Druskininkų savivaldybės Leipalingio kadastro vietovėje, Černiauskų, Jovaišių, Kamorūnų, Leipalingio, Mažonių, Paseirės ir Vileikių kaimuose esančių melioracijos statinių rekonstravimo darbai.
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Druskininkų savivaldybės administracija
188776264
Vilniaus al. 18, Druskininkai
Druskininkai
66119
LT
Asmuo ryšiams:
Simonas Milutis, Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vyriausiasis specialistas
Telefonas:
+370 31353763
El. paštas:
simonas.milutis@druskininkai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.druskininkusavivaldybe.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6517
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=618251Daugiau informacijos galima gauti
kitu adresu:
Druskininkų savivaldybės administracija
188776264
Vilniaus al. 18, Druskininkai
Druskininkai
66119
LT
Asmuo ryšiams:
Dangirdas Lukoševičius, Ūkio ir turto valdymo skyriaus vyriausiasis specialistas
Telefonas:
+370 31352117
El. paštas:
dangirdas.l@druskininkai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.druskininkusavivaldybe.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6517
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=618251&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Druskininkų savivaldybės Leipalingio kadastro vietovėje, Černiauskų, Jovaišių, Kamorūnų, Leipalingio, Mažonių, Paseirės ir Vileikių kaimuose esančių melioracijos statinių rekonstravimo darbai.
Nuorodos numeris:
583773
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45112320
-
Melioracijos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
1. Tiekėjas turės atlikti Druskininkų savivaldybės Leipalingio kadastro vietovėje, Černiauskų, Jovaišių, Kamorūnų, Leipalingio, Mažonių, Paseirės ir Vileikių kaimuose esančių melioracijos statinių rekonstravimo darbus pagal techninį darbo projektą. Pagrindiniai kiekiai- rekonstruojamų griovių ilgis – 18,013 km.; rinktuvų ilgis – 0,982 km.; rekonstruojamų pralaidų (d 0,6-1,5 m.) skaičius -13 vnt.
2. Tiekėjas, atlikęs Darbus, kartu su darbų perdavimo–priėmimo aktu turės pateikti inžinerinių tinklų geodezinių matavimų ir inžinerinių tinklų planą (kontrolinę geodezinę nuotrauką) .dwg formatu.
2. Tiekėjas, atlikęs Darbus, kartu su darbų perdavimo–priėmimo aktu turės pateikti inžinerinių tinklų geodezinių matavimų ir inžinerinių tinklų planą (kontrolinę geodezinę nuotrauką) .dwg formatu.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 218798.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45112320
-
Melioracijos darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Černiauskų, Jovaišių, Kamorūnų, Leipalingio, Mažonių, Paseirės ir Vileikių k., Leipalingio sen., Druskininkų sav.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1. Tiekėjas turės atlikti Druskininkų savivaldybės Leipalingio kadastro vietovėje, Černiauskų, Jovaišių, Kamorūnų, Leipalingio, Mažonių, Paseirės ir Vileikių kaimuose esančių melioracijos statinių rekonstravimo darbus pagal techninį darbo projektą. Pagrindiniai kiekiai- rekonstruojamų griovių ilgis – 18,013 km.; rinktuvų ilgis – 0,982 km.; rekonstruojamų pralaidų (d 0,6-1,5 m.) skaičius -13 vnt.
2. Tiekėjas, atlikęs Darbus, kartu su darbų perdavimo–priėmimo aktu turės pateikti inžinerinių tinklų geodezinių matavimų ir inžinerinių tinklų planą (kontrolinę geodezinę nuotrauką) .dwg formatu (topografinės nuotraukos turi būti parengtos vadovaujantis techninių reikalavimų reglamentu GKTR 2.11.03:2014 „Topografinių erdvinių objektų rinkinys ir topografinių erdvinių objektų sutartiniai ženklai“, patvirtintu Valstybės geodezijos ir kartografijos tarnybos prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 2000 m. birželio 19 d. įsakymu Nr. 45 „Dėl „sutartinių topografinių planų M 1:500, 1:1000, 1:2000 ir 1:5000 ženklų“, ir Statomų požeminių tinklų ir komunikacijų geodezinių nuotraukų atlikimo tvarka, patvirtinta Valstybinės geodezijos ir kartografijos tarnybos prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 1999 m. gegužės 4 d įsakymu Nr. 17) ir Mel_DR 10LT duomenų rinkinį su planinėje medžiagoje M1:10000 apibrėžtomis įgyvendinto projekto ribomis, atkarpomis, ar kitų hidrotechninių statinių vietomis .shp formatu.
2. Tiekėjas, atlikęs Darbus, kartu su darbų perdavimo–priėmimo aktu turės pateikti inžinerinių tinklų geodezinių matavimų ir inžinerinių tinklų planą (kontrolinę geodezinę nuotrauką) .dwg formatu (topografinės nuotraukos turi būti parengtos vadovaujantis techninių reikalavimų reglamentu GKTR 2.11.03:2014 „Topografinių erdvinių objektų rinkinys ir topografinių erdvinių objektų sutartiniai ženklai“, patvirtintu Valstybės geodezijos ir kartografijos tarnybos prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 2000 m. birželio 19 d. įsakymu Nr. 45 „Dėl „sutartinių topografinių planų M 1:500, 1:1000, 1:2000 ir 1:5000 ženklų“, ir Statomų požeminių tinklų ir komunikacijų geodezinių nuotraukų atlikimo tvarka, patvirtinta Valstybinės geodezijos ir kartografijos tarnybos prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 1999 m. gegužės 4 d įsakymu Nr. 17) ir Mel_DR 10LT duomenų rinkinį su planinėje medžiagoje M1:10000 apibrėžtomis įgyvendinto projekto ribomis, atkarpomis, ar kitų hidrotechninių statinių vietomis .shp formatu.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 218798.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
8
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Darbų atlikimo terminas gali būti pratęstas 1 kartą ne ilgesniam kaip 1 mėnesio laikotarpiui Pirkimo dokumentuose ir Sutartyje nustatytomis sąlygomis.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Lietuvos kaimo plėtros 2014–2020 metų programos priemonės „Investicijos į materialųjį turtą“ veiklos „Parama žemės ūkio vandentvarkai“ (2020 m. kvietimas) remiamą projektą Druskininkų sav. Leipalingio k. viet. Černiauskų, Jovaišių, Kamorūnų, Leipalingio, Mažonių, Paseirės ir Vileikių kaimuose esančių melioracijos statinių rekonstrukcija“ .Nr. 17VD-KA-20-1-07383-PR001/26-120-(7.7).
II.2.14)
Papildoma informacija
Skelbimo II.2. 7 punkte Sutarties terminas nurodytas atsižvelgiant į abipusių įsipareigojimų įvykdymo terminą (darbų atlikimo terminas- 6 mėn., Mokėjimo terminas-60 dienų).
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus, kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo. EBVPD pildomas jį įkėlus į interneto svetainę http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu.
Perkančioji organizacija pirmiausia įvertins pasiūlymus, po to tikrins, ar nėra ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio pašalinimo pagrindų, ar šio dalyvio kvalifikacija atitinka nustatytus reikalavimus.
Perkančioji organizacija pirmiausia įvertins pasiūlymus, po to tikrins, ar nėra ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio pašalinimo pagrindų, ar šio dalyvio kvalifikacija atitinka nustatytus reikalavimus.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Finansinio ir ekonominio pajėgumo reikalavimai nekeliami.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Rangovas, per Užsakovo nurodytą ir su Užsakovu suderintą protingą terminą nepašalinęs trūkumų, atsiradusių per garantinį terminą, Užsakovui pareiškus raštišką pretenziją, moka Užsakovui 30 eurų (trisdešimties eurų) dydžio baudą už kiekvieną dieną ir atlygina Užsakovo išlaidas, susijusias su trūkumų šalinimu, bei dėl to Užsakovo patirtus nuostolius. Baudos sumokėjimas ir atlyginimas nuostolių, padarytų netinkamu Sutarties vykdymu, neatleidžia Rangovo nuo pareigos įvykdyti įsipareigojimus.
2. Rangovas už Sutarties netinkamą vykdymą ar praleidus bet kurios pareigos įvykdymo terminą, nustatytą Sutartyje, moka Užsakovui 0,02 % Sutarties vertės dydžio baudą už kiekvieną pavėluotą dieną.
2. Rangovas už Sutarties netinkamą vykdymą ar praleidus bet kurios pareigos įvykdymo terminą, nustatytą Sutartyje, moka Užsakovui 0,02 % Sutarties vertės dydžio baudą už kiekvieną pavėluotą dieną.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-03-25
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2022-06-30
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-03-25
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Druskininkų savivaldybės administracija Vasario 16-osiosg. 7, LT-66118 Druskininkai.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi, tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
1.Pirkimo dokumentai skelbiami Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (CVP IS).
2. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
2. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 37490941
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 37324164
Interneto adresas:
https://kat.teismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyrius.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-03-09
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |