Daugiabučio gyvenamojo namo, Kęstučio g. 20, Kretingoje, atnaujinimo (modernizavimo) statybos rangos darbų (be projektavimo paslaugų) pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
SĮ 'Kretingos komunalininkas'
163934977
Vytauto g. 118
Kretinga
LT-97134
LT
Asmuo ryšiams:
Kristina Žulkienė
Telefonas:
+370 69903724
El. paštas:
kristina.zulkiene@kretkom.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kretkom.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/16353
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=679258Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=679258&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Savivaldybės įmonė, kurios veiklą reglamentuoja viešoji teisė
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Daugiabučio gyvenamojo namo, Kęstučio g. 20, Kretingoje, atnaujinimo (modernizavimo) statybos rangos darbų (be projektavimo paslaugų) pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45000000
-
Statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Daugiabučio gyvenamojo namo, Kęstučio g. 20, Kretingoje, atnaujinimo
(modernizavimo) statybos rangos darbų (be projektavimo paslaugų) pirkimas
(modernizavimo) statybos rangos darbų (be projektavimo paslaugų) pirkimas
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45000000
-
Statybos darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkami daugiabučio gyvenamojo namo, Kęstučio g. 20, Kretingoje, atnaujinimo
(modernizavimo) statybos rangos darbai (be projektavimo paslaugų)
(modernizavimo) statybos rangos darbai (be projektavimo paslaugų)
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Tiekėjo darbuotojų darbo užmokestis
/
Lyginamasis svoris:
10
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų patirtis
/
Lyginamasis svoris:
20
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
70
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
10
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Dėl nenumatytų, nuo tiekėjo nepriklausančių aplinkybių, darbų atlikimo terminas gali būti pratęstas iki 1 mėnesio vieną kartą.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. rugsėjo 23 d. nutarimu Nr. 1213 ir ją atitinkančiu Kretingos rajono savivaldybės tarybos 2013 m. rugpjūčio 29 d. sprendimu Nr. T2-207, patvirtinta Kretingos rajono energinio efektyvumo didinimo daugiabučiuose namuose programa.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Tiekėjui nustatytais terminais ir sąlygomis nepateikus tinkamo Sutarties įvykdymą užtikrinančio dokumento, Tiekėjui taikoma 0,03 procento delspinigių už kiekvieną pavėluotą dieną pateikti Sutarties įvykdymą užtikrinantį dokumentą nuo Objekto vertės.
Tiekėjui vėluojant atlikti darbus per Sutarties Specialiosiose sąlygose numatytą darbų atlikimo terminą ar juos atlikus nekokybiškai, su trūkumais (defektais), taip pat vilkinant darbus dėl Tiekėjo kaltės, jis privalo mokėti 0,03 procento delspinigių už kiekvieną pradelstą dieną nuo Objekto vertės.
Tiekėjui vėluojant atlikti darbus per Sutarties Specialiosiose sąlygose numatytą darbų atlikimo terminą ar juos atlikus nekokybiškai, su trūkumais (defektais), taip pat vilkinant darbus dėl Tiekėjo kaltės, jis privalo mokėti 0,03 procento delspinigių už kiekvieną pradelstą dieną nuo Objekto vertės.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-12-27
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 4
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-12-27
Vietos laikas:
09:00
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
Telefonas:
+370 46390960
El. paštas:
klaipedos.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 46310325
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-09
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |