Penktadienis, lapkričio 15 d.

Biuro baldai

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos
188601311
Švitrigailos g. 18, Vilnius
Vilnius
03223
LT
Asmuo ryšiams: Audronė Joknienė
Telefonas: +370 61064969
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.pagd.lrv.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=624274
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Viešoji tvarka ir visuomenės apsauga

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Biuro baldai
Nuorodos numeris:  Atviras konkursas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

39130000  -  Biuro baldai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

1 pirkimo dalis: dviejų stalų junginys - 1 vnt.; posėdžių stalas - 1 vnt.; pusiau atvira kanceliarinė spinta - 2 vnt.; spausdintuvo spintelė - 1 vnt.; darbo stalas - 2 vnt.; rūbų spinta - 1 vnt. 2 pirkimo dalis: darbo kėdė su porankiais ir ratukais - 4 vnt.; posėdžių stalo kėdė - 6 vnt.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Biuro baldai
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39130000  -  Biuro baldai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Trilapio g. 12, Klaipėda
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

1 pirkimo dalis: dviejų stalų junginys - 1 vnt.; posėdžių stalas - 1 vnt.; pusiau atvira kanceliarinė spinta - 2 vnt.; spausdintuvo spintelė - 1 vnt.; darbo stalas - 2 vnt.; rūbų spinta - 1 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 3
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Prekių pristatymo terminas Šalių susitarimu gali būti pratęstas esant Sutartyje numatytam nenugalimos jėgos pasireiškimui, taip pat dėl aplinkybių, kurių Šalys sutarties sudarymo metu negalėjo numatyti, tačiau ne ilgesniam nei 30 kalendorinių dienų laikotarpiui. Toks pratęsimas įforminamas šalių pasirašomu susitarimu.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Lietuvos ir Rusijos bendradarbiavimo per sieną programos projektas Nr. LT- RU-2-074 "Increase Of Cooperation And Preparedness Between Lithuanian And Russian Response Of Firefighter’s HQ To Neman River Floods And Curonian Spit Forest Fires".
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Biuro baldai
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39130000  -  Biuro baldai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Trilapio g. 12, Klaipėda
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

2 pirkimo dalis: darbo kėdė su porankiais ir ratukais - 4 vnt.; posėdžių stalo kėdė - 6 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 3
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Prekių pristatymo terminas Šalių susitarimu gali būti pratęstas esant Sutartyje numatytam nenugalimos jėgos pasireiškimui, taip pat dėl aplinkybių, kurių Šalys sutarties sudarymo metu negalėjo numatyti, tačiau ne ilgesniam nei 30 kalendorinių dienų laikotarpiui. Toks pratęsimas įforminamas šalių pasirašomu susitarimu.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Lietuvos ir Rusijos bendradarbiavimo per sieną programos projektas Nr. LT- RU-2-074 "Increase Of Cooperation And Preparedness Between Lithuanian And Russian Response Of Firefighter’s HQ To Neman River Floods And Curonian Spit Forest Fires".

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, deklaruodamas, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, teikiant pasiūlymą, turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD). EBVPD (pirkimo sąlygų 5 priedas, pridėtas CVP IS atskiru dokumentu) pildomas jį įkėlus į interneto svetainę http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu. Atskirą EBVPD taip pat pildo ir pateikia pasirašytą kiekvienas tiekėjų grupės (laikinosios tiekėjų grupės) narys, jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė (laikinoji tiekėjų grupė), ūkio subjektas(-ai) kurio(-ių) pajėgumais remiasi tiekėjas.
Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik pasirašytą EBVPD. Visų pagal pirkimo sąlygų 14 punktą reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymo užtikrinimui garantijos ar laidavimo dokumento nereikalaujama. Sutarties įvykdymas užtikrinamas Sutarties Specialiųjų sąlygų 7 skyriuje nustatytomis netęsybomis – delspinigiais ir bauda.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-04-12
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-04-12
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Biuro baldų viešojo pirkimo komisija savo darbą organizuoja nuotoliniu būdu.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-03-07
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.