BUITINIŲ NUOTEKŲ DUMBLO PERVEŽIMO PASLAUGOS
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė "Jonavos vandenys"
256564350
Kranto g. 9, Jonavos m., 55249 Jonavos r. sav.
Jonava
55249
LT
Asmuo ryšiams:
Daiva Gulevskaja
Telefonas:
+370 34954806
El. paštas:
ekologe@jonavosvandenys.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.jonavosvandenys.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/655
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=750784Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=750784&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Vanduo
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
BUITINIŲ NUOTEKŲ DUMBLO PERVEŽIMO PASLAUGOS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
90513700
-
Dumblo vežimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas – Buitinių nuotekų dumblo pervežimo paslaugos (toliau – Paslaugos). Reikalavimai pirkimo objektui nustatyti Techninėje specifikacijoje (2 priedas).
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 181000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90513700
-
Dumblo vežimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – Buitinių nuotekų dumblo pervežimo paslaugos (toliau – Paslaugos). Reikalavimai pirkimo objektui nustatyti Techninėje specifikacijoje (2 priedas).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 181000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
37
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pašalinimo pagrindai, jų nebuvimą patvirtinantys dokumentai nurodyti pirkimo sąlygų 5 priede. Pašalinimo pagrindai taikomi tiekėjui (kai pasiūlymą teikia tiekėjų grupė – visiems tos grupės nariams) ir ūkio subjektams, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi.
Tiekėjas turi būti įregistruotas Atliekų tvarkytojų valstybės registre (toliau - ATVR), turėti S2 kodą atliekų (atliekų sąrašo kodas 19 08 05) vežimui.
(LR Atliekų tvarkymo įstatymas 10 p.)
Perkantysis subjektas nereikalauja iš tiekėjo pateikti jokių šį reikalavimą įrodančių dokumentų. Perkantysis subjektas savarankiškai patikrina duomenis (ATVR) nacionalinėje duomenų bazėje, adresu: https://atvr.aplinka.lt/faces/main
Jeigu pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė – reikalavimą turi atitikti kiekvienas ūkio subjektų grupės narys (-iai), pagal jų prisiimamus įsipareigojimus pirkimo sutarčiai vykdyti.
Tiekėjas gali remtis kitų ūkio subjektų pajėgumais tik tuomet, kai tie subjektai, kurių pajėgumais buvo pasiremta, patys tieks prekes, teiks paslaugas ar atliks darbus, kuriems reikia jų pajėgumų.
Subtiekėjai, kuriuos tiekėjas pasitelks pirkimo sutarties vykdymui (kurių pajėgumais tiekėjas nesiremia, kad atitiktų pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacijos reikalavimus), privalo turėti teisę verstis ta veikla, kuriai jis pasitelkiamas.
Tiekėjas turi būti įregistruotas Atliekų tvarkytojų valstybės registre (toliau - ATVR), turėti S2 kodą atliekų (atliekų sąrašo kodas 19 08 05) vežimui.
(LR Atliekų tvarkymo įstatymas 10 p.)
Perkantysis subjektas nereikalauja iš tiekėjo pateikti jokių šį reikalavimą įrodančių dokumentų. Perkantysis subjektas savarankiškai patikrina duomenis (ATVR) nacionalinėje duomenų bazėje, adresu: https://atvr.aplinka.lt/faces/main
Jeigu pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė – reikalavimą turi atitikti kiekvienas ūkio subjektų grupės narys (-iai), pagal jų prisiimamus įsipareigojimus pirkimo sutarčiai vykdyti.
Tiekėjas gali remtis kitų ūkio subjektų pajėgumais tik tuomet, kai tie subjektai, kurių pajėgumais buvo pasiremta, patys tieks prekes, teiks paslaugas ar atliks darbus, kuriems reikia jų pajėgumų.
Subtiekėjai, kuriuos tiekėjas pasitelks pirkimo sutarties vykdymui (kurių pajėgumais tiekėjas nesiremia, kad atitiktų pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacijos reikalavimus), privalo turėti teisę verstis ta veikla, kuriai jis pasitelkiamas.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Užsakovas su Paslaugų teikėju už gautas paslaugas atsiskaito ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos. Sutartyje numatytos baudos (5 proc. Sutarties kainos be PVM) ir delspinigiai (0,02 proc. nuo pradinės sutarties vertės (Eur be PVM)).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-02-29
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2024-05-30
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-02-29
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Dalyviai gali pateikti pretenziją perkančiajai organizacijai Viešųjų pirkimų įstatyme nustatyta tvarka ir terminais.
VI.5)
Paskelbimo data
2024-02-15
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.1 papunktį (perkamas produktas, kuris patenka į orientacinį aplinkosauginių ir aplinkai palankių prekių bei paslaugų sąrašą)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |