Debesų kompiuterijos paslaugos
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė "PALANGOS VANDENYS"
152447391
Austėjos g. 36
Palanga
00163
LT
Asmuo ryšiams:
Andrius Drungys
Telefonas:
+370 46041221
El. paštas:
andrius.drungys@palangosvandenys.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.palangosvandenys.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2940
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=764091Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=764091&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Vanduo
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Debesų kompiuterijos paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72510000
-
Su kompiuteriais susijusios valdymo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
UAB Palangos vandenys, siekdama užtikrinti aukštą informacinių sistemų patikimumą ir veiklos tęstinumą bei lankstumą, didinti arba mažinti informacinių sistemų veikimą užtikrinančių tarnybinių stočių pajėgumo ir našumo parametrus, esant papildomų resursų poreikiui, planuoja įsigyti debesų kompiuterijos paslaugas, rezervinio kopijavimo sprendimą ir duomenų migracijos paslaugas.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72510000
-
Su kompiuteriais susijusios valdymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Austėjos g. 36, Palanga
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1. Planuojamų įsigyti Paslaugų preliminarios apimtys:
1.1. Virtualūs procesoriai (vCPU) - 18 vnt.
1.2. Virtuali operatyvinė atmintis RAM, GB - 44 GB
1.3. Virtualių tarnybinių stočių SSD duomenų saugykla, GB - 3000 GB
1.4. MS Windows Server platformos SPLA licencija - 6 vnt.
1.5. MS SQL Server Standard dviejų branduolių SPLA licencija - 2 vnt.
1.6. MS Remote Desktop Services nuotolinio prisijungimo SPLA licencija - 15 vnt.
1.7. Virtualių serverių OS priežiūra - 6 vnt.
1.8. Virtualaus MS SQL DB serverio priežiūra - 1 vnt.
1.9. MS AD priežiūra - 1 vnt.
1.10. Naujos Windows Server 2022 infrastruktūros paruošimas, duomenų iš senų serverių perkėlimas į naują infrastruktūrą - 6 vnt.
1.11. Duomenų centro ugniasienės FWaaS paslauga - 1 vnt.
1.12. Duomenų perdavimo paslauga (1Gbps sujungimas su įmonės duomenų centru) - 1 vnt.
1.13. IS kopijavimo ir atstatymo paslauga (4h RPO) serveriams - 6 vnt.
1.14. Rezervinių kopijų duomenų saugykla - 5000 GB
1.15. Virtualių tarnybinių stočių duomenų kopija nutolusiame duomenų centre (už Lietuvos teritorijos ribų) - 5000 GB
1.16. IS avarinio perkėlimo (Disaster Recovery) paslauga - 1 vnt.
1.17. Konsultacijos per mėnesį - 10 val.
2. Debesų kompiuterijos paslaugos turi būti teikiamos 24 (dvidešimt keturias) valandas per parą ir 7 (septynias) dienas per savaitę 12 (dvylika) mėnesių nuo paslaugų užsakymo datos. Paslauga visą jos teikimo laikotarpį turi apimti visą jai teikti reikalingą techninę, programinę įrangą, apimant jos įsigijimą, įdiegimą bei priežiūrą, šios įrangos veikimui reikalingos infrastruktūros užtikrinimą, visas jai teikti reikalingas elektros energijos sąnaudas bei kitas su paslaugos teikimu susijusias sąnaudas.
3. Prieš pradedant teikti paslaugą Užsakovo IS iš šiuo metu veikiančios duomenų centro fizinės infrastruktūros turi būti perkeltos į Teikėjo duomenų centrą. Baigus teikti debesų kompiuterijos paslaugas, Užsakovo IS turės būti perkeltos iš Teikėjo duomenų centro atgal į Užsakovo naudojamą virtualizavimo platformą ir lokaciją.
4. Debesų kompiuterijos paslaugos apima Užsakovo konsultavimą Perkamos Paslaugos teikimo ir jos funkcijų klausimais pagal Užsakovo poreikius. Suteiktos konsultacijos apmokamos pagal faktą, pasibaigus einamajam kalendoriniam mėnesiui pasirašius perdavimo-priėmimo aktą. Konsultacijų kaina nustatoma pagal Teikėjo pasiūlyme nurodytas atitinkamas darbo valandos kainas (įkainius).
1.1. Virtualūs procesoriai (vCPU) - 18 vnt.
1.2. Virtuali operatyvinė atmintis RAM, GB - 44 GB
1.3. Virtualių tarnybinių stočių SSD duomenų saugykla, GB - 3000 GB
1.4. MS Windows Server platformos SPLA licencija - 6 vnt.
1.5. MS SQL Server Standard dviejų branduolių SPLA licencija - 2 vnt.
1.6. MS Remote Desktop Services nuotolinio prisijungimo SPLA licencija - 15 vnt.
1.7. Virtualių serverių OS priežiūra - 6 vnt.
1.8. Virtualaus MS SQL DB serverio priežiūra - 1 vnt.
1.9. MS AD priežiūra - 1 vnt.
1.10. Naujos Windows Server 2022 infrastruktūros paruošimas, duomenų iš senų serverių perkėlimas į naują infrastruktūrą - 6 vnt.
1.11. Duomenų centro ugniasienės FWaaS paslauga - 1 vnt.
1.12. Duomenų perdavimo paslauga (1Gbps sujungimas su įmonės duomenų centru) - 1 vnt.
1.13. IS kopijavimo ir atstatymo paslauga (4h RPO) serveriams - 6 vnt.
1.14. Rezervinių kopijų duomenų saugykla - 5000 GB
1.15. Virtualių tarnybinių stočių duomenų kopija nutolusiame duomenų centre (už Lietuvos teritorijos ribų) - 5000 GB
1.16. IS avarinio perkėlimo (Disaster Recovery) paslauga - 1 vnt.
1.17. Konsultacijos per mėnesį - 10 val.
2. Debesų kompiuterijos paslaugos turi būti teikiamos 24 (dvidešimt keturias) valandas per parą ir 7 (septynias) dienas per savaitę 12 (dvylika) mėnesių nuo paslaugų užsakymo datos. Paslauga visą jos teikimo laikotarpį turi apimti visą jai teikti reikalingą techninę, programinę įrangą, apimant jos įsigijimą, įdiegimą bei priežiūrą, šios įrangos veikimui reikalingos infrastruktūros užtikrinimą, visas jai teikti reikalingas elektros energijos sąnaudas bei kitas su paslaugos teikimu susijusias sąnaudas.
3. Prieš pradedant teikti paslaugą Užsakovo IS iš šiuo metu veikiančios duomenų centro fizinės infrastruktūros turi būti perkeltos į Teikėjo duomenų centrą. Baigus teikti debesų kompiuterijos paslaugas, Užsakovo IS turės būti perkeltos iš Teikėjo duomenų centro atgal į Užsakovo naudojamą virtualizavimo platformą ir lokaciją.
4. Debesų kompiuterijos paslaugos apima Užsakovo konsultavimą Perkamos Paslaugos teikimo ir jos funkcijų klausimais pagal Užsakovo poreikius. Suteiktos konsultacijos apmokamos pagal faktą, pasibaigus einamajam kalendoriniam mėnesiui pasirašius perdavimo-priėmimo aktą. Konsultacijų kaina nustatoma pagal Teikėjo pasiūlyme nurodytas atitinkamas darbo valandos kainas (įkainius).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Kiekvienas konkurse dalyvaujantis tiekėjas, nepriklausomai nuo to, ar tiekėjas pateikia pasiūlymą kaip atskiras ūkio subjektas (t.y. jis gali turėti subrangovus, tačiau konkurse dalyvauja kaip vienas savarankiškas ūkio subjektas), ar pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė (partneriai) jungtinės veiklos sutarties pagrindu, dalyvaujantis pirkime, turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis reikalavimus. EBVPD parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma EBVPD standartinė forma (OL 2016 L 3, p.16). Norintieji pildyti EBVPD elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Kiekvienas tiekėjas privalės tenkinti Perkančiojo subjekto nustatytus kvalifikacijos reikalavimus, nepriklausomai nuo to, ar tiekėjas pateikia pasiūlymą kaip atskiras ūkio subjektas (t.y. jis gali turėti subtiekėjus, tačiau konkurse dalyvauja kaip vienas savarankiškas ūkio subjektas), ar pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė (partneriai) jungtinės veiklos sutarties pagrindu.
Kiekvienas tiekėjas privalės tenkinti Perkančiojo subjekto nustatytus kvalifikacijos reikalavimus, nepriklausomai nuo to, ar tiekėjas pateikia pasiūlymą kaip atskiras ūkio subjektas (t.y. jis gali turėti subtiekėjus, tačiau konkurse dalyvauja kaip vienas savarankiškas ūkio subjektas), ar pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė (partneriai) jungtinės veiklos sutarties pagrindu.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Perkantysis subjektas nereikalauja užtikrinti pasiūlymo galiojimą, tačiau pasilieka teisę kreiptis į teismą dėl žalos, atsiradusios dėl to, kad pasiūlymo galiojimo laikotarpiu tiekėjas pakeičia ar atšaukia savo pasiūlymą ar pirkimo laimėtojas atsisako sudaryti sutartį, atlyginimo.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Pirkėjas už tinkamai ir faktiškai suteiktas Paslaugas pagal Sutarties specialiųjų sąlygų priede nurodytus Paslaugų įkainius Teikėjui sumoka per 30 (trisdešimt) dienų nuo Teikėjo ataskaitos apie suteiktas Paslaugas / nuo sąskaitos faktūros už suteiktas Paslaugas pateikimo Pirkėjui dienos.
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
Nereikalaujama
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1) Sutarties įvykdymo užtikrinimas - Lietuvos Respublikoje arba užsienyje registruoto banko besąlyginė ir neatšaukiama garantija arba Lietuvos Respublikoje arba užsienyje registruotos draudimo bendrovės besąlyginis ir neatšaukiamas laidavimo draudimo liudijimas su laidavimo draudimo polisu (originalai) ir mokestinį pavedimą patvirtinančiu dokumentu, kad draudimo įmoka už šį išduotą draudimo liudijimą yra sumokėta arba perveda Sutarties užtikrinimo sumą į Pirkėjo banko sąskaitą ir pateikia pavedimo kopiją.
2) Sutarties įvykdymo užtikrinimas - 10 % nuo bendros Sutarties kainos .
3) Teikėjas sutarties įvykdymo užtikrinimą pateikia ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos.
2) Sutarties įvykdymo užtikrinimas - 10 % nuo bendros Sutarties kainos .
3) Teikėjas sutarties įvykdymo užtikrinimą pateikia ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-05-31
Vietos laikas:
12:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 2
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-05-31
Vietos laikas:
12:45
Vieta:
UAB Palangos vandenys, Austėjos g.36, Palanga
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
UAB Palangos vandenys Viešųjų pirkimų komisija
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2024-05-10
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |