CHITS (A korpusas, 1 aukštas) paprastojo remonto darbai (Nr. 8378)
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
VšĮ Respublikinė Vilniaus universitetinė ligoninė
124243848
Šiltnamių g. 29, LT-04130 Vilnius
Vilnius
04130
LT
Asmuo ryšiams:
Jolanta Pukelienė
Telefonas:
+370 52040823
El. paštas:
jolanta.pukeliene@rvul.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.rvul.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6081
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=730740Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=730740&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
CHITS (A korpusas, 1 aukštas) paprastojo remonto darbai (Nr. 8378)
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45453000
-
Kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Ypatingo statinio kategorijos negyvenamųjų pastatų grupės gydymo paskirties pastato (unikalus Nr.4400-1970-2848), esančio adresu Šiltnamių g. 29, Vilniuje, CHITS (A korpusas, 1 aukštas) patalpų paprastojo remonto darbai (Darbai – Techninėje užduotyje nurodyti darbai, kuriuos pagal Sutartį privalo atlikti Rangovas, įskaitant Įrangą ir Medžiagas). Reikalavimai pirkimo objektui yra nurodyti pirkimo sąlygų prieduose : techninėje specifikacijoje (techninėje užduotyje) ir viešojo pirkimo sutarties projekte. Darbų atlikimo terminas: visi darbai turi būti atlikti ne vėliau kaip per 6 (šešis) mėnesius nuo statybvietės perdavimo dienos. Darbų atlikimo terminas gali būti pratęstas, o Darbų vykdymo grafikas gali būti koreguotas iki 1 (vieno) mėnesio terminui tik dėl aplinkybių, kurios nepriklauso nuo Rangovo taip pat dėl pirkimo sąlygų priede "Viešojo pirkimo sutarties projektas" 7.7.1 - 7.7.3 papunkčiuose numatytų sąlygų.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45453000
-
Kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Ypatingo statinio kategorijos negyvenamųjų pastatų grupės gydymo paskirties pastato (unikalus Nr.4400-1970-2848), esančio adresu Šiltnamių g. 29, Vilniuje, CHITS (A korpusas, 1 aukštas) patalpų paprastojo remonto darbai (Darbai – Techninėje užduotyje nurodyti darbai, kuriuos pagal Sutartį privalo atlikti Rangovas, įskaitant Įrangą ir Medžiagas). Darbų atlikimo terminas: visi darbai turi būti atlikti ne vėliau kaip per 6 (šešis) mėnesius nuo statybvietės perdavimo dienos. Darbų atlikimo terminas gali būti pratęstas, o Darbų vykdymo grafikas gali būti koreguotas iki 1 (vieno) mėnesio terminui tik dėl aplinkybių, kurios nepriklauso nuo Rangovo taip pat dėl priede Nr. „Viešojo pirkimo sutarties projektas“ 7.7.1 - 7.7.3 papunkčiuose numatytų sąlygų.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
9
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas pagal LR sveikatos apsaugos ministro 2023 m. vasario 6d. įsakymą Nr. V-155 „Dėl investicinių lėšų, skirtų viešosios įstaigos Respublikinės Vilniaus universitetinės ligoninės Vilniuje, Šiltnamių g.29, rekonstravimo atnaujinant operacines ir įrengiant vėdinimo sistemas investicijų projektui 2023 metais panaudojimo“ suteiktą įgaliojimą, bus sudaroma trišalė sutartis.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas ir kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais jis numato remtis, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
- Sutarties įvykdymas turi būti užtikrintas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko išduota banko garantija ar Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo raštu, pateikiant jį su laidavimo draudimo liudijimo originalu ir apmokėjimą įrodančiais dokumentais.
-Jeigu Rangovas vėluoja atlikti bet kokį Darbą ar Darbų etapą pagal Darbų vykdymo grafiką ir nepateikia Projekto vykdytojui pagrįstų įrodymų, pateisinančių Darbų vėlavimą, Projekto vykdytojas privalo apie tai informuoti Užsakovą per 3 (tris) darbo dienas. Užsakovas turi teisę be oficialaus įspėjimo pradėti skaičiuoti 0,02 % (dvi šimtosios procento dalys) dydžio delspinigius nuo laiku neatliktų Darbų kainos be PVM už kiekvieną termino praleidimo dieną. Užsakovas įgyja teisę išskaičiuoti iš Rangovui mokėtinų sumų arba kreiptis į Rangovą dėl delspinigių sumokėjimo pagal Užsakovo pateiktą reikalavimą.
Detalesnė informacija nurodyta priede Nr. 4 Viešojo pirkimo sutarties projektas.
-Jeigu Rangovas vėluoja atlikti bet kokį Darbą ar Darbų etapą pagal Darbų vykdymo grafiką ir nepateikia Projekto vykdytojui pagrįstų įrodymų, pateisinančių Darbų vėlavimą, Projekto vykdytojas privalo apie tai informuoti Užsakovą per 3 (tris) darbo dienas. Užsakovas turi teisę be oficialaus įspėjimo pradėti skaičiuoti 0,02 % (dvi šimtosios procento dalys) dydžio delspinigius nuo laiku neatliktų Darbų kainos be PVM už kiekvieną termino praleidimo dieną. Užsakovas įgyja teisę išskaičiuoti iš Rangovui mokėtinų sumų arba kreiptis į Rangovą dėl delspinigių sumokėjimo pagal Užsakovo pateiktą reikalavimą.
Detalesnė informacija nurodyta priede Nr. 4 Viešojo pirkimo sutarties projektas.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-11-06
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-11-06
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
VšĮ Respublikinė Vilniaus universitetinė ligoninė, Šiltnamių g. 29, Vilnius.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja pirminio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Komisijos posėdžiuose stebėtojai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Perkančioji organizacija 2023-10-18 10 val. rengs pirkimo dokumentų aiškinamąjį susitikimą (toliau - Susitikimą), kuriame kviečiami dalyvauti visi suinteresuoti tiekėjai. Susitikimas vyks adresu Šiltnamių g. 29, Vilnius, administracijos posėdžių salėje. Perkančiosios organizacijos kontaktinis asmuo Susitikimo klausimu: vyresnysis inžinierius Romas Vepštas, tel. 8 699 26519, el. p. romas.vepstas@rvul.lt. Susitikimo metu bus teikiami atsakymai į tiekėjų klausimus dėl pirkimo sąlygų, bus vykdoma apžiūra vietoje.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Pagal LR VPĮ VII skyriuje numatytą tvarką.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-09-29
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose