COVID – 19 paveiktų patalpų dezinfekavimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Vilniaus miesto savivaldybės administracija
188710061
Konstitucijos pr.3
Vilnius
09601
LT
Asmuo ryšiams:
Magda Baikštytė-Kščenavičienė
Telefonas:
+370 52112802
El. paštas:
magda.kscenaviciene@vilnius.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vilnius.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5247
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=623919Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=623919&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
COVID – 19 paveiktų patalpų dezinfekavimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
90921000
-
Dezinfekavimo ir naikinimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos COVID – 19 paveiktų patalpų dezinfekavimo paslaugos.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
Maksimalus vienam konkurso dalyviui skirtinų pirkimo dalių skaičius:
1
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
COVID – 19 paveiktų patalpų dezinfekavimas kairėje Neries krantinės pusėje
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90921000
-
Dezinfekavimo ir naikinimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Preliminarios paslaugų teikimo vietos, tačiau neapsiribojant: Vilniaus miesto mobilieji patikros punktai, Vilniaus miesto savivaldybės administracijos pastatas, kitos Vilniaus miesto savivaldybės įstaigos, Vilniaus miesto savivaldybės formalaus ir formalųjį ugdymą papildančios bei neformalaus ugdymo įstaigos. Klientas gali nurodyti ir kitas paslaugų teikimo vietas Vilniaus mieste.
Minimalus užsakomų paslaugų kiekis – ne mažiau kaip 50 kv. m. (PASTABA: Jei dezinfekuojamos patalpos plotas bus mažesnis nei 50 kv. m., Paslaugų teikėjas suteiktų paslaugų perdavimo -priėmimo akte nurodo 50 kv. m.).
Paslaugos turi būti teikiamos 24 valandas per parą: tiek darbo, tiek poilsio ir švenčių dienomis. Klientui pateikus užsakymą dėl paslaugų teikimo naktį, poilsio ir švenčių dienomis negali būti taikomi papildomi mokesčiai.
Minimalus užsakomų paslaugų kiekis – ne mažiau kaip 50 kv. m. (PASTABA: Jei dezinfekuojamos patalpos plotas bus mažesnis nei 50 kv. m., Paslaugų teikėjas suteiktų paslaugų perdavimo -priėmimo akte nurodo 50 kv. m.).
Paslaugos turi būti teikiamos 24 valandas per parą: tiek darbo, tiek poilsio ir švenčių dienomis. Klientui pateikus užsakymą dėl paslaugų teikimo naktį, poilsio ir švenčių dienomis negali būti taikomi papildomi mokesčiai.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų teikimo laikotarpis tomis pačiomis sąlygomis gali būti pratęstas dar 2 (du) kartus po 12 (dvylika) mėnesių. Bendras paslaugų teikimo laikotarpis negali būti ilgesnis kaip 36 (trisdešimt šeši) mėnesiai nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
COVID – 19 paveiktų patalpų dezinfekavimas dešinėje Neries krantinės pusėje
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90921000
-
Dezinfekavimo ir naikinimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Preliminarios paslaugų teikimo vietos, tačiau neapsiribojant: Vilniaus miesto mobilieji patikros punktai, Vilniaus miesto savivaldybės administracijos pastatas, kitos Vilniaus miesto savivaldybės įstaigos, Vilniaus miesto savivaldybės formalaus ir formalųjį ugdymą papildančios bei neformalaus ugdymo įstaigos. Klientas gali nurodyti ir kitas paslaugų teikimo vietas Vilniaus mieste.
Minimalus užsakomų paslaugų kiekis – ne mažiau kaip 50 kv. m. (PASTABA: Jei dezinfekuojamos patalpos plotas bus mažesnis nei 50 kv. m., Paslaugų teikėjas suteiktų paslaugų perdavimo -priėmimo akte nurodo 50 kv. m.).
Paslaugos turi būti teikiamos 24 valandas per parą: tiek darbo, tiek poilsio ir švenčių dienomis. Klientui pateikus užsakymą dėl paslaugų teikimo naktį, poilsio ir švenčių dienomis negali būti taikomi papildomi mokesčiai.
Minimalus užsakomų paslaugų kiekis – ne mažiau kaip 50 kv. m. (PASTABA: Jei dezinfekuojamos patalpos plotas bus mažesnis nei 50 kv. m., Paslaugų teikėjas suteiktų paslaugų perdavimo -priėmimo akte nurodo 50 kv. m.).
Paslaugos turi būti teikiamos 24 valandas per parą: tiek darbo, tiek poilsio ir švenčių dienomis. Klientui pateikus užsakymą dėl paslaugų teikimo naktį, poilsio ir švenčių dienomis negali būti taikomi papildomi mokesčiai.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų teikimo laikotarpis tomis pačiomis sąlygomis gali būti pratęstas dar 2 (du) kartus po 12 (dvylika) mėnesių. Bendras paslaugų teikimo laikotarpis negali būti ilgesnis kaip 36 (trisdešimt šeši) mėnesiai nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) turi pateikti:
- pasiūlymą pateikęs dalyvis;
- kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
- kiekvienas subtiekėjas, kurio pajėgumais, t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi tiekėjas.
- pasiūlymą pateikęs dalyvis;
- kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
- kiekvienas subtiekėjas, kurio pajėgumais, t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi tiekėjas.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Perkančioji organizacija reikalauja, kad paslaugų teikimo laikotarpiui pirkimo sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas užstatu arba banko garantija kiekvienai pirkimo objekto daliai:
1 dalis -COVID – 19 paveiktų patalpų dezinfekavimas kairėje Neries krantinės pusėje - 3500,00 (trys tūkstančiai penki šimtai);
2 dalis - COVID – 19 paveiktų patalpų dezinfekavimas dešinėje Neries krantinės pusėje - 3500,00 (trys tūkstančiai penki šimtai).
Tiekėjui už pažeidimus, padarytus ne dėl Užsakovo kaltės, Sutarties vykdymo metu taikomos baudos nurodytos sutarties sąlygose. Atsiskaitymai su tiekėjais nurodyti sutarties sąlygose.
1 dalis -COVID – 19 paveiktų patalpų dezinfekavimas kairėje Neries krantinės pusėje - 3500,00 (trys tūkstančiai penki šimtai);
2 dalis - COVID – 19 paveiktų patalpų dezinfekavimas dešinėje Neries krantinės pusėje - 3500,00 (trys tūkstančiai penki šimtai).
Tiekėjui už pažeidimus, padarytus ne dėl Užsakovo kaltės, Sutarties vykdymo metu taikomos baudos nurodytos sutarties sąlygose. Atsiskaitymai su tiekėjais nurodyti sutarties sąlygose.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-04-12
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-04-12
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Viešųjų pirkimų komisijos posėdyje.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-03-07
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |