Trečiadienis, lapkričio 13 d.

E-sąskaitų pateikimo AB SEB, AB Luminor, AB Šiaulių ir UAB URBO bankų klientų paslaugos

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Paslaugos

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Uždaroji akcinė bendrovė 'VILNIAUS VANDENYS'
120545849
Spaudos g. 8
Vilnius
05132
LT
Asmuo ryšiams: Rūta Alechnavičienė
Telefonas: +370 61843438
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vv.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=781228
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Vanduo

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

E-sąskaitų pateikimo AB SEB, AB Luminor, AB Šiaulių ir UAB URBO bankų klientų paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

66170000  -  Finansinės konsultacijos, finansinių sandorių apdorojimas ir kliringo namų paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

1 pirkimo objekto dalis „AB SEB banko klientų el. sąskaitos“: Prašymų iš fizinių ir juridinių asmenų, turinčių sąskaitas AB SEB bankas dalinių UAB „Vilniaus vandenys“ elektroninių sąskaitų pateikimo priėmimas ir pateikimas Paslaugų gavėjui Lietuvos bankų asociacijos Techniniuose reikalavimuose nustatytu formatu. 2 pirkimo objekto dalis „AB Luminor, AB Šiaulių banko, UAB URBO bankų klientų el. sąskaitos“. AB Luminor bankas, AB Šiaulių bankas, UAB „URBO“ bankas dalinių UAB „Vilniaus vandenys“ elektroninių sąskaitų pateikimo priėmimas ir pateikimas Paslaugų gavėjui Lietuvos bankų asociacijos Techniniuose reikalavimuose nustatytu formatu.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

1 pirkimo objekto dalis „AB SEB banko klientų el. sąskaitos“.
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

66170000  -  Finansinės konsultacijos, finansinių sandorių apdorojimas ir kliringo namų paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Prašymų iš fizinių ir juridinių asmenų, turinčių sąskaitas AB SEB bankas dalinių UAB „Vilniaus vandenys“ elektroninių sąskaitų pateikimo priėmimas ir pateikimas Paslaugų gavėjui Lietuvos bankų asociacijos Techniniuose reikalavimuose nustatytu formatu.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 31
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

2 pirkimo objekto dalis „AB Luminor, AB Šiaulių banko, UAB URBO bankų klientų el. sąskaitos“.
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

66170000  -  Finansinės konsultacijos, finansinių sandorių apdorojimas ir kliringo namų paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

AB Luminor bankas, AB Šiaulių bankas, UAB „URBO“ bankas dalinių UAB „Vilniaus vandenys“ elektroninių sąskaitų pateikimo priėmimas ir pateikimas Paslaugų gavėjui Lietuvos bankų asociacijos Techniniuose reikalavimuose nustatytu formatu.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 31
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimas yra tikrinama. Kvalifikacijos reikalavimai nėra keliami. Tiekėjai su pasiūlymu turi pateikti užpildytą ir pasirašytą Europos bendrąjį viešųjų
pirkimų dokumentą. Pašalinimo pagrindų nebuvimą pagrindžiančius aktualius dokumentus, bus prašoma pateikti tik galimo laimėtojo.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Už tinkamai, laiku ir kokybiškai įvykdytas paslaugas apmokama pagal pateiktas sąskaitas faktūras ir aktus.
Sąskaitos faktūros apmokėjimo terminas: per 30 dienų nuo Sąskaitos pateikimo dienos.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Už Sutartyje numatytų įsipareigojimų netinkamą vykdymą ir (ar) nevykdymą Sutartyje numatyti delspinigiai.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-09-24
Vietos laikas:  13:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-09-24
Vietos laikas:  13:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus miesto apygardos teismas
Vilnius
LT
Telefonas: +370 70668369
Interneto adresas: https://vat.teismas.lt/

VI.5)

Paskelbimo data

2024-09-10

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.