DARBUOTOJŲ NELAIMINGŲ ATSITIKIMŲ DRAUDIMO PASLAUGŲ PIRKIMAS

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Valstybės įmonė Ignalinos atominė elektrinė
255450080
Elektrinės g. 4, K 47, Drūkšinių k., Visagino sav.
Visaginas
31152
LT
Asmuo ryšiams: Tatjana Grigaitienė
Telefonas: +370 61006439
NUTS kodas:  LT029 -  Utenos apskritis
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.iae.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=684606
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Kita veikla:  Eksploatacijos nutraukimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

DARBUOTOJŲ NELAIMINGŲ ATSITIKIMŲ DRAUDIMO PASLAUGŲ PIRKIMAS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

66512000  -  Draudimo nuo nelaimingų atsitikimų ir sveikatos draudimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkančioji organizacija perka Darbuotojų nelaimingų atsitikimų draudimo paslaugas - preliminarus darbuotojų skaičius - 1613 darbuotojų.
Nurodyti kiekiai yra preliminarūs ir gali kisti +/- 10 procentų.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 110000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

66512000  -  Draudimo nuo nelaimingų atsitikimų ir sveikatos draudimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT029 -  Utenos apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Lietuvos Respublikos teritorijoje ir užsienyje išskyrus Rusiją, Baltarusiją ir Ukrainą.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

1. Draudžiami visi įmonės darbuotojai vienodomis draudimo sąlygomis:
1.1. Preliminarus draudžiamų darbuotojų skaičius - 1613.
1.2. Draudžiamųjų darbuotojų skaičius draudimo poliso galiojimo
metu gali didėti arba mažėti ne daugiau kaip iki 10 %.
2. Draudimo naudos gavėjas - darbuotojai (apdraustieji) arba teisėti jų paveldėtojai.
3. Draudimo objektas - turtiniai interesai, kurie atsirado dėl nelaimingo atsitikimo ir
susiję su apdraustųjų:
- mirtimi;
- neįgalumu;
- kaulų, sąnarių, vidaus organų ir minkštųjų audinių traumomis;
- kritinėmis ligomis.
4. Numatytas maksimalus biudžetas visiems darbuotojams ne didesnis nei 110 000 EUR.
5. Draudikai turi pateikti turinio pasiūlymą draudimo planui:
5.1. Draudimo suma kiekvienam apdraustajam mirties atveju - ne mažesnė kaip 20 000 EUR;
5.2. Draudimo suma kiekvienam apdraustajam neįgalumo atveju - ne mažesnė kaip 20 000 EUR;
5.3. Draudimo suma kiekvienam apdraustajam traumų atveju (kaulų, sąnarių, vidaus organų ir minkštųjų audinių traumų, kaulų lūžių ir smulkių traumų atveju) - pateikti draudimo sumą kiekvienam apdraustajam, kuri turi būti ne mažesnė kaip 15 000 Eur;
5.4. Draudimo suma kiekvienam apdraustajam Kritinės ligos atveju - 2 000 EUR;
Maksimali draudimo įmoka 1613 darbuotojams - 110 000 EUR.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  draudimo suma kiekvienam apdraustajam (kaulų, sąnarių, vidaus organų ir minkštųjų audinių traumų, kaulų lūžių ir smulkių traumų atveju), Eur  /  Lyginamasis svoris:  60
Kaina  -  Lyginamasis svoris:  40
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 110000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pateikiamas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD), preliminariai patvirtinantis, kad tiekėjas atitinka pirkimo dokumentuose keliamus reikalavimus.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Draudimo įmokos mokomos lygiomis dalimis kas keturis prievolių vykdymo mėnesius. Pirmai įmokai turi būti taikomas 14 dienų atidėjimas prieš teikiant elektroninę sąskaitą, pagal kurią bus atliekamas mokėjimas.
2. Jeigu tiekėjas vėluoja vykdyti sutartinius įsipareigojimus (suteikti paslaugas ar jų dalį, įvykdyti kitus numatytus įsipareigojimus) pirkėjas skaičiuoja 0,04 procento dydžio delspinigius Sutarties bendrosiose sąlygose nustatyta tvarka.
3. Be pateisinamų priežasčių pirkėjui nesumokėjus iki Sutartyje nustatyto termino, tiekėjas gali pareikalauti sumokėti 0,04 procento dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną nuo vėluojamos sumokėti sumos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
Pagreitinta procedūra
Pagrindimas:  
Perkančioji organizacija (toliau – PO) vykdo viešąjį pirkimą Darbuotojų nelaimingų atsitikimo draudimo paslaugų pirkimas (BVPŽ kodas 66512000-2) (toliau - Pirkimas). 2022 m. vykdyto Darbuotojų nelaimingų atsitikimų draudimo paslaugų pirkimo procedūros (CVPIS pirkimo Nr. 636988) pasibaigė nesudarius viešojo pirkimo pardavimo sutarties, nes buvo atmestas vienintelio Pirkimo dalyvio pasiūlymas dėl per didelės PO nepriimtinos kainos. PO, atlikusi rinkos konsultaciją, atsižvelgusi į rinkos konsultacijos metu rinkos dalyvių pateiktas pastabas ir pasiūlymus, pakartotinai vykdo pirkimo procedūras. Atsižvelgiant į tai, kad šiuo metu galiojančios Darbuotojų nelaimingų atsitikimo draudimo paslaugų sutarties terminas pasibaigia 2023-01-31, pirkimo procedūra yra kartojama, vadovaujantis LR VPĮ 60 str. 3 d., vykdoma pagreitinta pirkimo procedūra.
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-02-10
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 2  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-02-10
Vietos laikas:  09:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Perkančioji organizacija (toliau – PO) vykdo viešąjį pirkimą Darbuotojų nelaimingų atsitikimo draudimo paslaugų pirkimas (BVPŽ kodas 66512000-2) (toliau - Pirkimas). 2022 m. vykdyto Darbuotojų nelaimingų atsitikimų draudimo paslaugų pirkimo procedūros (CVPIS pirkimo Nr. 636988) pasibaigė nesudarius viešojo pirkimo pardavimo sutarties, nes buvo atmestas vienintelio Pirkimo dalyvio pasiūlymas dėl per didelės PO nepriimtinos kainos. PO, atlikusi rinkos konsultaciją, atsižvelgusi į rinkos konsultacijos metu rinkos dalyvių pateiktas pastabas ir pasiūlymus, pakartotinai vykdo pirkimo procedūras. Atsižvelgiant į tai, kad šiuo metu galiojančios Darbuotojų nelaimingų atsitikimo draudimo paslaugų sutarties terminas pasibaigia 2023-01-31, pirkimo procedūra yra kartojama, vadovaujantis LR VPĮ 60 str. 3 d., vykdoma pagreitinta pirkimo procedūra.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-01-23

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.