EKSPERTŲ KONSULTACIJŲ ORGANIZAVIMO PASLAUGOS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Nacionalinė švietimo agentūra
305238040
K. Kalinausko g. 7
Vilnius
03107
LT
Asmuo ryšiams:
Jurgita Nainienė
Telefonas:
+370 65818131
El. paštas:
jurgita.nainiene@nsa.smm.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.nsa.smm.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/77312
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=752281Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=752281&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
EKSPERTŲ KONSULTACIJŲ ORGANIZAVIMO PASLAUGOS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79410000
-
Verslo ir valdymo konsultacinės paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Ekspertų konsultacijų organizavimo paslaugos, kurios apima ekspertų atranką pagal Perkančiosios organizacijos pateiktą poreikį, ekspertų konsultacijų organizavimą ir visų kitų paslaugų, reikalingų konsultacijoms suteikti, organizavimą.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 79000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
63520000
-
Transporto agentūrų paslaugos
98341000
-
Apgyvendinimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – ekspertų konsultacijų organizavimo paslaugos, kurios apima ekspertų atranką pagal Perkančiosios organizacijos pateiktą poreikį, ekspertų konsultacijų organizavimą ir visų kitų paslaugų, reikalingų konsultacijoms suteikti, organizavimą.
Preliminarus ekspertų konsultacijų astronominių valandų skaičius – 520, konkretus ekspertų konsultacijų skaičius priklausys nuo konsultacijų trukmės (1 konsultacijos trukmė ne trumpesnė kaip 2 astronominės valandos ir ne ilgesnė kaip 8 astronominės valandos). Preliminarus konsultacijų organizavimo paslaugų skaičius – nuo 50 iki 100 konsultacijų organizavimo paslaugų.
Preliminarus ekspertų konsultacijų astronominių valandų skaičius – 520, konkretus ekspertų konsultacijų skaičius priklausys nuo konsultacijų trukmės (1 konsultacijos trukmė ne trumpesnė kaip 2 astronominės valandos ir ne ilgesnė kaip 8 astronominės valandos). Preliminarus konsultacijų organizavimo paslaugų skaičius – nuo 50 iki 100 konsultacijų organizavimo paslaugų.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 79000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2024-11-15
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis rašytiniu abiejų Šalių susitarimu, gali būti pratęsiama 1 mėnesio laikotarpiui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
„Skaitmeninė švietimo transformacija (EdTech)“ Nr. 12-003-03-01-02
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat ir tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia teikėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD).
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pažeidus sutarties Techninėje specifikacijoje nustatytus ekspertų konsultacijų organizavimo paslaugų teikimo terminus, Paslaugų gavėjui pareikalavus raštu, Paslaugų teikėjas ne ginčo tvarka įsipareigoja mokėti 50,00 (penkiasdešimt) eurų delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.
Kitos sutarties vykdymo sąlygos nurodytos pirkimo dokumentuose.
Kitos sutarties vykdymo sąlygos nurodytos pirkimo dokumentuose.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-04-08
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-04-08
Vietos laikas:
09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai ir (ar) jų įgaliotieji atstovai susipažįstant su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 70668369
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Ginčai nagrinėjami Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2024-03-27
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |