Ekskavatorinio krautuvo (1 vnt.) pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams:
Vaidotas Kaklys
Telefonas:
+370 46041407
El. paštas:
vps@palanga.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.palanga.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6409
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=663912Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=663912&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Ekskavatorinio krautuvo (1 vnt.) pirkimas
Nuorodos numeris:
1
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
43251000
-
Frontaliniai vienkaušiai krautuvai su galiniais kaušais
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamas ratinis ekskavatorinis krautuvas turi būti naujas, ne senesnis nei 1 (vienerių) metų gamybos, nenaudotas ir neregistruotas, pilnai sukomplektuotas, paruoštas darbui. Turi turėti CE sertifikatą.Variklis pagal ISO 14396 arba lygiavertį standartą turi būti ne mažiau 80 kW galios, atitinkantis Stage V arba lygiaverčius reikalavimus.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 103000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
43251000
-
Frontaliniai vienkaušiai krautuvai su galiniais kaušais
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Šventosios g. 14, LT-00306 Palanga
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamas ratinis ekskavatorinis krautuvas turi būti naujas, ne senesnis nei 1 (vienerių) metų gamybos, nenaudotas ir neregistruotas, pilnai sukomplektuotas, paruoštas darbui. Turi turėti CE sertifikatą.Variklis pagal ISO 14396 arba lygiavertį standartą turi būti ne mažiau 80 kW galios, atitinkantis Stage V arba lygiaverčius reikalavimus.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 103000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė dienomis:
240
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2014-2020 metų veiksmų programos ketvirtojo sąjungos prioriteto priemonės "Vietos "Plėtros strategijų įgyvendinimas" paramos sutartis Nr. 63VS-KL-16-1-00094 (2017-06-30)
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1.Tiekėjas privalo per 5 d d nuo sutarties pasirašymo dienos pateikti sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko ar draudimo bendrovės laidavimą 10 % dydžio nuo pasiūlytos sumos (be PVM).
2. Už prekę bus apmokama iš Europos jūrų reikalų ir žuvininkystės fondo (EJRŽF), Lietuvos valstybės biudžeto bei Palangos miesto savivaldybės biudžeto lėšų.
Už gautą prekę tiekėjui sumokama per 60 kalendorinių dienų pagal pateiktus atsiskaitymo dokumentus (priėmimo–perdavimo aktus, PVM sąskaitas faktūras).
2. Už prekę bus apmokama iš Europos jūrų reikalų ir žuvininkystės fondo (EJRŽF), Lietuvos valstybės biudžeto bei Palangos miesto savivaldybės biudžeto lėšų.
Už gautą prekę tiekėjui sumokama per 60 kalendorinių dienų pagal pateiktus atsiskaitymo dokumentus (priėmimo–perdavimo aktus, PVM sąskaitas faktūras).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-11-03
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-11-03
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Palangos miesto savivaldybės administracija, 213 kab., Vytauto g. 112, Palanga
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
1. Sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo ir tinkamai patvirtina Sutarties šalys ir pardavėjas pateikia užsakovui Sutarties įvykdymo užtikrinimą , ir galioja iki visiško šalių sutartinių įsipareigojimų įvykdymo, bet ne ilgiau kaip 240 kalendorinių dienų nuo sutarties įsigaliojimo.
2. Prekė turi būti pristatyta per 180 kalendorinių dienų nuo sutarties įsigaliojimo dienos.+3.
3. Perkančioji organizacija gali tiesiogiai atsiskaityti su subteikėjais. Subteikėjui raštu pateikus prašymą pasinaudoti tiesioginio atsiskaitymo galimybe, sudaroma trišalė sutartis tarp Perkančiosios organizacijos, tiekėjo ir jo subteikėjo, nustatanti tiesioginio atsiskaitymo su subteikėju tvarką, atsižvelgiant į pirkimo dokumentuose, Sutartyje ir subteikimo sutartyje nustatytus reikalavimus. Tiekėjas turi teisę prieštarauti nepagrįstiems mokėjimams subtiekėjui trišalėje sutartyje nustatyta tvarka.
2. Prekė turi būti pristatyta per 180 kalendorinių dienų nuo sutarties įsigaliojimo dienos.+3.
3. Perkančioji organizacija gali tiesiogiai atsiskaityti su subteikėjais. Subteikėjui raštu pateikus prašymą pasinaudoti tiesioginio atsiskaitymo galimybe, sudaroma trišalė sutartis tarp Perkančiosios organizacijos, tiekėjo ir jo subteikėjo, nustatanti tiesioginio atsiskaitymo su subteikėju tvarką, atsižvelgiant į pirkimo dokumentuose, Sutartyje ir subteikimo sutartyje nustatytus reikalavimus. Tiekėjas turi teisę prieštarauti nepagrįstiems mokėjimams subtiekėjui trišalėje sutartyje nustatyta tvarka.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-10-17
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |