Drenažinio siurblio pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Valstybės įmonė Ignalinos atominė elektrinė
255450080
Elektrinės g. 4, K 47, Drūkšinių k., Visagino sav.
Visaginas
31152
LT
Asmuo ryšiams:
Saulius Zabolevičius
Telefonas:
+370 38624164
El. paštas:
Saulius.Zabolevicius@iae.lt
Faksas:
+370 38624188
NUTS kodas:
LT029 -
Utenos apskritis
Pagrindinis adresas:
http://www.iae.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6770
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=782621Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=782621&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Valstybės įmonė
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
VĮ Ignalinos atominės elektrinės eksploatacijos nutraukimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Drenažinio siurblio pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
42122000
-
Siurbliai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Drenažinio siurblio pirkimas
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
42122000
-
Siurbliai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT029 -
Utenos apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
VĮ Ignalinos atominė elektrinė
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Drenažinis siurblys - 1vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė dienomis:
150
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Dalyvis kartu su pasiūlymu privalo pateikti Europos bendrajį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD), kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymas užtikrinamas netesybomis. Nutraukus Sutartį dėl esminio Sutarties
pažeidimo, nustatyto Sutarties Specialiosiose sąlygose, mokama 10 (dešimt) procentų dydžio
bauda nuo Pradinės Sutarties vertės be PVM. Jeigu tiekėjas vėluoja vykdyti sutartinius
įsipareigojimus (pateikti prekes ar jų dalį, suteikti paslaugas ar jų dalį, įvykdyti kitus numatytus
įsipareigojimus) pirkėjas skaičiuoja 0,04 procento dydžio delspinigius.
Mokėjimas atliekamas tik po to, kai pirkėjas patikrina pristatytas prekes, atliktų paslaugų
kokybę ir/ar kitus numatytus tiekėjo įsipareigojimus ir abi šalys pasirašo priėmimo-perdavimo
aktą, ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo tinkamų dokumentų gavimo.
Avansinis mokėjimas tiekėjui nemokamas. Tarpiniai mokėjimai tiekėjui nemokami.
pažeidimo, nustatyto Sutarties Specialiosiose sąlygose, mokama 10 (dešimt) procentų dydžio
bauda nuo Pradinės Sutarties vertės be PVM. Jeigu tiekėjas vėluoja vykdyti sutartinius
įsipareigojimus (pateikti prekes ar jų dalį, suteikti paslaugas ar jų dalį, įvykdyti kitus numatytus
įsipareigojimus) pirkėjas skaičiuoja 0,04 procento dydžio delspinigius.
Mokėjimas atliekamas tik po to, kai pirkėjas patikrina pristatytas prekes, atliktų paslaugų
kokybę ir/ar kitus numatytus tiekėjo įsipareigojimus ir abi šalys pasirašo priėmimo-perdavimo
aktą, ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo tinkamų dokumentų gavimo.
Avansinis mokėjimas tiekėjui nemokamas. Tarpiniai mokėjimai tiekėjui nemokami.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-10-15
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 6
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-10-15
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
VĮ Ignalinos atominė elektrinė, Pirkimų ir sutarčių skyrius, 87 past., 318 kab.,
Mantvilų g. 2, Mantvilų k., LT-30271 Visagino sav.
Mantvilų g. 2, Mantvilų k., LT-30271 Visagino sav.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai susipažinimo su pasiūlymais posėdyje nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
1. Pasiūlymai turi būti pateikiami elektroninėmis priemonėmis (CVP IS).
2. Pasiūlymai, pateikti vokuose popierine forma, nebus priimami ir nebus
vertinami. Elektroninėmis priemonėmis pasiūlymus gali teikti tik prekių
tiekėjai, kurie yra užsiregistravę CVP IS adresu:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt.
3. Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo nereikalaujama.
2. Pasiūlymai, pateikti vokuose popierine forma, nebus priimami ir nebus
vertinami. Elektroninėmis priemonėmis pasiūlymus gali teikti tik prekių
tiekėjai, kurie yra užsiregistravę CVP IS adresu:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt.
3. Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo nereikalaujama.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT
Telefonas:
+370 45468765
El. paštas:
panevezio.apygardos@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2024-09-19
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.1 papunktį (perkamas produktas, kuris patenka į orientacinį aplinkosauginių ir aplinkai palankių prekių bei paslaugų sąrašą)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |