Šeštadienis, lapkričio 09 d.

Daugiabučio gyvenamojo namo Ateities g. 9, Druskininkai, atnaujinimo (modernizavimo) tęstinius statybos rangos darbai

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB"Druskininkų butų ūkis"
152007157
Ligoninės g. 12, Druskininkai
Druskininkai
66249
LT
Asmuo ryšiams: Kristina Lukšienė
Telefonas: +370 61868530
El. paštas: k.luksiene@dbukis.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.dbukis.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=734349
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Kitas tipas:  Uždaroji akcinė bendrovė, kurios akcininkė savivaldybė
I.5)

Pagrindinė veikla

Būstas ir komunaliniai patogumai

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Daugiabučio gyvenamojo namo Ateities g. 9, Druskininkai, atnaujinimo (modernizavimo) tęstinius statybos rangos darbai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45453000  -  Kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Šiuo pirkimu siekiama įsigyti neužbaigtų statybos darbų dalį (po rangos sutarties nutraukimo). Šiuo metu atliktų darbų yra apie 66 proc., likusių neatliktų darbų apie 33 proc. Su Rangovu bus sudaroma bendros kainos sutartis, todėl Rangovas turi įsivertinti visus būtinus kiekius projektui įgyvendinti, visi darbų atlikimo metu atsiradę darbai priskiriami Rangovo rizikai už juos mokama nebus. Numatoma objekto apžiūra vietoje dėl galutinės kainos nustatymo pasiūlymų pateikimui. Apžiūros vieta ir laikas nurodyta Pirkimo sąlygų 1 priede „Terminai“.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45453000  -  Kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Šiuo pirkimu siekiama įsigyti neužbaigtų statybos darbų dalį (po rangos sutarties nutraukimo). Šiuo metu atliktų darbų yra apie 66 proc., likusių neatliktų darbų apie 33 proc. Su Rangovu bus sudaroma bendros kainos sutartis, todėl Rangovas turi įsivertinti visus būtinus kiekius projektui įgyvendinti, visi darbų atlikimo metu atsiradę darbai priskiriami Rangovo rizikai už juos mokama nebus. Numatoma objekto apžiūra vietoje dėl galutinės kainos nustatymo pasiūlymų pateikimui. Apžiūros vieta ir laikas nurodyta Pirkimo sąlygų 1 priede „Terminai“.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 8
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimo, nurodytus pirkimo dokumentuose. Tiekėjas kartu su pasiūlymu turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų reikalaujamų tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą pagrindžiančių dokumentų bus prašoma pateikti tik galimo laimėtojo.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

TIEKĖJAS per 5 darbo dienas nuo Pirkimo sutarties pasirašymo dienos privalo pateikti Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimą, kurio vertė ne mažesnė kaip 5 % (penki procentai) nuo pradinės Pirkimo sutarties vertės (užtikrinimo vertė yra fiksuota visam užtikrinimo laikotarpiui – ji negali būti mažinama proporcingai įvykdytų Darbų sumai). Pateikiama (-as) UŽSAKOVO naudai išduota (-as) Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko garantija / draudimo bendrovės laidavimas arba tokios pat vertės mokėjimas į UŽSAKOVO sąskaitą. Užtikrinimas turi būti besąlyginis ir neatšaukiamas ir galioti iki visiško TIEKĖJO įsipareigojimų UŽSAKOVUI įvykdymo iki bus pateiktas reikalavimus atitinkantis Defektų ištaisymo garantiniu laikotarpiu užtikrinimas, nurodytas 7.7 punkte, tačiau ne trumpiau kaip iki 30 (trisdešimtos) kalendorinės dienos po Pirkimo sutartyje numatyto vėliausio TIEKĖJO sutartinių įsipareigojimų vykdymo termino pabaigos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-11-08
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-11-08
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-10-25

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.