBVPD. Visų pagal pirkimo sąlygų 14 punktą reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik pasirašytą EBVPD. Visų pagal pirkimo sąlygų 14 punktą reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtikrinimui garantijos ar laidavimo dokumento nereikalaujama. Sutarties įvykdymas užtikrinamas Sutarties Specialiųjų sąlygų 7 skyriuje nustatytomis netęsybomis – delspinigiais ir bauda.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-04-12
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-04-12
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Biuro baldų viešojo pirkimo komisija savo darbą organizuoja nuotoliniu būdu.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-03-07
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |