Biuro baldai

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Valstybės įmonė 'REGITRA'
110078991
Liepkalnio g. 97
Vilnius
02121
LT
Asmuo ryšiams: Ramunė Kailiūnienė
Telefonas: +370 62027150
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://regitra.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=627330
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Biuro baldai
Nuorodos numeris:  2022
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

39130000  -  Biuro baldai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Biuro baldai perkami VĮ „Regitra“ Alytaus filialui, Marijampolės, Telšių, Utenos ir Tauragės grupėms
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 35630.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39130000  -  Biuro baldai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
VĮ "Regitra" padaliniai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Alytaus filialas - darbo stalas DS1.1 – 1 vnt.; žema kanceliarinė spintelė ŽKS – 1 vnt.; stalčių blokas SB– 3 vnt.; užrakinamų spintelių junginys US1– 1 vnt.; užrakinamų spintelių junginys US2– 1 vnt.; egzaminuojamojo darbo vieta EGZ– 5 vnt. Telšių grupė - darbo stalas DS– 2 vnt.; stalčių blokas SB– 1 vnt.; egzaminuojamojo darbo vieta EGZ– 6 vn.t; užrakinamų spintelių junginys US– 2 vnt.; spausdintuvo spintelė SS– 2 vnt.; darbo stalas DS1– 1 vnt. Marijampolės grupė - darbo stalas DS1– 1 vnt.; darbo stalas DS01.1– 1 vnt.; žema kanceliarinė spintelė ŽKS– 1 vnt.; stalčių blokas SB– 4 vnt.; darbo stalas DS2– 1 vnt.; rūbų spinta RS– 1 vnt.; užrakinamų spintelių junginys US– 3 vnt.; darbo stalas DS.1– 2 vnt.; egzaminuojamojo darbo vieta EGZ– 7 vnt.; Utenos grupė - rūbų spinta RS– 11 vnt.; aukšta kanceliarinė spinta AKS– 3 vnt.; spausdintuvo spintelė SS– 2 vnt.; darbo stalas DS1– 4 vnt.; stalčių blokas SB– 11 vnt.; egzaminuojamojo darbo vieta EGZ– 8 vnt.; virtuvės stalas VS– 7 vnt.; žema kanceliarinė spintelė ŽKS1– 1 vnt.; poilsio patalpos stalas PPS– 1 vnt.; Tauragės grupė - žema kanceliarinė spintelė ŽKS– 1 vnt.; darbo stalas DS– 7 vnt.; aukšta kanceliarinė spinta AKS– 2 vnt.; darbo stalas DS1– 1 vnt.; stalčių blokas SB– 5 vnt.; darbo stalas DS2– 1 vnt.; spausdintuvo spintelė SS– 4 vnt.; poilsio patalpos stalas PPS– 1 vnt.; rūbų spinta RS– 4 vnt.; reguliuojamas darbo stalas DS06– 2 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 16
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti nurodytus reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) - aktualią redakciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Netaikoma
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Netaikoma
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Už kiekvieną uždelstą dieną pristatyti Prekes ir (ar) pašalinti nekokybiškų Prekių trūkumus arba pakeisti nekokybiškas Prekes į kokybiškas Prekes jų garantijos laikotarpiu, Tiekėjas moka Pirkėjui 50 Eur baudą.
Kitos sutarties vykdymo sąlygos numatytos pirkimo sąlygose.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-04-04
Vietos laikas:  08:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-04-04
Vietos laikas:  8:45
Vieta:  
Liepkalnio g. 97, Vilnius (arba nuotoliniu būdu).
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
Apie protokolu įformintus susipažinimo su pasiūlymais procedūros rezultatus nebus pranešama to pageidaujantiems pasiūlymus pateikusiems tiekėjams.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus m. apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-03-22
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.