Daugiamečių gėlių su jų pasodinimu pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kauno miesto savivaldybės administracija
188764867
Laisvės al. 96
Kaunas
44251
LT
Asmuo ryšiams:
Gineta Bartkuvienė
Telefonas:
+370 37209491
El. paštas:
gineta.bartkuviene@kaunas.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunas.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4786
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=620391Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=620391&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Daugiamečių gėlių su jų pasodinimu pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
03121100
-
Gyvi augalai, svogūnėliai, šakniavaisiai, auginiai ir ūgliai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Daugiamečių gėlių su jų pasodinimu, atitinkančių Sutartyje (taip pat Sutarties priede „Daugiamečių gėlių techninė specifikacija, preliminarūs kiekiais ir įkainiai“) nustatytus reikalavimus, pirkimas. Prekės perkamos pagal poreikį ir pateikiamą Užsakovo užsakymą.
Preliminarus perkamų prekių kiekis per 12 mėnesių nurodytas Sutarties priede ir Pasiūlyme (Pirkimo sąlygų 2 priede).
Sutarties priede ir Pasiūlyme nurodytas perkamų prekių kiekis yra preliminarus ir gali keistis (gali būti įsigyjama daugiau arba mažiau prekių, neviršijant Sutarties 3 punkte nurodytos maksimalios pirkimui skirtos sumos).
Preliminarus perkamų prekių kiekis per 12 mėnesių nurodytas Sutarties priede ir Pasiūlyme (Pirkimo sąlygų 2 priede).
Sutarties priede ir Pasiūlyme nurodytas perkamų prekių kiekis yra preliminarus ir gali keistis (gali būti įsigyjama daugiau arba mažiau prekių, neviršijant Sutarties 3 punkte nurodytos maksimalios pirkimui skirtos sumos).
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
77310000
-
Žaliųjų zonų sodinimo ir priežiūros paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Kauno miestas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Daugiamečių gėlių su jų pasodinimu, atitinkančių Sutartyje (taip pat Sutarties priede „Daugiamečių gėlių techninė specifikacija, preliminarūs kiekiais ir įkainiai“) nustatytus reikalavimus, pirkimas. Prekės perkamos pagal poreikį ir pateikiamą Užsakovo užsakymą.
Preliminarus perkamų prekių kiekis per 12 mėnesių nurodytas Sutarties priede ir Pasiūlyme (Pirkimo sąlygų 2 priede).
Sutarties priede ir Pasiūlyme nurodytas perkamų prekių kiekis yra preliminarus ir gali keistis (gali būti įsigyjama daugiau arba mažiau prekių, neviršijant Sutarties 3 punkte nurodytos maksimalios pirkimui skirtos sumos). Sutartis sudaroma 12 mėnesių su galimybe ją pratęsti dar 24 mėnesiams. Bendras sutarties galiojimas negali būti ilgesnis kaip 36 mėnesiai.
Preliminarus perkamų prekių kiekis per 12 mėnesių nurodytas Sutarties priede ir Pasiūlyme (Pirkimo sąlygų 2 priede).
Sutarties priede ir Pasiūlyme nurodytas perkamų prekių kiekis yra preliminarus ir gali keistis (gali būti įsigyjama daugiau arba mažiau prekių, neviršijant Sutarties 3 punkte nurodytos maksimalios pirkimui skirtos sumos). Sutartis sudaroma 12 mėnesių su galimybe ją pratęsti dar 24 mėnesiams. Bendras sutarties galiojimas negali būti ilgesnis kaip 36 mėnesiai.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis sudaroma 12 mėnesių su galimybe ją pratęsti dar 24 mėnesiams. Bendras sutarties galiojimas negali būti ilgesnis kaip 36 mėnesiai.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutartis įsigalioja abiem Sutarties Šalims pasirašius Sutartį (kai sudaroma elektroninė Sutartis – Sutarties šalys ją pasirašo kvalifikuotais elektroniniais parašais, kai sudaroma popierinė Sutartis – Sutarties šalys ją pasirašo ir patvirtina antspaudais (jei antspaudus turėti privalo) ir Tiekėjui per 5 darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos pateikus 5000 Eur dydžio Sutarties įvykdymo užtikrinimą.
Atlikus šiuos veiksmus, Sutarties įsigaliojimo diena laikytina jos pasirašymo diena.
Šalims nepasirašius Sutarties ir (ar) Tiekėjui per 5 darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos nepateikus tinkamo Sutarties įvykdymo užtikrinimo Užsakovui, Sutartis neįsigalioja.
Pasirašant popierinę Sutartį, ji sudaroma 2 (dviem) vienodos teisinės galios egzemplioriais, po vieną kiekvienai Šaliai.
Sutarties vykdymas užtikrinamas sutarties įvykdymo užtikrinimo dokumentu, delspinigiais ir baudomis.
Atlikus šiuos veiksmus, Sutarties įsigaliojimo diena laikytina jos pasirašymo diena.
Šalims nepasirašius Sutarties ir (ar) Tiekėjui per 5 darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos nepateikus tinkamo Sutarties įvykdymo užtikrinimo Užsakovui, Sutartis neįsigalioja.
Pasirašant popierinę Sutartį, ji sudaroma 2 (dviem) vienodos teisinės galios egzemplioriais, po vieną kiekvienai Šaliai.
Sutarties vykdymas užtikrinamas sutarties įvykdymo užtikrinimo dokumentu, delspinigiais ir baudomis.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-03-23
Vietos laikas:
11:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2022-07-21
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-03-23
Vietos laikas:
11:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vokų atplėšimo procedūroje tiekėjai ar jų įgalioti asmenys nedalyvauja
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 37490941
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 37324164
Interneto adresas:
http://kat.teismai.lt/lt/titulinis.html
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)
Paskelbimo data
2022-02-11
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |