Durys su montavimo darbais
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos
135163499
Eivenių g. 2
Kaunas
50161
LT
Asmuo ryšiams:
Lina Laurinaitienė
Telefonas:
+370 37326257
El. paštas:
lina.laurinaitiene@kaunoklinikos.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoklinikos.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2153
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=716498Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=716498&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Durys su montavimo darbais
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45421100
-
Durų ir langų bei susijusių elementų montavimas
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Durys su montavimo darbais
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Priešgaisrinės durys su montavimo darbais
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45421100
-
Durų ir langų bei susijusių elementų montavimas
44221000
-
Langai, durys ir susiję gaminiai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos, Eivenių g. 2, Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Priešgaisrinės durys su montavimo darbais
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Aliuminės durys su montavimo darbais
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45421100
-
Durų ir langų bei susijusių elementų montavimas
44221000
-
Langai, durys ir susiję gaminiai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos, Eivenių g. 2, Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Aliuminės durys su montavimo darbais
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Ekranuotas stiklas ir juosta
Pirkimo dalies Nr.:
3
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45421100
-
Durų ir langų bei susijusių elementų montavimas
44221000
-
Langai, durys ir susiję gaminiai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos, Eivenių g. 2, Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Ekranuotas stiklas ir juosta
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Švinuotos durys su montavimo darbais
Pirkimo dalies Nr.:
4
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45421100
-
Durų ir langų bei susijusių elementų montavimas
44221000
-
Langai, durys ir susiję gaminiai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos, Eivenių g. 2, Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Švinuotos durys su montavimo darbais
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Rangovai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra rangovo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16).
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Jeigu Rangovas:1 vėluoja atlikti Darbus ir nepateikia pagrįstų įrodymų, pateisinančių vėlavimą: 1.1. laikotarpiu nuo kitos d. po to, kai įsipareigojimas turėjo būti įvykdytas, iki 7 k. d. – 10 Eur baudą už kiekv. termino praleidimo d. iki įsipareigojimo įvykdymo d.; 1.2. laikotarpiu nuo 8 k. d. iki 14 k. d. – 15 Eur baudą už kiekv. termino praleidimo d. iki įsipareigojimo įvykdymo d.; 1.3. laikotarpiu nuo 15 k. d. iki 28 k. d. – 150 Eur baudą už kiekv. termino praleidimo sav. iki atitinkamo įvykdymo d.; 1.4. laikotarpiu nuo 29 k. d. iki įsipareigojimo įvykdymo d. – 300 Eur baudą už kiekv. termino praleidimo sav. 2 nevykdo bet kokių šioje Sutartyje nustatytų įsipareigojimų, išskyrus šio straipsnio 1 punktą, Užsakovas gali pareikalauti sumokėti 300 Eur baudą už kiekv. pažeidimą, o jei pažeidimas tęstinio pobūdžio – po 150 Eur baudą už kiekv. dieną, kol tęsiasi pažeidimas.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-07-11
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-10-11
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-07-11
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
LSMUL Kauno klinikos, Paslaugų centras (III aukštas), Viešųjų pirkimų tarnyba, Eivenių g. 2, Kaunas
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais posėdyje tiekėjai dalyvauti nekviečiami
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
taip
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Mokėjimai atliekami eurais tokia tvarka:
1. atsiskaitymai atliekami pagal Rangovo tinkamai surašytą ir, vadovaujantis viešuosius
pirkimus reglamentuojančiais teisės aktais, nustatyta tvarka tik elektroniniu būdu pateiktą
Užsakovui sąskaitą faktūrą (arba lygiavertį dokumentą) bei Užsakovo pasirašytą Atliktų darbų aktą / Darbų perdavimo–priėmimo aktą. Jeigu Rangovas negauna apmokėjimo nustatytu terminu, Rangovo raštišku pareikalavimu Užsakovas privalo sumokėti Rangovui už kiekvieną uždelstą dieną 0,05 % (penkios šimtosios procento) delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos (be PVM).
2. vykdant Sutartį, vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 22 straipsnio 3
dalimi, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu. Elektroninės sąskaitos faktūros,
atitinkančios Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, teikiamos Rangovo pasirinktomis
priemonėmis. Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis (informacinės sistemos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu https://www.esaskaita.eu). Šiame punkte elektroninė sąskaita faktūra suprantama kaip sąskaita faktūra, išrašyta, perduota ir gauta tokiu elektroniniu formatu, kuris sudaro galimybę ją apdoroti automatiniu ir elektroniniu būdu. Jeigu yra informacinės sistemos „E. sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalimas Užsakovo ir Rangovo bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šia sistema, vykdant Sutartį sąskaitos faktūros gali būti teikiamos ne elektroninėmis priemonėmis. Pasikeitus teisės aktų nuostatoms dėl mokėjimo dokumentų pateikimo, atitinkamai taikomas tuo metu galiojantis teisinis reguliavimas.
3. atsiskaitymai atliekami ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo dienos, kai
Užsakovas gauna sąskaitą faktūrą ir Sutartyje nurodytą dokumentą. Šiame punkte nurodytas mokėjimo terminas, susietas su finansavimu, gaunamu iš trečiųjų šalių, gali būti pratęstas, tačiau bet kokiu atveju šis terminas negali viršyti 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų.
1. atsiskaitymai atliekami pagal Rangovo tinkamai surašytą ir, vadovaujantis viešuosius
pirkimus reglamentuojančiais teisės aktais, nustatyta tvarka tik elektroniniu būdu pateiktą
Užsakovui sąskaitą faktūrą (arba lygiavertį dokumentą) bei Užsakovo pasirašytą Atliktų darbų aktą / Darbų perdavimo–priėmimo aktą. Jeigu Rangovas negauna apmokėjimo nustatytu terminu, Rangovo raštišku pareikalavimu Užsakovas privalo sumokėti Rangovui už kiekvieną uždelstą dieną 0,05 % (penkios šimtosios procento) delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos (be PVM).
2. vykdant Sutartį, vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 22 straipsnio 3
dalimi, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu. Elektroninės sąskaitos faktūros,
atitinkančios Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, teikiamos Rangovo pasirinktomis
priemonėmis. Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis (informacinės sistemos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu https://www.esaskaita.eu). Šiame punkte elektroninė sąskaita faktūra suprantama kaip sąskaita faktūra, išrašyta, perduota ir gauta tokiu elektroniniu formatu, kuris sudaro galimybę ją apdoroti automatiniu ir elektroniniu būdu. Jeigu yra informacinės sistemos „E. sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalimas Užsakovo ir Rangovo bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šia sistema, vykdant Sutartį sąskaitos faktūros gali būti teikiamos ne elektroninėmis priemonėmis. Pasikeitus teisės aktų nuostatoms dėl mokėjimo dokumentų pateikimo, atitinkamai taikomas tuo metu galiojantis teisinis reguliavimas.
3. atsiskaitymai atliekami ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo dienos, kai
Užsakovas gauna sąskaitą faktūrą ir Sutartyje nurodytą dokumentą. Šiame punkte nurodytas mokėjimo terminas, susietas su finansavimu, gaunamu iš trečiųjų šalių, gali būti pratęstas, tačiau bet kokiu atveju šis terminas negali viršyti 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-06-28
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |