Darbuotojų savanoriško sveikatos draudimo paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Savivaldybės įmonė "Susisiekimo paslaugos"
124644360
Žolyno g. 15, Vilnius
Vilnius
10209
LT
Asmuo ryšiams:
Aurelija Peleckaitė
Telefonas:
+370 52709339
El. paštas:
aurelija.peleckaite@judu.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.judu.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6052
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=666213Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=666213&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Darbuotojų savanoriško sveikatos draudimo paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
66510000
-
Draudimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Reikalavimai pirkimo objektui ir kitos sąlygos nurodyti kituose pirkimo dokumentuose.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 91960.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
66510000
-
Draudimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Darbuotojų savanoriško sveikatos draudimo paslaugų pirkimas. Reikalavimai pirkimo objektui ir kitos pirkimo sąlygos nurodyti kituose pirkimo dokumentuose.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 91960.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
14
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
-Tiekėjas, kiekvienas tiekėjų grupės partneris, kiekvienas kitas ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiamasi, turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo, kiekvieno tiekėjų grupės partnerio ar kito ūkio subjekto, kurio pajėgumais remiamasi, pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Lietuvos
Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Pirkime taikomi pašalinimo
pagrindai ir informacija, kokie dokumentai pagrindžia pašalinimo pagrindų nebuvimą, nurodyti
pirkimo dokumentuose.
-Tiekėjas turi turėti teisę teikti perkamas paslaugas, t. y. teikti draudimo ligos atvejui (darbuotojų sveikatos draudimo) paslaugas. Tiekėjas turi pateikti: dokumentus, patvirtinančius tiekėjo teisę teikti kvalifikacijos reikalavime nurodytas draudimo paslaugas (Lietuvos banko ar kitos kompetentingos institucijos, arba šalies, kurioje yra registruotas tiekėjas, draudimo veiklą
prižiūrinčios institucijos išduotą dokumentą)
Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Pirkime taikomi pašalinimo
pagrindai ir informacija, kokie dokumentai pagrindžia pašalinimo pagrindų nebuvimą, nurodyti
pirkimo dokumentuose.
-Tiekėjas turi turėti teisę teikti perkamas paslaugas, t. y. teikti draudimo ligos atvejui (darbuotojų sveikatos draudimo) paslaugas. Tiekėjas turi pateikti: dokumentus, patvirtinančius tiekėjo teisę teikti kvalifikacijos reikalavime nurodytas draudimo paslaugas (Lietuvos banko ar kitos kompetentingos institucijos, arba šalies, kurioje yra registruotas tiekėjas, draudimo veiklą
prižiūrinčios institucijos išduotą dokumentą)
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
- Pirkimo sutarties nuostatos, įskaitant sutarties įvykdymo užtikrinimo priemones, nurodytos
pirkimo dokumentuose (Konkurso sąlygų 6 priedas „Pirkimo sutarties projektas“).
- Pirkimo sutarties įvykdymas užtikrinamas netesybomis.
pirkimo dokumentuose (Konkurso sąlygų 6 priedas „Pirkimo sutarties projektas“).
- Pirkimo sutarties įvykdymas užtikrinamas netesybomis.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-10-24
Vietos laikas:
12:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-10-24
Vietos laikas:
12:45
Vieta:
Vilnius, Žolyno g. 15, 305A kab.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://vat.teismas.lt/
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-10-12
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |