Duomenų bazių Oracle programinės įrangos arba lygiavertės programinės įrangos licencijų su 3 (trejų) metų palaikymu pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos vyriausioji rinkimų komisija
188607150
Gynėjų g. 8, LT-01109 Vilnius
Vilnius
01109
LT
Asmuo ryšiams:
Jovita JANKŪNAITĖ
Telefonas:
+370 2396464
El. paštas:
jovita.jankunaite@vrk.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.vrk.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/1531
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=687445Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=687445&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Rinkimų ir referendumų organizavimo ir vykdymo veikla
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Duomenų bazių Oracle programinės įrangos arba lygiavertės programinės įrangos licencijų su 3 (trejų) metų palaikymu pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
48612000
-
Duomenų bazių valdymo sistema
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos duomenų bazių Oracle programinės įrangos arba lygiavertės programinės įrangos licencijos (10 vnt.) su 3 (trejų) metų palaikymu
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
48612000
-
Duomenų bazių valdymo sistema
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos duomenų bazių Oracle programinės įrangos arba lygiavertės programinės įrangos licencijos (10 vnt.) su 3 (trejų) metų palaikymu
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Kiekvienas pirkimo dalyvis kartu su pasiūlymu turi pateikti užpildytą Europos bendrąją viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD) - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjo ir subtiekėjų, kurių pajėgumais jis remiasi, kvalifikacija atitinka pirkimo sąlygose nustatytus kvalifikacinius reikalavimus ir nėra pasiūlymą pateikusio tiekėjo pašalinimo pagrindų.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Jei Tiekėjas Sutartyje nustatytais terminais nepristato Prekių ir (arba) laiku nepašalina Prekių trūkumų, tuomet moka Gavėjui, pastarajam reikalaujant, 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo laiku nesuteiktų (apmokėtų) Prekių kainos.
2. Jei Gavėjas Sutartyje nustatytais terminais neapmoka už pristatytas Prekes, tuomet moka Tiekėjui, pastarajam reikalaujant, 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo tinkamai suteiktų Prekių kainos.
3. Jei Tiekėjas vienašališkai, ne Sutartyje numatytais pagrindais nutraukia Sutartį arba iš Tiekėjo veiksmų tampa akivaizdu, kad Tiekėjas negalės Sutartyje numatytomis sąlygomis vykdyti Sutarties ir tai tampa Sutarties nutraukimo priežastimi, tuomet Tiekėjas, moka Gavėjui 2.000,00 Eur (du tūkstančius eurų) dydžio baudą.
2. Jei Gavėjas Sutartyje nustatytais terminais neapmoka už pristatytas Prekes, tuomet moka Tiekėjui, pastarajam reikalaujant, 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo tinkamai suteiktų Prekių kainos.
3. Jei Tiekėjas vienašališkai, ne Sutartyje numatytais pagrindais nutraukia Sutartį arba iš Tiekėjo veiksmų tampa akivaizdu, kad Tiekėjas negalės Sutartyje numatytomis sąlygomis vykdyti Sutarties ir tai tampa Sutarties nutraukimo priežastimi, tuomet Tiekėjas, moka Gavėjui 2.000,00 Eur (du tūkstančius eurų) dydžio baudą.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-02-20
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-02-20
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Vykdoma pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 7 skyrių.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-02-10
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Pasiūlymų vertinimo kriterijuose
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |