Darbuotojų savanoriškas sveikatos draudimas
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė "LITESKO"
110818317
Konstitucijos pr. 7
Vilnius
09308
LT
Asmuo ryšiams:
Gina Daujotaitė-Pumputienė
Telefonas:
+370 52197645
El. paštas:
gina.pumputiene@litesko.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.litesko.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6308
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=778652Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=778652&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Darbuotojų savanoriškas sveikatos draudimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
66512210
-
Savanoriškojo sveikatos draudimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Savanoriškas sveikatos draudimas.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
66512210
-
Savanoriškojo sveikatos draudimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Draudimo objektas – darbuotojų savanoriškas sveikatos draudimas (Apdraustųjų turtiniai interesai, susiję su Apdraustojo asmens sveikatos bei jos priežiūros išlaidų apmokėjimu).
Preliminarus apdraustųjų pasiskirstymas pagal grupes - I grupė -21 darb., II grupė - 1 darb.
Preliminarus apdraustųjų pasiskirstymas pagal grupes - I grupė -21 darb., II grupė - 1 darb.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkantysis subjektas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo ir subjektų, kurių pajėgumais jis remiasi (jei remiasi), pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.4)
Objektyvios taisyklės ir dalyvavimo kriterijai
Taisyklių ir kriterijų sąrašas bei trumpas aprašymas: Nekeliami
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Reikalavimai pasiūlymo galiojimo užtikrinimui nurodyti Bendrųjų sąlygų IX skyriuje.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Pirmoji draudimo įmoka sumokama per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo mokėjimo sąskaitos faktūros gavimo per informacinę sistemą „E. sąskaita“ dienos. Draudikas sąskaitą faktūrą Draudėjui pateikia per 5 (penkias) darbo dienas nuo draudimo poliso išdavimo.
Sekančios draudimo įmokos dalys už būsimą draudimo apsaugos ketvirtį mokamos kas ketvirtį per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros ir suderintos su Draudėju papildomos detalizacijos, kurioje numatytas įmokų pasiskirstymas pagal draudžiamus asmenis Excel formatu, pateikimo per informacinę sistemą „E. sąskaita“ dienos.
Sekančios draudimo įmokos dalys už būsimą draudimo apsaugos ketvirtį mokamos kas ketvirtį per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros ir suderintos su Draudėju papildomos detalizacijos, kurioje numatytas įmokų pasiskirstymas pagal draudžiamus asmenis Excel formatu, pateikimo per informacinę sistemą „E. sąskaita“ dienos.
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
Nereikalaujama
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Draudikui pažeidus savo finansinių įsipareigojimų įvykdymo terminus, skaičiuojami 0,2% dydžio delspinigiai nuo nesumokėtos sumos už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną. Draudėjas turi teisę vienašališkai įskaityti priskaičiuotas netesybas iš Draudikui mokėtinų sumų. Delspinigių sumokėjimas neatleidžia Draudiko nuo pareigos vykdyti šioje Sutartyje prisiimtus įsipareigojimus.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-08-29
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas skelbiamų derybų, supaprastintas pirkimas, būdu, be paraiškų teikimo etapo.
Vadovaudamasis Pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų
srities perkančiųjų subjektų įstatymo 74 str. 4 d., nustatomas pirminių pasiūlymų pateikimo
terminas – 7 k.d.
Vadovaudamasis Pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų
srities perkančiųjų subjektų įstatymo 74 str. 4 d., nustatomas pirminių pasiūlymų pateikimo
terminas – 7 k.d.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Komunalinio sektoriaus pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta
tvarka.
tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2024-08-21
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |