Biuro baldai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Klaipėdos universitetas
211951150
H.Manto g. 84, Klaipėda
Klaipėda
92294
LT
Asmuo ryšiams:
Tomas Mataitis
Telefonas:
+370 46398926
El. paštas:
tomas.mataitis@ku.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.ku.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5444
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=734042Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=734042&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Biuro baldai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
39130000
-
Biuro baldai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Klaipėdos universitetas numato pirkti biuro baldus
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Biuro baldai bendrai erdvei ir pagalbinėms patalpoms
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39130000
-
Biuro baldai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Herkaus Manto g. 84, Klaipėda
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Klaipėdos universitetas numato pirkti biuro baldus
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2024-04-30
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
1.Pirkėjas nevykdo ir (ar) netinkamai vykdo Sutartimi jam nustatytus įsipareigojimus ir todėl Pardavėjas negali tinkamai vykdyti įsipareigojimų iš dalies arba pilnai;
2. Pirkėjo Pardavėjui pateikiami nurodymai turi įtakos Pardavėjo prievolių įvykdymo terminams;
3. Pasikeičia arba panaikinami teisės aktai, kurie turi įtakos sutartinių prievolių vykdymui, arba įsigalioja nauji teisės aktai;
2. Pirkėjo Pardavėjui pateikiami nurodymai turi įtakos Pardavėjo prievolių įvykdymo terminams;
3. Pasikeičia arba panaikinami teisės aktai, kurie turi įtakos sutartinių prievolių vykdymui, arba įsigalioja nauji teisės aktai;
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Pirkimas vykdomas įgyvendinant iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamą projektą „Jūrinio STEAM APC infrastruktūros sukūrimas“, projekto kodas Nr. 01.1.1-CPVA-V-701-18-0001.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Baldai FAB LAB, Fizikos – inžinerijos bei Robotikos-IT laboratorijoms
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39130000
-
Biuro baldai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Herkaus Manto g. 84, Klaipėda
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Klaipėdos universitetas numato pirkti biuro baldus
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2024-04-30
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
1.Pirkėjas nevykdo ir (ar) netinkamai vykdo Sutartimi jam nustatytus įsipareigojimus ir todėl Pardavėjas negali tinkamai vykdyti įsipareigojimų iš dalies arba pilnai;
2. Pirkėjo Pardavėjui pateikiami nurodymai turi įtakos Pardavėjo prievolių įvykdymo terminams;
3. Pasikeičia arba panaikinami teisės aktai, kurie turi įtakos sutartinių prievolių vykdymui, arba įsigalioja nauji teisės aktai;
2. Pirkėjo Pardavėjui pateikiami nurodymai turi įtakos Pardavėjo prievolių įvykdymo terminams;
3. Pasikeičia arba panaikinami teisės aktai, kurie turi įtakos sutartinių prievolių vykdymui, arba įsigalioja nauji teisės aktai;
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Pirkimas vykdomas įgyvendinant iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamą projektą „Jūrinio STEAM APC infrastruktūros sukūrimas“, projekto kodas Nr. 01.1.1-CPVA-V-701-18-0001.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Baldai Akvakultūros STEAM mokymo erdvėms Kopgaliui
Pirkimo dalies Nr.:
3
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39130000
-
Biuro baldai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Herkaus Manto g. 84, Klaipėda
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Klaipėdos universitetas numato pirkti biuro baldus
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2024-04-30
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
1.Pirkėjas nevykdo ir (ar) netinkamai vykdo Sutartimi jam nustatytus įsipareigojimus ir todėl Pardavėjas negali tinkamai vykdyti įsipareigojimų iš dalies arba pilnai;
2. Pirkėjo Pardavėjui pateikiami nurodymai turi įtakos Pardavėjo prievolių įvykdymo terminams;
3. Pasikeičia arba panaikinami teisės aktai, kurie turi įtakos sutartinių prievolių vykdymui, arba įsigalioja nauji teisės aktai;
2. Pirkėjo Pardavėjui pateikiami nurodymai turi įtakos Pardavėjo prievolių įvykdymo terminams;
3. Pasikeičia arba panaikinami teisės aktai, kurie turi įtakos sutartinių prievolių vykdymui, arba įsigalioja nauji teisės aktai;
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Pirkimas vykdomas įgyvendinant iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamą projektą „Jūrinio STEAM APC infrastruktūros sukūrimas“, projekto kodas Nr. 01.1.1-CPVA-V-701-18-0001.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, turi pateikti konkurso sąlygų 4 priede nustatytos formos užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD). Tiekėjai turi neatitikti tiekėjų pašalinimo pagrindų ir atitikti kvalifikacijos reikalavimus. Perkančioji organizacija tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimo ir atitiktį kvalifikacijos reikalavimams patvirtinančių dokumentų reikalaus tik iš to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu (po pasiūlymų eilės nustatymo).
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pardavėjui už prekes sumokamas 100 proc. Sutarties kainos (su PVM) avansas, reikalaujant avanso grąžinimo užtikrinimo garantijos. Pirkėjas sumoka Pardavėjui avansą pagal Pardavėjo pateiktą išankstinę sąskaitą faktūrą ne vėliau kaip per 10 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros ir avanso grąžinimo užtikrinimo visai avanso sumai gavimo dienos. Reikalavimai avanso grąžinimo užtikrinimui, mokėjimo tvarka ir terminai nustatyti Sutarties BD 11 skyriuje.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-11-23
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-11-23
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-10-20
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |