DARBO, POILSIO IR POSĖDŽIŲ KĖDŽIŲ PIRKIMAS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos nacionalinis dramos teatras
190753924
Gedimino pr. 4, Vilniaus m., 01103 Vilniaus m. sav
Vilnius
01103
LT
Asmuo ryšiams:
Jurga Stonienė
Telefonas:
+370 67812878
El. paštas:
jurga.stoniene@teatras.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.teatras.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/10422
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=732877Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=732877&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Laisvalaikis, kultūra ir religija
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
DARBO, POILSIO IR POSĖDŽIŲ KĖDŽIŲ PIRKIMAS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
39110000
-
Sėdimieji baldai, kėdės ir susiję produktai bei dalys
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas - darbo, poilsio ir posėdžių kėdės. Techniniai reikalavimai pirkimo objektui nurodyti šio dokumento 1 lentelėje.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39110000
-
Sėdimieji baldai, kėdės ir susiję produktai bei dalys
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Prekių pristatymo terminas - 60 kalendorinių dienų nuo atskirų užsakymų pateikimo dienos.
Prekių pristatymo vieta – Gedimino pr. 4, Vilnius.
Prek4s:
Darbuotojo kėdė 84 vnt.
Lankytojo kėdė 53 vnt.
Kėdė virtuvei 8 vnt.
Pusbario kėdė 5 vnt.
Konferencinė kėdė 24 vnt.
Aukšta darbuotojo kėdė 13 vnt.
Biuro kėdė 5 vnt.
Prekių pristatymo vieta – Gedimino pr. 4, Vilnius.
Prek4s:
Darbuotojo kėdė 84 vnt.
Lankytojo kėdė 53 vnt.
Kėdė virtuvei 8 vnt.
Pusbario kėdė 5 vnt.
Konferencinė kėdė 24 vnt.
Aukšta darbuotojo kėdė 13 vnt.
Biuro kėdė 5 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti partęsta rašytiniu šaliu susitarimu ne ilgesniam nei 2 (dviejų) mėnesių laikotarpiui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, dalyvaujantis Pirkime, turi atitikti Specialiųjų sąlygų 4 priede nurodytus reikalavimus.
Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD). Visų tiekėjo kvalifikaciją įrodančių dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją. Detali nurodytų dokumentų pateikimo tvarka nustatyta Bendrųjų sąlygų 7 skyriuje.
Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD). Visų tiekėjo kvalifikaciją įrodančių dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją. Detali nurodytų dokumentų pateikimo tvarka nustatyta Bendrųjų sąlygų 7 skyriuje.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarčiai taikomas kainos apskaičiavimo būdas – fiksuota kaina.
Tiekėjui tinkamai įvykdžius sutartinius įsipareigojimus, laiku pristačius Sutarties sąlygas atitinkančias Prekes Pirkėjas sumoka Tiekėjui už konkretų Prekių kiekį pagal Sutartyje nustatytas kainas, pagal informacinės sistemos „E.sąskaita“ priemonėmis Tiekėjo pateiktą e. Sąskaitą, per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų Sutarties Bendrųjų sąlygų 5 skyriuje nustatyta tvarka.
Jeigu Tiekėjas vėluoja patiekti, pakeisti Prekes ar ištaisyti jų trūkumus, Pirkėjas nuo kitos dienos Tiekėjui skaičiuoja 0,02 procento dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną nuo laiku nepatiektų, nepakeistų ir (ar) Prekių su trūkumais kainos, įskaitant PVM, jei jis Sutarčiai taikomas.
Jei Pirkėjas uždelsia atsiskaityti už tinkamai Tiekėjo patiektas ir perduotas kokybiškas Prekes per Sutartyje nurodytą terminą, Tiekėjas nuo kitos dienos skaičiuoja Pirkėjui 0,02 procento dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos.
Tiekėjui tinkamai įvykdžius sutartinius įsipareigojimus, laiku pristačius Sutarties sąlygas atitinkančias Prekes Pirkėjas sumoka Tiekėjui už konkretų Prekių kiekį pagal Sutartyje nustatytas kainas, pagal informacinės sistemos „E.sąskaita“ priemonėmis Tiekėjo pateiktą e. Sąskaitą, per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų Sutarties Bendrųjų sąlygų 5 skyriuje nustatyta tvarka.
Jeigu Tiekėjas vėluoja patiekti, pakeisti Prekes ar ištaisyti jų trūkumus, Pirkėjas nuo kitos dienos Tiekėjui skaičiuoja 0,02 procento dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną nuo laiku nepatiektų, nepakeistų ir (ar) Prekių su trūkumais kainos, įskaitant PVM, jei jis Sutarčiai taikomas.
Jei Pirkėjas uždelsia atsiskaityti už tinkamai Tiekėjo patiektas ir perduotas kokybiškas Prekes per Sutartyje nurodytą terminą, Tiekėjas nuo kitos dienos skaičiuoja Pirkėjui 0,02 procento dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-10-26
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-10-26
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-10-13
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |