DAUGIABUČIO NAMO ROŽIŲ G. 7, UTENA, ATNAUJINIMO (MODERNIZAVIMO) STATYBOS RANGOS DARBAI
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB 'Utenos butų ūkis'
183605327
Rašės g. 1
Utena
28197
LT
Asmuo ryšiams:
Silvija Šileikienė
Telefonas:
+370 38962232
El. paštas:
silvija.sileikiene@utbu.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://utbu.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6463
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=645496Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=645496&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Uždaroji akcinė bendrovė, kurios akcininkė savivaldybė
I.5)
Pagrindinė veikla
Būstas ir komunaliniai patogumai
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
DAUGIABUČIO NAMO ROŽIŲ G. 7, UTENA, ATNAUJINIMO (MODERNIZAVIMO) STATYBOS RANGOS DARBAI
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45453000
-
Kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
DAUGIABUČIO NAMO ROŽIŲ G. 7, UTENA, ATNAUJINIMO (MODERNIZAVIMO) STATYBOS RANGOS DARBAI
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 167146.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45453000
-
Kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Rožių g. 7, Utena
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektą sudaro statybos rangos darbai suskirstyti tokiomis grupėmis: 1.1. Fasado sienų (taip pat cokolio) šiltinimas, įskaitant sienų (cokolio) konstrukcijų defektų pašalinimą ir nuogrindos sutvarkymas: 1.1.1. Daugiasluoksnės termoizoliacinės apdailos plokštės; 1.1.2. Cokolio dalis įgilinta į gruntą su nuogrindos įrengimu; 1.1.3. Cokolio dalis iki nuogrindos. 1.2. Stogo šiltinimas, įrengiant naują dangą su lietaus nuvedimo sistemos įrengimu. 1.3. Butų langų keitimas. 1.4. Kitų patalpų langų keitimas. 1.5. Tambūro durų keitimas. Plastikinės durys. 1.6. Šildymo, karšto vandens sistemų pertvarkymas ir keitimas: 1.6.1. Šildymo oras/oras sistemos įrengimas šildymui, kai siurblio nominali galia daugiau 15 kW. 1.7. Karšto vandens sistemos vamzdynų su elek. vandens šildytuvais įrengimas. 1.8. Bendrojo naudojimo elektros inžinerinės sistemos ir apšvietimo sistemos atnaujinimas. 1.9. Natūralios ventiliacijos sistemos atnaujinimas. 2. Kitos priemonės, viso iš jų: 2.1. Šalto vandens tiekimo sistemos atnaujinimas. 2.2. Buitinių nuotekų sistemos atnaujinimas ar keitimas (rūsio magistrale).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 167146.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Dėl nenumatytų aplinkybių, šalių susitarimu rangos darbų atlikimo trukmė gali būti pratęsta ar sustabdyta. Bendras pratęsimų ir sustabdymų terminas negali būti ilgesnis kaip 6 mėnesiai.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programa.
II.2.14)
Papildoma informacija
Prisegtas kaip dokumentas
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) - aktualią redakciją, pakeičiančią kompetetingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. TIEKĖJAS per 5 darbo dienas nuo Akcepto rašto gavimo dienos privalo pasirašyti Pagrindinę sutartį bei grąžinti ją UŽSAKOVUI kartu su Pagrindinės sutarties įvykdymo užtikrinimu (banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo raštą), kurio vertė ne mažesnė kaip 10 (dešimt) procentų nuo Akcepto rašte nurodytos sumos su PVM.
2. TIEKĖJAS per 5 (penkias) darbo dienas nuo Pagrindinės sutarties pasirašymo dienos privalomai apdraudžia statybos laikotarpiui visus Pagrindinėje sutartyje numatytus Darbus pilna atstatomąja verte nuo visų galimų rizikų UŽSAKOVO naudai Darbų atlikimą reglamentuojančiuose teisės aktuose nustatyta tvarka ir įteikia galiojantį draudimo liudijimą UŽSAKOVUI.
3. TIEKĖJO civilinė atsakomybė privalo būti apdrausta Darbų atlikimą reglamentuojančiuose teisės aktuose nustatyta tvarka. TIEKĖJAS kartu su Pagrindine sutartimi UŽSAKOVUI privalo pateikti civilinės atsakomybės draudimo faktą įrodančius dokumentus.
2. TIEKĖJAS per 5 (penkias) darbo dienas nuo Pagrindinės sutarties pasirašymo dienos privalomai apdraudžia statybos laikotarpiui visus Pagrindinėje sutartyje numatytus Darbus pilna atstatomąja verte nuo visų galimų rizikų UŽSAKOVO naudai Darbų atlikimą reglamentuojančiuose teisės aktuose nustatyta tvarka ir įteikia galiojantį draudimo liudijimą UŽSAKOVUI.
3. TIEKĖJO civilinė atsakomybė privalo būti apdrausta Darbų atlikimą reglamentuojančiuose teisės aktuose nustatyta tvarka. TIEKĖJAS kartu su Pagrindine sutartimi UŽSAKOVUI privalo pateikti civilinės atsakomybės draudimo faktą įrodančius dokumentus.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-07-07
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-07-07
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
28202
Utena
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-06-15
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |