DARBO VIETŲ IR PASITARIMO KAMBARIŲ REZERVAVIMO SISTEMOS PROGRAMINĖ IR TECHNINĖ ĮRANGA SU JOS MONTAVIMO IR KONFIGŪRAVIMO PASLAUGOMIS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos bankas
188607684
Gedimino pr.6
Vilnius
01103
LT
Asmuo ryšiams:
Agnė Adomaitis
Telefonas:
+370 63802079
El. paštas:
aadomaitis@lb.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
www.lb.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6662
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=782200Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=782200&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Ekonomikos ir finansų reikalai
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
DARBO VIETŲ IR PASITARIMO KAMBARIŲ REZERVAVIMO SISTEMOS PROGRAMINĖ IR TECHNINĖ ĮRANGA SU JOS MONTAVIMO IR KONFIGŪRAVIMO PASLAUGOMIS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
48900000
-
Įvairūs programinės įrangos paketai ir kompiuterių sistemos
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas apima:
1) Rezervavimo sistemos techninė ir programinė įranga;
2) Rezervavimo sistemos techninės įrangos įrengimo (montavimo), programinės įrangos diegimo paslaugos.
3) Rezervavimo sistemos konfigūravimo paslaugos;
Rezervavimo sistemos atskirų dalių visuma turi užtikrinti korektiškai veikiančią ir Užsakovo poreikius atitinkančią Rezervavimo sistemą.
1) Rezervavimo sistemos techninė ir programinė įranga;
2) Rezervavimo sistemos techninės įrangos įrengimo (montavimo), programinės įrangos diegimo paslaugos.
3) Rezervavimo sistemos konfigūravimo paslaugos;
Rezervavimo sistemos atskirų dalių visuma turi užtikrinti korektiškai veikiančią ir Užsakovo poreikius atitinkančią Rezervavimo sistemą.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 79999.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
30200000
-
Kompiuterinė įranga ir reikmenys
51000000
-
Montavimo paslaugos (išskyrus programinės įrangos)
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – darbo vietų ir pasitarimo (susitikimų) kambarių (salių) rezervavimo sistemos (toliau – rezervavimo sistema) programinė ir techninė įranga su programinės įrangos diegimo, techninės įrangos įrengimo (montavimo) ir rezervavimo sistemos konfigūravimo paslaugomis (toliau – Sprendimas). Perkančioji organizacija šiuo pirkimu siekia įsigyti rezervavimo sistemą, kuri leistų darbuotojams paprastai ir greitai rezervuoti pasirinktą darbo vietą ir/arba pasitarimų kambarį (salę). Sutarties galiojimo metu, Tiekėjas turės įrengti ir įdiegti pilnai funkcionuojančią rezervavimo sistemą.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 79999.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Kartu su pasiūlymų turi būti pateikimas užpildytas EBVPD.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Jei Pirkėjas vėluoja atsiskaityti už tinkamai ir laiku pristatytas, sumontuotas, sukonfigūruotas ir Pirkėjo priimtas Prekes, jis Tiekėjui už kiekvieną uždelstą darbo dieną moka po 150,00 Eur. baudą.
Jei Tiekėjas ne dėl Pirkėjo kaltės vėluoja pristatyti, sumontuoti, sukonfigūruoti Rezervavimo sistemą per Sutartyje nustatytą terminą ir (arba) jei Tiekėjas neištaiso klaidų ar trūkumų per techninėje specifikacijoje nurodytą terminą, jis Pirkėjui už kiekvieną uždelstą darbo dieną moka po 150,00 Eur baudą.
Tiekėjas už kiekvieną pavėluotą pašalinti Prekės gedimą arba pakeisti Prekę, kuri neatitinka Techninėje specifikacijoje nustatytų reikalavimų, darbo dieną Prekės garantinio laikotarpio metu moka Pirkėjui po 100,00 Eur baudą.
Jei Tiekėjas ne dėl Užsakovo kaltės vėluoja per Techninėje specifikacijoje ir Tiekėjo pasiūlyme nurodytus maksimalius incidentų šalinimo laikus pašalinti incidentus, jis Užsakovui už kiekvieną uždelstą darbo valandą moka 150 Eur dydžio baudą.
Jei Tiekėjas ne dėl Pirkėjo kaltės vėluoja pristatyti, sumontuoti, sukonfigūruoti Rezervavimo sistemą per Sutartyje nustatytą terminą ir (arba) jei Tiekėjas neištaiso klaidų ar trūkumų per techninėje specifikacijoje nurodytą terminą, jis Pirkėjui už kiekvieną uždelstą darbo dieną moka po 150,00 Eur baudą.
Tiekėjas už kiekvieną pavėluotą pašalinti Prekės gedimą arba pakeisti Prekę, kuri neatitinka Techninėje specifikacijoje nustatytų reikalavimų, darbo dieną Prekės garantinio laikotarpio metu moka Pirkėjui po 100,00 Eur baudą.
Jei Tiekėjas ne dėl Užsakovo kaltės vėluoja per Techninėje specifikacijoje ir Tiekėjo pasiūlyme nurodytus maksimalius incidentų šalinimo laikus pašalinti incidentus, jis Užsakovui už kiekvieną uždelstą darbo valandą moka 150 Eur dydžio baudą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-10-04
Vietos laikas:
11:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-10-04
Vietos laikas:
11:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01110
LT
Interneto adresas:
https://vat.teismas.lt/
VI.5)
Paskelbimo data
2024-09-17
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |