Diegiamos elektroninio bilieto sistemos funkcionalumui reikalingos techninės ir programinės įrangos įsigijimas, montavimas ir paleidimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Panevėžio keleivinis transportas VŠĮ
304977968
Laisvės a.20
Panevėžys
35200
LT
Asmuo ryšiams: Giedrius Šileika
Telefonas: +370 45454302
El. paštas: info@pktransportas.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://pktransportas.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=628028
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Kitas tipas:  Viešoji įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Diegiamos elektroninio bilieto sistemos funkcionalumui reikalingos techninės ir programinės įrangos įsigijimas, montavimas ir paleidimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

32500000  -  Telekomunikacijų įranga ir reikmenys
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkančioji organizacija numato įsigyti Elektroninio bilieto sistemos techninę, programinę įrangą, jos montavimo, paleidimo, naudojimo, prieglaudos, aptarnavimo, remonto, priežiūros, kliento savitarnos mokėjimų administravimo (inicijavimo) paslaugas.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

48218000  -  Licencijų valdymo programinės įrangos paketai
72263000  -  Programinės įrangos diegimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Panevėžys
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkama elektroninio bilieto sistema, kuri turi aptarnauti viešąjį miesto transportą. Siekiama įsigyti autobusams įrangos komplektų 60 vnt , bilietų skaitytuvų -180 vnt , bilietų tikrinimo įrenginių 6 komplektus, kortelių spausdinimo ir inicializavimo įrenginių - 2 vnt, diegimo paslaugą, apimančią tiekėjo turimų arba naujai sukurtų sistemos sprendinių pritaikymą Perkančiosios organizacijos poreikiams, elektroninio bilieto sistemos naudojimo, prieglaudos, aptarnavimo, palaikymo, remonto, priežiūros licenciją - 60 mėn.,E-bilieto sistemos kliento savitarnos mokėjimų administravimo (inicijavimo) paslaugą, 5 autobusų laidų instaliacijos ir techninės įrangos montavimo, programinės įrangos diegimo ir testavimo paslaugas. Taip pat ketinama, bet neįsipareigojama įsigyti papildomai 20 vnt. įrangos komplektų, 2 vnt. papildomų bilietų tikrinimo įrenginių komplektų, bei papildomas sistemos vystymo bei susijusias paslaugas, užsakomas ir suteikiamas pagal perkančiosios organizacijos poreikį - 400 val.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Bendra sprendimo architektūra, funkcinis išpildymas  /  Lyginamasis svoris:  20
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Integracinės sąsajos  /  Lyginamasis svoris:  7
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Savitarnos portalas  /  Lyginamasis svoris:  10
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Mokėjimų apdorojimo komponentas  /  Lyginamasis svoris:  8
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Sprendimo kūrimo metodika ir preliminarus Projekto darbų vykdymo planas  /  Lyginamasis svoris:  5
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Laikmenų (kortelių) inicializavimas  /  Lyginamasis svoris:  10
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Sistemos stebėsena  /  Lyginamasis svoris:  10
Kaina  -  Lyginamasis svoris:  30
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 81
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
1. Įgyvendinant projekto III etapą ir atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, nepriklausančioms nuo tiekėjo kurių nebuvo galima numatyti viešojo pirkimo vykdymo metu ir dėl kurių neįmanoma perduoti Prekių ar suteikti paslaugų, nustatytas terminas gali būti pratęsiamas vieną kartą iki 120 kalendorinių dienų.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projekto identifikacijos duomenys: Projektas "Darnaus judumo priemonių diegimas Panevėžio mieste" Nr. 04.5.1-TID-R-514-51-0003

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Tiekėjas per 5 (penkias) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos privalo pateikti Užsakovui sutarties įvykdymo užtikrinimą. Sutarties įvykdymas užtikrinamas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo raštu (pateikia jį su tinkamai patvirtinta laidavimo draudimo liudijimo (poliso) kopija).
2. Atsiskaitymas pagal projekto įgyvendinimo etapus už suteiktas prekes ir paslaugas: sumokama per 60 (šešiasdešimt) dienų nuo perdavimo-priėmimo aktų pasirašymo ir sąskaitų faktūrų pateikimo, mokestiniais pavedimais per banką pagal per „E. sąskaita“ sistemą pateiktas sąskaitas faktūras.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-05-09
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-05-09
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35239
LT
Telefonas: +370 45454302
El. paštas: info@pktransportas.lt

VI.5)

Paskelbimo data

2022-03-28
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.