Druskininkų savivaldybės gėlynų įrengimo ir teritorijų apželdinimo bei priežiūros paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Druskininkų savivaldybės administracija
188776264
Vilniaus al. 18, Druskininkai
Druskininkai
66119
LT
Asmuo ryšiams: Agnė Barštytė, Centralizuotų viešųjų pirkimų skyriaus vyriausioji specialistė
Telefonas: +370 31353763
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=688327
Daugiau informacijos galima gauti
kitu adresu: 
Druskininkų savivaldybės administracija
Druskininkai
LT
Asmuo ryšiams: Giedrė Liaukonė, Architektūros ir urbanistikos skyriaus vyriausioji specialistė
Telefonas: +370 31340116
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Druskininkų savivaldybės gėlynų įrengimo ir teritorijų apželdinimo bei priežiūros paslaugos
Nuorodos numeris:  649943
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

77310000  -  Žaliųjų zonų sodinimo ir priežiūros paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Preliminarūs kiekiai yra:
2023 m. prižiūrimi šie gėlynų plotai: Vienm. gėlių plotas 1313,0 m2, Daugiam. gėlių plotas 4038,0 m2, Hostų plotas 1538,0 m2, Veja 333,0 m2 , Rožynas 209,0 m2 , Krūmai 449,0 m2.
2024 m. ir 2025 m. prižiūrimi šie gėlynų plotai: Vienm.gėlių plotas 1313,0 m2, Daugiam.gėlių plotas 5723,0 m2 (pradedama priežiūra naujai įrengto gėlyno T.Kosčiuškos g.2, Kultūros centras), Hostų plotas 1538,0 m2, Veja 333,0 m2 , Rožynas 209,0 m2 , Krūmai 449,0 m2.
Preliminariai sutarties galiojimo laikotarpiu su pratęsimais (per 36 mėn.)gėlyn. pasodinama 144 020 vnt. vien. gėlių sodinukų, 18 150 vnt. daug. gėlių sodinukų, 612 000 vnt. gėlių svog.
Preliminarus vienm. ir daugiam. gėlių sodinukų, gėlių svogūn.kiekis nurodytas Paslaugų ir kiekių žiniaraštyje (PD 2 pried) ir Techninėje specifikacijoje (PD 3 pried). Nurodyti kiekiai yra preliminarūs ir nelaikomi faktiniais, jie skirti paslaugų pirkimo konkurso dalyviams pasiūlymams parengti ir nustatyti konkurso laimėtoją.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 1589500.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

03121100  -  Gyvi augalai, svogūnėliai, šakniavaisiai, auginiai ir ūgliai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Druskininkų miesto teritorija
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Preliminarūs kiekiai yra:
2023 m. prižiūrimi šie gėlynų plotai: Vienm. gėlių plotas 1313,0 m2, Daugiam. gėlių plotas 4038,0 m2, Hostų plotas 1538,0 m2, Veja 333,0 m2 , Rožynas 209,0 m2 , Krūmai 449,0 m2.
2024 m. ir 2025 m. prižiūrimi šie gėlynų plotai: Vienm.gėlių plotas 1313,0 m2, Daugiam.gėlių plotas 5723,0 m2 (pradedama priežiūra naujai įrengto gėlyno T.Kosčiuškos g.2, Kultūros centras), Hostų plotas 1538,0 m2, Veja 333,0 m2 , Rožynas 209,0 m2 , Krūmai 449,0 m2.
Preliminariai sutarties galiojimo laikotarpiu su pratęsimais (per 36 mėn.)gėlyn. pasodinama 144 020 vnt. vien. gėlių sodinukų, 18 150 vnt. daug. gėlių sodinukų, 612 000 vnt. gėlių svog.
Preliminarus vienm. ir daugiam. gėlių sodinukų, gėlių svogūn.kiekis nurodytas Paslaugų ir kiekių žiniaraštyje (PD 2 pried) ir Techninėje specifikacijoje (PD 3 pried). Nurodyti kiekiai yra preliminarūs ir nelaikomi faktiniais, jie skirti paslaugų pirkimo konkurso dalyviams pasiūlymams parengti ir nustatyti konkurso laimėtoją.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 1589500.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 14
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Paslaugų teikimo terminas tomis pačiomis sąlygomis gali būti pratęstas du kartus po 12 (dvylika) mėnesių. Bendra su pratęsimais paslaugų teikimo trukmė negali būti ilgesnė kaip 36 (trisdešimt šeši) mėnesiai nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Skelbimo II.2. 7 punkte Sutarties terminas nurodytas atsižvelgiant į abipusių įsipareigojimų įvykdymo terminą (paslaugų teikimo terminas -12 mėnesių; mokėjimo terminas-60 dienų).

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Perkančioji organizacija reikalauja, kad teikėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
Perkančiajai organizacijai patikrinus pasiūlymus, atlikus EBVPD patikrinimo procedūrą, ir išrinkus galimą laimėtoją, tik jo prašys dokumentus, patvirtinančius pašalinimo pagrindų nebuvimą.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Tiekėjas per 10 (dešimt) darbo dienų po Sutarties pasirašymo pateikia Užsakovui Sutarties įvykdymo užtikrinimą – banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimą (kartu su pasiūlymo laidavimo draudimo raštu turi būti pateiktas ir pasirašytas draudimo liudijimas (polisas) bei dokumentas, įrodantis, kad draudimo įmoka už išduotą laidavimą yra sumokėta) (toliau – Sutarties užtikrinimas), arba perveda Sutarties įvykdymo užtikrinimo sumą į Užsakovo (Druskininkų savivaldybės administracijos) banko sąskaitą Nr. LT267300010131559621, esančią AB „Swedbank“. Sutarties užtikrinimo vertė - 7000,00 (septyni tūkstančiai) EUR. Užtikrinimas turi galioti 1 (vienu) mėnesiu ilgiau nei Sutartyje numatytas Tiekėjo sutartinių įsipareigojimų įvykdymo galutinis terminas (pirmą kartą išduodamas užtikrinimas turi galioti 13 mėn.). Jei Sutarties vykdymo laikotarpis yra pratęsiamas, atitinkamai turi būti pratęstas ir Sutarties įvykdymo užtikrinimo galiojimas.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-03-24
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2023-06-30
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-03-24
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Druskininkų savivaldybės administracija, Vasario 16-osios g. 7, LT - 66118 Druskininkai.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi, susipažinimo su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje tiekėjai ar jų įgalioti asmenys nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  taip
Kada numatoma paskelbti kitus skelbimus:  
2025 m.
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT
Telefonas: +370 37490941
Faksas: +370 37324164

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyrius.
VI.5)

Paskelbimo data

2023-02-20

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.