Didelių duomenų infrastruktūros valdymo programinė įrangos (licencijų) pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos valstybės saugumo departamentas
188675233
Pilaitės pr. 19
Vilnius
06264
LT
Asmuo ryšiams:
Mindaugas
Telefonas:
+370 70666080
El. paštas:
gn4142@vsd.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vsd.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6725
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=641738Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=641738&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Viešoji tvarka ir visuomenės apsauga
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Didelių duomenų infrastruktūros valdymo programinė įrangos (licencijų) pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
48700000
-
Programinės įrangos paketų paslaugų programos
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos didelių duomenų infrastruktūros valdymo programinė įranga (licencijos).
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
48700000
-
Programinės įrangos paketų paslaugų programos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos didelių duomenų infrastruktūros valdymo programinės įrangos (licencijos) komplektas.
Komplektą sudaro:
a) Cloudera SEL Data Platform Private Cloud Base Edition – 11 vnt.;
b) Cloudera SEL Compute – 172 vnt.
Perkančioji organizacija perka licencijų komplektą, kurio galiojimo laikotarpis:
a) ne trumpiau kaip iki 2023 m. balandžio 30 d. (Perkančioji organizacija įsipareigoja įsigyti);
b) nuo 2023 m. gegužės 1 d. iki 2024 m. balandžio 30 d. (Perkančioji organizacija neįsipareigoja įsigyti, bus perkama pagal poreikį);
c) nuo 2024 m. gegužės 1 d. iki 2025 m. balandžio 30 d. (Perkančioji organizacija neįsipareigoja įsigyti, bus perkama pagal poreikį).
Komplektą sudaro:
a) Cloudera SEL Data Platform Private Cloud Base Edition – 11 vnt.;
b) Cloudera SEL Compute – 172 vnt.
Perkančioji organizacija perka licencijų komplektą, kurio galiojimo laikotarpis:
a) ne trumpiau kaip iki 2023 m. balandžio 30 d. (Perkančioji organizacija įsipareigoja įsigyti);
b) nuo 2023 m. gegužės 1 d. iki 2024 m. balandžio 30 d. (Perkančioji organizacija neįsipareigoja įsigyti, bus perkama pagal poreikį);
c) nuo 2024 m. gegužės 1 d. iki 2025 m. balandžio 30 d. (Perkančioji organizacija neįsipareigoja įsigyti, bus perkama pagal poreikį).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2025-04-30
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas kartu su pasiūlymu privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD)(aktualią redakciją).
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Prekių pristatymo vieta – Pilaitės pr. 19, Vilnius.
2. Apmokėjimas už pristatytas prekes būtų atliekamas per 30 kalendorinių dienų nuo prekių priėmimo – perdavimo akto pasirašymo ir PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos.
3. Sąskaita faktūra turi būti pateikiama per E.sąskaitos sistemą.
4. Sutarties įvykdymo užtikrinimas:
4.1. jei Tiekėjas laiku neįvykdo sutartinių įsipareigojimų, tuomet perkančiosios organizacijos reikalavimu, moka 0,2 proc. dydžio delspinigius nuo laiku nepristatytos ir neperduotos Licencijos kainos už kiekvieną pradelstą kalendorinę dieną.
4.2. jeigu po Sutarties pasirašymo Teikėjas atsisako vykdyti sutartinius įsipareigojimus, tuomet perkančiosios organizacijos reikalavimu, privalo sumokėti 10 proc. Sutarties kainos dydžio baudą.
4.3. jeigu perkančioji organizacija laiku neatsiskaito už pristatytą ir perduotą Prekę, tuomet, tiekėjo reikalavimu privalo sumokėti 0,2 proc. dydžio delspinigius nuo laiku nesumokėtos sumos.
2. Apmokėjimas už pristatytas prekes būtų atliekamas per 30 kalendorinių dienų nuo prekių priėmimo – perdavimo akto pasirašymo ir PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos.
3. Sąskaita faktūra turi būti pateikiama per E.sąskaitos sistemą.
4. Sutarties įvykdymo užtikrinimas:
4.1. jei Tiekėjas laiku neįvykdo sutartinių įsipareigojimų, tuomet perkančiosios organizacijos reikalavimu, moka 0,2 proc. dydžio delspinigius nuo laiku nepristatytos ir neperduotos Licencijos kainos už kiekvieną pradelstą kalendorinę dieną.
4.2. jeigu po Sutarties pasirašymo Teikėjas atsisako vykdyti sutartinius įsipareigojimus, tuomet perkančiosios organizacijos reikalavimu, privalo sumokėti 10 proc. Sutarties kainos dydžio baudą.
4.3. jeigu perkančioji organizacija laiku neatsiskaito už pristatytą ir perduotą Prekę, tuomet, tiekėjo reikalavimu privalo sumokėti 0,2 proc. dydžio delspinigius nuo laiku nesumokėtos sumos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-06-27
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-06-27
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-05-27
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |