Duomenų centro tarnybinių stočių resursų nuoma ir susijusios paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB "Vilniaus planas"
123615345
Lvovo g.25-102
Vilnius
09320
LT
Asmuo ryšiams:
Živilė Rukuižienė
Telefonas:
+370 61209070
El. paštas:
zivile.rukuiziene@vplanas.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vplanas.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/20828
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=722513Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=722513&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Duomenų centro tarnybinių stočių resursų nuoma ir susijusios paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
48820000
-
Serveriai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamą objektą sudaro: Tarnybinių stočių perkėlimo paslaugos; Duomenų centro resursų nuoma; Duomenų migravimo paslaugos.
I etapas. Esamų virtualių tarnybinių stočių perkėlimas į tiekėjo siūlomą duomenų centrą. Atlikimo terminas – ne ilgiau kaip per 1 kalendorinį mėnesį nuo Užsakovo virtualių tarnybinių stočių perkėlimo ir migravimo plano suderinimo. II etapas. Resursų nuoma pagal poreikį. Šis etapas pradedamas vykdyti, kai yra įvykdytas I etapas.
I etapas. Esamų virtualių tarnybinių stočių perkėlimas į tiekėjo siūlomą duomenų centrą. Atlikimo terminas – ne ilgiau kaip per 1 kalendorinį mėnesį nuo Užsakovo virtualių tarnybinių stočių perkėlimo ir migravimo plano suderinimo. II etapas. Resursų nuoma pagal poreikį. Šis etapas pradedamas vykdyti, kai yra įvykdytas I etapas.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 120000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
48820000
-
Serveriai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamą objektą sudaro: Tarnybinių stočių perkėlimo paslaugos; Duomenų centro resursų nuoma; Duomenų migravimo paslaugos.
I etapas. Esamų virtualių tarnybinių stočių perkėlimas į tiekėjo siūlomą duomenų centrą. Atlikimo terminas – ne ilgiau kaip per 1 kalendorinį mėnesį nuo Užsakovo virtualių tarnybinių stočių perkėlimo ir migravimo plano suderinimo. II etapas. Resursų nuoma pagal poreikį. Šis etapas pradedamas vykdyti, kai yra įvykdytas I etapas.
I etapas. Esamų virtualių tarnybinių stočių perkėlimas į tiekėjo siūlomą duomenų centrą. Atlikimo terminas – ne ilgiau kaip per 1 kalendorinį mėnesį nuo Užsakovo virtualių tarnybinių stočių perkėlimo ir migravimo plano suderinimo. II etapas. Resursų nuoma pagal poreikį. Šis etapas pradedamas vykdyti, kai yra įvykdytas I etapas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 120000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija reikalauja, kad teikėjaipateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą - aktualią redakciją, pakeičiančią kompetetingų
institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis
institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Jeigu Tiekėjas vėluoja vykdyti savo įsipareigojimus, nurodytus Sutartyje ir Techninėje specifikacijoje nustatytais terminais, ištaisyti jų neatitikimus, Nuomą/Paslaugas teikia nesilaikydamas Sutartyje ir Techninėje specifikacijoje nustatytų reikalavimų, ar vėluoja atlikti kitus veiksmus, susijusius su tinkamu šios Sutarties vykdymu, Sutartyje numatytais terminais, Užsakovas raštu (el. paštu) informuoja apie tai Tiekėją ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo priemonių, numatytų Sutartyje, skaičiuoja 0,05 % dydžio delspinigius nuo pradinės Sutarties vertės Eur su PVM, nurodytos Sutarties 2.2 punkte, už kiekvieną uždelstą dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-08-16
Vietos laikas:
08:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-08-16
Vietos laikas:
08:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-08-03
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |