E-sąskaitų pateikimo AB SEB, AB Luminor, AB Šiaulių ir UAB URBO bankų klientų paslaugos
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė 'VILNIAUS VANDENYS'
120545849
Spaudos g. 8
Vilnius
05132
LT
Asmuo ryšiams:
Rūta Alechnavičienė
Telefonas:
+370 61843438
El. paštas:
ruta.alechnaviciene@vv.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vv.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6988
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=781228Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=781228&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Vanduo
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
E-sąskaitų pateikimo AB SEB, AB Luminor, AB Šiaulių ir UAB URBO bankų klientų paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
66170000
-
Finansinės konsultacijos, finansinių sandorių apdorojimas ir kliringo namų paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
1 pirkimo objekto dalis „AB SEB banko klientų el. sąskaitos“: Prašymų iš fizinių ir juridinių asmenų, turinčių sąskaitas AB SEB bankas dalinių UAB „Vilniaus vandenys“ elektroninių sąskaitų pateikimo priėmimas ir pateikimas Paslaugų gavėjui Lietuvos bankų asociacijos Techniniuose reikalavimuose nustatytu formatu. 2 pirkimo objekto dalis „AB Luminor, AB Šiaulių banko, UAB URBO bankų klientų el. sąskaitos“. AB Luminor bankas, AB Šiaulių bankas, UAB „URBO“ bankas dalinių UAB „Vilniaus vandenys“ elektroninių sąskaitų pateikimo priėmimas ir pateikimas Paslaugų gavėjui Lietuvos bankų asociacijos Techniniuose reikalavimuose nustatytu formatu.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
1 pirkimo objekto dalis „AB SEB banko klientų el. sąskaitos“.
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
66170000
-
Finansinės konsultacijos, finansinių sandorių apdorojimas ir kliringo namų paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Prašymų iš fizinių ir juridinių asmenų, turinčių sąskaitas AB SEB bankas dalinių UAB „Vilniaus vandenys“ elektroninių sąskaitų pateikimo priėmimas ir pateikimas Paslaugų gavėjui Lietuvos bankų asociacijos Techniniuose reikalavimuose nustatytu formatu.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
31
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
2 pirkimo objekto dalis „AB Luminor, AB Šiaulių banko, UAB URBO bankų klientų el. sąskaitos“.
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
66170000
-
Finansinės konsultacijos, finansinių sandorių apdorojimas ir kliringo namų paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
AB Luminor bankas, AB Šiaulių bankas, UAB „URBO“ bankas dalinių UAB „Vilniaus vandenys“ elektroninių sąskaitų pateikimo priėmimas ir pateikimas Paslaugų gavėjui Lietuvos bankų asociacijos Techniniuose reikalavimuose nustatytu formatu.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
31
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimas yra tikrinama. Kvalifikacijos reikalavimai nėra keliami. Tiekėjai su pasiūlymu turi pateikti užpildytą ir pasirašytą Europos bendrąjį viešųjų
pirkimų dokumentą. Pašalinimo pagrindų nebuvimą pagrindžiančius aktualius dokumentus, bus prašoma pateikti tik galimo laimėtojo.
pirkimų dokumentą. Pašalinimo pagrindų nebuvimą pagrindžiančius aktualius dokumentus, bus prašoma pateikti tik galimo laimėtojo.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Už tinkamai, laiku ir kokybiškai įvykdytas paslaugas apmokama pagal pateiktas sąskaitas faktūras ir aktus.
Sąskaitos faktūros apmokėjimo terminas: per 30 dienų nuo Sąskaitos pateikimo dienos.
Sąskaitos faktūros apmokėjimo terminas: per 30 dienų nuo Sąskaitos pateikimo dienos.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Už Sutartyje numatytų įsipareigojimų netinkamą vykdymą ir (ar) nevykdymą Sutartyje numatyti delspinigiai.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-09-24
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-09-24
Vietos laikas:
13:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus miesto apygardos teismas
Vilnius
LT
Telefonas:
+370 70668369
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://vat.teismas.lt/
VI.5)
Paskelbimo data
2024-09-10
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |