C lanko sistema
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Klaipėdos universiteto ligoninė
306207585
Liepojos g. 41
Klaipėda
92288
LT
Asmuo ryšiams:
Žilvinas Balsevičius
Telefonas:
+370 46491194
El. paštas:
zbalsevicius@jurlig.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.kulig.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/96190
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=724092Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=724092&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
C lanko sistema
Nuorodos numeris:
683873
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
33111800
-
Diagnostinė rentgeno sistema
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Skirstoma į 2 dalis:
1 dalis – mobilus chirurginis rentgeno aparatas su C-lanku, 1 vnt.;
2 dalis – C lanko sistema su skaitmeniniu detektoriumi, 2 vnt.
1 dalis – mobilus chirurginis rentgeno aparatas su C-lanku, 1 vnt.;
2 dalis – C lanko sistema su skaitmeniniu detektoriumi, 2 vnt.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 473553.72
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Mobilus chirurginis rentgeno aparatas su C-lanku
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33111800
-
Diagnostinė rentgeno sistema
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Liepojos g. 41, Klaipėda
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Mobilus chirurginis rentgeno aparatas su C-lanku, 1 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Techniniai pranašumai
/
Lyginamasis svoris:
40
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
60
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 157851.24
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
C lanko sistema su skaitmeniniu detektoriumi
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33111800
-
Diagnostinė rentgeno sistema
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Liepojos g. 41, Klaipėda
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
C lanko sistema su skaitmeniniu detektoriumi, 2 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Techniniai pranašumai
/
Lyginamasis svoris:
40
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
60
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 315702.48
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
Perkančiajai organizacijai atlikus EBVPD patikrinimo procedūrą, patikrinus pasiūlymus ir išrinkus galimą laimėtoją, tik jo bus prašoma pateikti dokumentus, patvirtinančius pašalinimo pagrindų nebuvimą.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
Perkančiajai organizacijai atlikus EBVPD patikrinimo procedūrą, patikrinus pasiūlymus ir išrinkus galimą laimėtoją, tik jo bus prašoma pateikti dokumentus, patvirtinančius pašalinimo pagrindų nebuvimą.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtikrinimas (banko garantija arba draudimo bendrovės laidavimo raštas) kartu su apmokėjimą patvirtinančiais dokumentais. 5 (penki) proc. nuo bendros Sutarties kainos su PVM. Tiekėjas pateikia Pirkėjui ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos.
Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais, Tiekėjo rašytiniu pareikalavimu, Pirkėjas privalo sumokėti Tiekėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,02 % delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos.
Jei Tiekėjas neatlieka įsipareigojimų per Sutartyje nustatytą galutinį 3 mėnesių terminą, Gavėjas privalo apie tai informuoti Pirkėją ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas ir Pirkėjas turi teisę, be oficialaus įspėjimo pradėti skaičiuoti 0,02 % dydžio delspinigius.
Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais, Tiekėjo rašytiniu pareikalavimu, Pirkėjas privalo sumokėti Tiekėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,02 % delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos.
Jei Tiekėjas neatlieka įsipareigojimų per Sutartyje nustatytą galutinį 3 mėnesių terminą, Gavėjas privalo apie tai informuoti Pirkėją ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas ir Pirkėjas turi teisę, be oficialaus įspėjimo pradėti skaičiuoti 0,02 % dydžio delspinigius.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-09-15
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-12-15
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-09-15
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Viešųjų pirkimų komisijos posėdyje, Liepojos g. 45, Klaipėda
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vokų atplėšimo procedūroje, Komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo ir vertinimo procedūros, tiekėjai bei stebėtojai nedalyvauja
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Sveikatos apsaugos ministro pavedimu įgyvendinant Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2023 m. gegužės 25 d. įsakymu Nr. V 608 ,,Dėl investicinių lėšų, skirtų Rentgeno diagnostikos paslaugų kokybės gerinimo programai įgyvendinti 2023 metais, panaudojimo“ patvirtintą finansavimo skyrimą.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g.
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-08-11
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |