Biuro baldų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Vytauto Didžiojo universitetas
111950396
K. Donelaičio g. 58,
Kaunas
44248
LT
Asmuo ryšiams:
Irena Simonaitienė
Telefonas:
+370 37752331
El. paštas:
irena.simonaitiene@vdu.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vdu.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6701
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=629023Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=629023&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Biuro baldų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
39130000
-
Biuro baldai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Biuro baldų pirkimas:
1. Dokumentų spinta - 20 vnt,;
2. Stalas - 10 vnt.;
3. Stalas su garso sienele -10 vnt.;
4. Vadovo darbo stalas - 2 vnt.;
5. Vadovo kabineto dokumentų spinta - 1 vnt.;
6. Vadovo kabineto dokumentų komoda -2 vnt.;
7. Vadovo kabineto rūbų spinta -1 vnt..
1. Dokumentų spinta - 20 vnt,;
2. Stalas - 10 vnt.;
3. Stalas su garso sienele -10 vnt.;
4. Vadovo darbo stalas - 2 vnt.;
5. Vadovo kabineto dokumentų spinta - 1 vnt.;
6. Vadovo kabineto dokumentų komoda -2 vnt.;
7. Vadovo kabineto rūbų spinta -1 vnt..
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39130000
-
Biuro baldai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Universiteto 10, Akademija, Kauno r.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Biuro baldų pirkimas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė dienomis:
50
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Nurodyta pirkimo dokumentuose.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas kartu su pasiūlymu turi pateikti tik užpildytą EBVPD, o reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Perkančioji organizacija, uždelsusi sumokėti Tiekėjui priklausančias sumas Sutartyje nustatyta tvarka ir terminais, Tiekėjo reikalavimu, privalo sumokėti 0,02 proc. delspinigių už kiekvieną pavėluotą dieną nuo laiku neapmokėtos sumos.
2. Jei Tiekėjas nepristato Prekių nustatytu terminu, tai perkančioji organizacija turi teisę be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų pradėti skaičiuoti 0,02 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną termino praleidimo dieną nuo nepristatytų Prekių vertės su PVM iki įsipareigojimų įvykdymo dienos (perdavimo – priėmimo akto pasirašymo dienos (ši diena įskaitoma).
3.Perkančioji organizacija su Tiekėju atsiskaito per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo dienos, kai Perkančioji organizacija gauna sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą.
2. Jei Tiekėjas nepristato Prekių nustatytu terminu, tai perkančioji organizacija turi teisę be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų pradėti skaičiuoti 0,02 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną termino praleidimo dieną nuo nepristatytų Prekių vertės su PVM iki įsipareigojimų įvykdymo dienos (perdavimo – priėmimo akto pasirašymo dienos (ši diena įskaitoma).
3.Perkančioji organizacija su Tiekėju atsiskaito per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo dienos, kai Perkančioji organizacija gauna sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-04-12
Vietos laikas:
09:15
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2022-07-12
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-04-12
Vietos laikas:
10:00
Vieta:
Studentų 11, Akademija, Kauno r.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vokų atplėšimo procedūra vyks komisijos posėdyje.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Nurodyta pirkimo dokumentuose.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 37490941
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Nustatyta LR viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)
Paskelbimo data
2022-03-30
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |