Daugėlių g., Kuršėnų m., Šiaulių r. sav., dalies rekonstravimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Šiaulių rajono savivaldybės administracija
188726051
Vilniaus g. 263
Šiauliai
76337
LT
Asmuo ryšiams:
Jolanta Ignotienė
Telefonas:
+370 41596662
El. paštas:
jolanta.ignotiene@siauliuraj.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.siauliuraj.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/3697
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=625730Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=625730&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Daugėlių g., Kuršėnų m., Šiaulių r. sav., dalies rekonstravimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45000000
-
Statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas yra Daugėlių gatvės Kuršėnų mieste, Šiaulių r. sav., dalies rekonstravimo darbai (pėsčiųjų tako įrengimas Daugėlių gatvės kairėje pusėje, nuo įvažiavimo į Daugėlių g. 17 iki sankryžos su Pramonės g., pagal šių konkurso sąlygų 10 priede pateikiamą Darbų vykdymo ribų schemą), suprojektuoti techniniame projekte „Daugėlių gatvės tarp Vilniaus ir Pramonės g., Kuršėnų mieste rekonstravimo projektas Nr. GI1903-XX-TP“, taip pat reikalingos apimties darbo projekto parengimas, išpildomųjų topografinių nuotraukų parengimas, kadastrinių matavimų atlikimas, kadastrinių matavimų bylų parengimas su patikra VĮ Registrų centras bei statybos užbaigimo dokumento gavimas
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 100000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71300000
-
Inžinerijos paslaugos
71351810
-
Topografinės paslaugos
71354300
-
Kadastrinio tyrinėjimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Daugėlių g. Kuršėnai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
PPirkimo objektas yra Daugėlių gatvės Kuršėnų mieste, Šiaulių r. sav., dalies rekonstravimo darbai (pėsčiųjų tako įrengimas Daugėlių gatvės kairėje pusėje, nuo įvažiavimo į Daugėlių g. 17 iki sankryžos su Pramonės g., pagal šių konkurso sąlygų 10 priede pateikiamą Darbų vykdymo ribų schemą), suprojektuoti techniniame projekte „Daugėlių gatvės tarp Vilniaus ir Pramonės g., Kuršėnų mieste rekonstravimo projektas Nr. GI1903-XX-TP“, taip pat reikalingos apimties darbo projekto parengimas, išpildomųjų topografinių nuotraukų parengimas, kadastrinių matavimų atlikimas, kadastrinių matavimų bylų parengimas su patikra VĮ Registrų centras bei statybos užbaigimo dokumento gavimas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 100000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2022-10-05
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas kartu su pasiūlymu privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD).
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtikrinimas pateikiamas per 5 darbo dienas po pirkimo sutarties sudarymo, viena iš toliau nurodytų formų:
1) Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko besąlygine garantija;
2) Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės besąlyginiu laidavimo draudimu. Kartu turi būti pateiktas laidavimo draudimo polisas bei dokumentas, patvirtinantis, kad draudimo bendrovei yra apmokėta už laidavimo draudimą;
3) užstatu, kuris pervedamas į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą.
Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimas pateikiamas eurais, užtikrinimo dydis – 10 procentų nuo Priimtos sutarties sumos be PVM (suapvalintas iki sveiko skaičiaus).
1) Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko besąlygine garantija;
2) Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės besąlyginiu laidavimo draudimu. Kartu turi būti pateiktas laidavimo draudimo polisas bei dokumentas, patvirtinantis, kad draudimo bendrovei yra apmokėta už laidavimo draudimą;
3) užstatu, kuris pervedamas į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą.
Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimas pateikiamas eurais, užtikrinimo dydis – 10 procentų nuo Priimtos sutarties sumos be PVM (suapvalintas iki sveiko skaičiaus).
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-04-04
Vietos laikas:
14:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-04-04
Vietos laikas:
14:45
Vieta:
Šiaulių rajono savivaldybės administracijos Viešųjų pirkimų skyriaus patalpose, Vilniaus g. 263, Šiauliai.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai ar jų įgalioti asmenys, susipažinimo su pasiūlymais posėdyje nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-03-18
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |