Didelių duomenų infrastruktūros valdymo programinė įrangos (licencijų) pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos Respublikos valstybės saugumo departamentas
188675233
Pilaitės pr. 19
Vilnius
06264
LT
Asmuo ryšiams: Mindaugas
Telefonas: +370 70666080
El. paštas: gn4142@vsd.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vsd.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=641738
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Viešoji tvarka ir visuomenės apsauga

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Didelių duomenų infrastruktūros valdymo programinė įrangos (licencijų) pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

48700000  -  Programinės įrangos paketų paslaugų programos
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamos didelių duomenų infrastruktūros valdymo programinė įranga (licencijos).
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

48700000  -  Programinės įrangos paketų paslaugų programos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamos didelių duomenų infrastruktūros valdymo programinės įrangos (licencijos) komplektas.
Komplektą sudaro:
a) Cloudera SEL Data Platform Private Cloud Base Edition – 11 vnt.;
b) Cloudera SEL Compute – 172 vnt.
Perkančioji organizacija perka licencijų komplektą, kurio galiojimo laikotarpis:
a) ne trumpiau kaip iki 2023 m. balandžio 30 d. (Perkančioji organizacija įsipareigoja įsigyti);
b) nuo 2023 m. gegužės 1 d. iki 2024 m. balandžio 30 d. (Perkančioji organizacija neįsipareigoja įsigyti, bus perkama pagal poreikį);
c) nuo 2024 m. gegužės 1 d. iki 2025 m. balandžio 30 d. (Perkančioji organizacija neįsipareigoja įsigyti, bus perkama pagal poreikį).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Pabaiga: 2025-04-30
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas kartu su pasiūlymu privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD)(aktualią redakciją).
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Prekių pristatymo vieta – Pilaitės pr. 19, Vilnius.
2. Apmokėjimas už pristatytas prekes būtų atliekamas per 30 kalendorinių dienų nuo prekių priėmimo – perdavimo akto pasirašymo ir PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos.
3. Sąskaita faktūra turi būti pateikiama per E.sąskaitos sistemą.
4. Sutarties įvykdymo užtikrinimas:
4.1. jei Tiekėjas laiku neįvykdo sutartinių įsipareigojimų, tuomet perkančiosios organizacijos reikalavimu, moka 0,2 proc. dydžio delspinigius nuo laiku nepristatytos ir neperduotos Licencijos kainos už kiekvieną pradelstą kalendorinę dieną.
4.2. jeigu po Sutarties pasirašymo Teikėjas atsisako vykdyti sutartinius įsipareigojimus, tuomet perkančiosios organizacijos reikalavimu, privalo sumokėti 10 proc. Sutarties kainos dydžio baudą.
4.3. jeigu perkančioji organizacija laiku neatsiskaito už pristatytą ir perduotą Prekę, tuomet, tiekėjo reikalavimu privalo sumokėti 0,2 proc. dydžio delspinigius nuo laiku nesumokėtos sumos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-06-27
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-06-27
Vietos laikas:  09:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-05-27
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.