Ekskavatorinis krautuvas

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Prekės

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB "Molėtų vanduo"
167524751
Vilniaus g. 2a, Molėtų m., LT33141 Molėtų r. sav.
Molėtai
LT33141
LT
Asmuo ryšiams: Karolis Janulionis
Telefonas: +370 38352148
NUTS kodas:  LT029 -  Utenos apskritis
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.moletuvanduo.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=727373
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Vanduo

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Ekskavatorinis krautuvas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

43200000  -  Žemės perstūmos ir kasimo mašinos bei susijusios dalys
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Ekskavatorinis krautuvas
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

43200000  -  Žemės perstūmos ir kasimo mašinos bei susijusios dalys
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT029 -  Utenos apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vilniaus g. 2a, Molėtai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Ekskavatorinis krautuvas
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 2
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pirkimo vykdytojas
reikalauja, kad tekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų
pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią
kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir
preliminariai patvirtinančią, kad nėra tekėjo pašalinimo
pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45
straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų
dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra
patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo
reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo
viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p.
16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų
dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos
sukurta elektronine forma.
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Jei Tiekėjas dėl savo kaltės vėluoja pristatyti visas ar dalį Prekių per Sutartyje ar Pirkėjo numatytą terminą, Pirkėjas turi teisę, pradėti skaičiuoti 0,02 % delspinigius nuo laiku nepateiktų Prekių kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną iki sutartinių įsipareigojimų įvykdymo dienos, bet ne ilgiau kaip 30 dienų nuo termino praleidimo dienos. Praėjus 30 dienų terminui, Pirkėjas gali vienašališkai nutraukti Sutartį arba skaičiuoti delspinigius toliau.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Su Tiekėju atsiskaitoma per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo sąskaitos – faktūros už Pirkėjui perduotas tinkamas, atitinkančias Sutartyje nustatytus reikalavimus Prekes gavimo dienos. Atsiskaitoma eurais, mokėjimo pavedimu į Tiekėjo Sutartyje nurodytą sąskaitą. Mokėjimas laikomas įvykdytu, kai pinigai patenka į Tiekėjo Sutartyje nurodytą sąskaitą.
III.1.8)

Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis

Perkantysis subjektas nereikalauja, kad, ūkio subjektų grupės pateiktą pasiūlymą pripažinus geriausiu ir Perkančiajam subjektui pasiūlius sudaryti pirkimo sutartį, ši ūkio subjektų grupė įgautų tam tikrą teisinę formą
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Jei Tiekėjas dėl savo kaltės vėluoja pristatyti visas ar dalį Prekių per Sutartyje ar Pirkėjo numatytą terminą, Pirkėjas turi teisę, pradėti skaičiuoti 0,02 % delspinigius nuo laiku nepateiktų Prekių kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną iki sutartinių įsipareigojimų įvykdymo dienos, bet ne ilgiau kaip 30 dienų nuo termino praleidimo dienos. Praėjus 30 dienų terminui, Pirkėjas gali vienašališkai nutraukti Sutartį arba skaičiuoti delspinigius toliau.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-09-21
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-09-21
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Vilniaus g.2a, Molėtai
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai ar įgalioti asmenys susipažinimo su pasiūlymais procedūroje nedalyvauja

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Panevėžio apygardos teismas
Panevėžys
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2023-09-06
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.