Buitinių geriamojo vandens apskaitos prietaisų keitimo, plombavimo paslaugos pirkimas
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė 'Šiaulių vandenys'
144133366
Vytauto g. 103, Šiauliai
Šiauliai
77160
LT
Asmuo ryšiams:
Vaida Preikšaitienė
Telefonas:
+370 41525580
El. paštas:
vaida.pr@siauliuvandenys.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.siauliuvandenys.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/3532
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=664419Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=664419&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Vanduo
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Buitinių geriamojo vandens apskaitos prietaisų keitimo, plombavimo paslaugos pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
51210000
-
Matavimo įrenginių montavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Daugiabučių namų butuose įrengtų 15 mm diametro buitinių geriamojo vandens apskaitos prietaisų išmontavimas ir Perkančiojo subjekto pateiktų 15 mm diametro buitinių geriamojo vandens apskaitos prietaisų sumontavimas, vandens apskaitos mazgo plombavimas.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
51210000
-
Matavimo įrenginių montavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Šiaulių miestas ir rajonas (Ginkūnų gyv., Aukštelkės gyv.)
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1. Preliminarus buitinių geriamojo vandens apskaitos prietaisų kiekis per 36 mėn. laikotarpį - 27 000 vnt. Preliminarus keičiamų Skaitiklių kiekis per mėn.: nuo 600 vnt. iki 2100 vnt. Perkantysis subjektas neįsipareigoja užsisakyti visą nurodytą Paslaugos kiekį. Perkantysis subjektas, įsigydamas Paslaugą, negali viršyti sutartyje numatytos sutarties apimties nurodytos eurais, tačiau neįsipareigoja išpirkti visos sutarties apimties nurodytos eurais;
2. Pradinė (maksimali) sutarties vertė – ne didesnė nei 404 000,00 Eur (keturi šimtai keturi tūkstančiai eurų 00 ct) (be PVM) 36 (trisdešimt šeši) mėnesių laikotarpiui;
3. Sutarčiai taikomas fiksuoto įkainio būdas.
2. Pradinė (maksimali) sutarties vertė – ne didesnė nei 404 000,00 Eur (keturi šimtai keturi tūkstančiai eurų 00 ct) (be PVM) 36 (trisdešimt šeši) mėnesių laikotarpiui;
3. Sutarčiai taikomas fiksuoto įkainio būdas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Galimybė sutartį pratęsti du kartus po 12 (dvylika) mėnesių laikotarpiui, tomis pačiomis sutartyje nurodytomis sąlygomis. Bendras sutarties galiojimo terminas negali viršyti 36 (trisdešimt šešių) mėnesių nuo Sutarties įsigaliojimo dienos (įskaitant apmokėjimui už Paslaugą skirtą laikotarpį).
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi Tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia Tiekėjų grupė), ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi Tiekėjas, turi atitikti Konkurso sąlygose nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Kiekvienas ūkio subjektas (išskyrus Kvazisubtiekėjus), kurio pajėgumais Tiekėjas remiasi, neatsižvelgiant į tai, kokio teisinio pobūdžio būtų jo ryšiai su jais, turi pateikti užpildytą ir pasirašytą atskirą EBVPD. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik pasirašytą EBVPD. Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Užsakovas už Paslaugą Paslaugos teikėjui sumoka mokėjimo pavedimu ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po atliktos Paslaugos perdavimo - priėmimo akto ar kito dokumento, patvirtinančio Paslaugos perdavimą pasirašymo (tuo atveju, kai jis pasirašomas) ir PVM sąskaitos faktūros už suteiktą Paslaugą išrašymo Užsakovui dienos.
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
Nereikalaujama.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Lietuvos Respublikoje arba užsienyje registruoto banko besąlyginė ir neatšaukiama garantija arba Lietuvos Respublikoje arba užsienyje registruotos draudimo bendrovės besąlyginis ir neatšaukiamas laidavimo draudimo liudijimas su laidavimo draudimo polisu (originalai) ir mokestinį pavedimą patvirtinantis dokumentas, kad draudimo įmoka už šį išduotą draudimo liudijimą yra sumokėta. Arba perveda Sutarties užtikrinimo sumą į Užsakovo banko sąskaitą [sąskaitos Nr. LT457180000005467365] ir pateikia pavedimo kopiją. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė - 10.000,00 Eur (dešimt tūkstančių eurų 00 ct).
2. Netesybos (delspinigiai).
2. Netesybos (delspinigiai).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-10-14
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2022-12-14
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-10-14
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis. Pasiūlymai turi būti pateikti CVP IS priemonėmis.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-10-03
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |